onsdag 9. mars 2016

Gjesterommet/TV-stova tar form..

Sovesofaen er på plass i gjesterommet/TV-stova. 
Dei sel tydelegvis ikkje så mange rosa sofaer på Bohus, sidan dei 
automatisk sendte oss ein grå. Men til min store overraskelse sendte mannen 
den grå i retur. Eg trudde han ville falle for fristelsen og behalde den ;) 
Bohus ordna opp på ein super måte. Ikkje mange 
dagane etter vart eg ein rosa sofa lykkelegare ;)

Tapeten heiter Apple Garden og er frå Ellos. 
Ein skikkeleg gladtapet! Den grøne veggfargen har eg bomma litt med, 
så her skal målekosten dyppast i ein ny farge ;)


Litt fleire møbler , TV og ein bildevegg skal 
på plass, så er rommet fiks ferdig :)
Eg gleder meg!

Ha ein super kveld!

Klem frå Bjørg :-)

2 kommentarer:

stallnilsen sa...

Heisann, ja her får dere det koselig med grønnt og rosa :)
Fine farger, blir et fint rom :)
Ser innleggene dine under at du liker farger, det var kjempefint, sjøl liker æ best hvite vegger hos mæ sjøl, men syns fargede rom er fint hos andre :)

Ha en fin torsdag.

Lisbeth :O)

toves sammensurium sa...

Like fargerikt,herlig og kreativt som alltid - blir alltid glad av bildene dine!!!!
Toveklem .)

Related Posts with Thumbnails