mandag 22. april 2013

DIY; Donald på do + vinnerane

Då eg var lita var det vanleg å lese Donald Duck på do ;) 
No i voksen alder med 2 unger har eg som oftast hverken tid eller fred til
 å lese noko som helst på do ;) Difor har eg rett og slett laga meg eit Donald Duck
-bilde og hengt opp over toalettet. 
Det vart ein fargeklatt 
og eit fint barndomsminne på badet vårt :)
Bildet laga eg ved hjelp av gamle Donald- blad, 
eit lerret (kjøpt billeg på Europris) og tapetlim.
Eg klarte å få med nesten 3 heile 1-siders historier 
+ at eg har rive tilfeldig og limt fast for 
å fylle ut resten.

Så no har vi Donald Duck på do ;)
Vinnarane av Give Awayen er klare. 
Dei 3 heldige som vinn hansker og skjerf av lammeull i valgfri farge
 sponsa av Lue.no er:


Gratulerer så mykje! 
Kan de sende meg ein epost?
husetvedfjorden(ætt)hotmail.com

Tusen takk til Lue.no som sponsa dei flotte premiane!
Klikk innom her for å besøke nettbutikken.

Ha ein flott mandag!

Klem frå Bjørg :-)

15 kommentarer:

Frøken Loppe sa...

Hei på deg!
Så artig, det var jo ein kjempe god ide... så får ein lest litt på do ;o)
Herleg fargeklatt!!

Gratulerer til heldige vinnere !

fin ny veke til deg!

klem

Anonym sa...

Kult:)gratulerer så masse til vinnerene:)

Christine sa...

hihi - Donald på do må jo bare være tidenes barndomsminne ♥ Husker jeg og brødrene mine kunne bli skikkelig irritert på hverandre fordi vi brukte evigheter på do, fordi vi satt og leste Donald. Heldigvis hadde vi to do i huset ;)

Gratulerer til vinneren!

Ha en flott mandagskveld, og en fin uke videre.
Klem fra Christine

Toril sa...

Så kreativt og kult!
Dette hadde mannen min digga :)
Ønsker deg en god uke!

Lindas Lille Leilighet sa...

Anderledes! KULT:D

Marit sa...

Ett ord: Dritkult!

Fru Andersen sa...

Så kult!

Fru Andersen sa...

Så kult!

Jatte sa...

Så kult! sikkert en slager for mann og barn også :D

Ha en finfin uke,
Klemmer fra Jatte♥

Helene sa...

Utrolig stilig! En god idé til å gjøre doturen litt mer spennende:P

Takk for hyggelig overraskelse og koselig kommentar inne hos meg!:)
Sender deg en e-post!:)

Tove `blogg verden sa...

Så artig detalj på do :D
Og så stas at jeg ble en av vinnerene :D HURRA!!! Den premien kommer veldig godt med her oppe i det kalde nord ;) Tusen takk!!
Klem Tove

fru trollhagen sa...

En herlig fargeklatt som frisker godt opp :)

Anonym sa...

Fігst of all І would like to saу fantаstic blog!
I had a quick question that I'd like to ask if you do not mind. I was interested to find out how you center yourself and clear your head prior to writing. I'νe had а ԁifficult time сleaгing my thoughts
in getting mу thoughtѕ out there.

Ι truly do еnјoy writing but it juѕt ѕеems lіke
thе first 10 to 15 minutеs aгe geneгаllу wаstеd јust trying to figurе out how tο begіn.
Αny suggestions οr hints? Thаnκѕ!


my hοmepagе - Arjun Kanuri

Anonym sa...

Howdy terrific wеbsite! Doeѕ runnіng a blog suсh аs this take a large amount of work?

І have ѵery littlе understanding
οf cοmputer ρrogrаmmіng but Ӏ was hoping to start my own blog soon.
Anуways, іf you have any recommеnԁatіons
or tips for nеω blοg oωners pleasе ѕhaгe.

Ι unԁerstаnd this іs off ѕubject howeѵег I juѕt had to ask.
Manу thanκs!

Visit mу blοg: Lloyd Irvin

Anonym sa...

I'm curious to find out what blog platform you happen to be utilizing? I'm havіng
ѕome minor sеcuritу problems with my lаtеѕt ѕіte аnd I wοulԁ likе tο find ѕomеthing more safeguaгdеd.
Do you haνe any solutions?

my sitе: reputation management

Related Posts with Thumbnails