Viser innlegg med etiketten Bli ny. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Bli ny. Vis alle innlegg

torsdag 8. oktober 2015

Styggfin tapet

Eg liker forandringer i interiøret! 
Skapet i stova pleier å ha tapet i glasrutene for å endre utrykk
 og gjere det gladare, men mest for å skjule rotet ;) Den har allereie skifta tapet nokre gonger. Eg hadde liggande ein retrotapet eg kjøpte på facebook for litt sidan. 
Ein sånn styggfin tapet som kan funke eller bli heilt feil. Eg har 
ikkje heilt bestemt meg endå, men eg trur den får bli 
sidan den har den sennepsgule fargen i seg som 
eg liker så godt.
Tapeten er festa på innsida med brei tape, 
slik at den er enkel å fjerne viss behovet for forandring kjem over 
meg atter ein gong ;)
I dag har eg vore heime med ei febersjuk Ariel som trengte Mammaen sin. 
Det blir fort kjedeleg å vere sjuk, men det blir også mykje kos!
Vi satser på at dagen i morgon blir betre :)
Eg ønsker deg ein herleg kveld!

Klem frå Bjørg :-)

torsdag 24. september 2015

DIY: Vasestøvel ;)

Støvler er noko eg forbinder med hausten. 
Derfor har eg laga meg hauststemning inne ved å spraylakkere 
ein avlagt støvel, plassere eit lite glas i den med vatn og 
vips vart det ein "litt spesiell" vase til rosene ;)
Ha ein herleg haustkveld!

Klem frå Bjørg :-)

fredag 11. september 2015

Glad fornyelse!

Kontorplassen i stova vår har lenge vore veldig malplassert. 
Dette har irritert meg ei stund, og eg har lenge lagt planer for ny løysing. 
Det er så herleg når planane endeleg blir realisert. 
Litt vart slik som først tenkt, og noko 
vart til etterkvart ;)
 Den gulprikkete tapeten frå Ellos, var egentleg tiltenkt noko heilt anna. 
Men eg er glad for at den enda opp her i datakroken. 
For no kan eg sjå den heile tida, og den gjer 
meg igrunn veldig glad! :)
 Teak-pulten fann eg på ei kjøp/salg side på Facebook. 
Nyforelska som eg er i teak, så ropte den til meg gjennom skjermen og sa: 
Eg blir heilt perfekt! Og eg var sjølvsagt enig ;)
 

Ha ein herleg dag!

Klem frå Bjørg :-)

torsdag 27. august 2015

Dilla på gult!


Eg har vore glad i fargen gul lenge! 
I det siste har eg imidlertid tatt litt av. Gult er kult, ikkje sant?

For det første har det flytta inn ein gul 
stol frå Ikea. Eg digger designet, komforten og sjølvsagt fargen!

 I tillegg har mannen fått nytt kontor med teakpult og
....gulprikkete tapet! 


Liker du gult?

Klem frå Bjørg :-)

tirsdag 11. august 2015

Alt kan fornyast!

Utfordringa frå Nib denne månaden er: "Alt kan fornyast"
Gjerne med spray eller bengalack. Eg liker å måle, men eg elsker 
den raske fornyinga med spray. Her er 3 små prosjekt 
med sprayen, som eg har gjort:
 Tre fugler i messing vart 
oppdatert og mykje friskare med turkis spray :)

 Eit metallbord frå Ikea vart grønt og sommarleg.

Dette store glaset har fått spray på nederste delen 
for å gje det litt meir farge :)

Til og med ølboksar blir tøffe med litt spray ;)

Sjå fleire kreative bidrag og delta sjølv her!

Ha ein herleg kveld!

Klem frå Bjørg :-)

søndag 26. juli 2015

Fugler på veggen

Dei som føl meg på instagram (@husetvedfjorden) har sett desse før. 
Eg må jo sjølvsagt vise på bloggen også ;) Søstra mi skulle kvitte seg med nokre pyntefugler i messing. Skrotnisse som eg er; Såg eg sjølvsagt potensiale i dei.
Med eitpar dusjer spraymåling vart dei turkise og meir oppdaterte. 
Eg synast dei passa godt over senga vår. 
Måling er som trylling altså! ;)
Ha ein fortsatt herleg kveld!

Klem frå Bjørg :-)

tirsdag 30. juni 2015

Luksus i kvardagen

Det veldig etterlengta vaskerommet vårt er omtrent ferdig! 
Eg skreiv om det på bloggen første gongen i mars ifjor (les det her!) og trudde det skulle vere fort gjort. Over 1 år skulle det gå før vi kunne ta det i bruk. Interiørplanane 
der inne har endra seg fleire gonger på den tida. Resultatet ser du
 under her. Det var vel verdt ventetida!
Før hadde vi eit skikkelg ukosleg vaskerom i den mørke kjellaren vår, 
og tørking av kle foregjekk på gjesterommet. No er det historie og 
det er plutseleg blitt skikkeleg kjekt å vaske kle ;)
Hyllene er gamle stringhyller som vi har spraya opphenget på. 
Tøymykner og milo blir oppbevart i flasker frå Ikea. Vaskemiddel i ein gul boks frå Kremmerhuset. Øskjene frå Søstrene Grene rommer einslege sokker, 
vaskeposer og merkelapper til kle. Det er sydd eit forheng som 
skjuler dunkane med skittentøy.
Printet på hylla har eg laga sjølv i 
photoscape og sett i ei ramme frå bilderammer.no
Over doen har vi fått laga smilesontiles av ei teikning Ariel har laga :)
For å hindre innsyn har vi sett på folie på vindaugene. 
Slik får vi likevel inn mest muleg lys. Folien har bilde av eit tre med fugler i. 
Det var litt vanskeleg å fange med kameraet ;)
Vaskerommet gjer kvardagen mykje enklare. 
Rett og slett litt luksus ;)

Ha ein herleg kveld!

Klem frå Bjørg :-)

mandag 15. juni 2015

Markblomster

Sommaren hittil har vore ein skuffelse. Kaldt og surt ver er realiteten. 
Men det ser i alle fall ut som om det er sommar ute. 
Det er grønt og det blomstrar overalt.
Det er luksus å kunne gå ut
 å plukke inn blomster når ein får lyst til det :)


 Sjølv om det foregår med støvlar på ;)
 Vasen er eit stort glas som eg har spraya nederste delen på 
for å få eit litt morsommare uttrykk.
 Markblomster er noko av det finaste eg veit!
Ha ein herleg kveld!

Klem frå Bjørg :-)

tirsdag 2. juni 2015

Glade fargar!

Eg blir så glad av fine fargar. 
Når eg får lyst på nokre nye fargeklattar finn eg fram sprayboksane mine. 
Denne gongen er det tre lysestakar som har fått seg 
eitpar dusjar med sprayen ;)
 Eg blir også veldig glad når sola skin. 
Slik som den gjer inn i spisestova vår her. Akkurat no lengtar eg 
voldsomt etter at sommaren skal kome. Eg tipper at eg 
ikkje er aleine om det!
Ha ein herleg kveld!

Klem frå Bjørg :-)

fredag 15. mai 2015

Ut i vår hage!

I dag har vi endeleg begynt å flytte ut på terassen vår! 
Det er så kjekt å få på plass utemøblane og gjere det fint ute. 
Litt "nytt" har det blitt på terassen i år. Blant anna dette bordet som eg har måla
 i utandørs oljemåling i yndlingsfargen nude :)
Dette er mitt bidrag til nibutfordringa Ut i vår hage. 
Sjå meir hageinspirasjon her!

Ha ein fortsatt herleg kveld!

Klem frå Bjørg :-)

søndag 19. april 2015

Skap med favorittfargen Nude

Foreldra til mannen hadde eit brunt skap som dei ikkje trengte lenger. 
Vi trengte meir oppbevaring til sengetøy, så vi ville gjerne ha det. 
Med nokre strøk med min store favorittfarge om dagen
 Nude (S1015-Y70R) så vart det ganske fint, 
synast eg.
Skapet er plassert i gangen oppe, 
som definitivt trengte noko nytt. Med nokre gamle fat 
på veggen og prikker på veggen så vart det til den miksen eg liker så godt. 
Nostalgisk med ein moderne vri.
Eg drøymer om kvitmålte golv her oppe. 
Men den draumen får vente litt til..
Ha ein herleg kveld!

Klem frå Bjørg :-)

søndag 1. mars 2015

Ups!

Klokka som eg laga for ei stund sidan har allereie fått ein makeover
Eg laga klokka av ei finerplate og visere som eg spraymålte.
Sjølv om eg syns det er utruleg fint med ubehandla treverk, 
så fekk eg det ikkje til å "stemme" her hos oss. 
 Med ein retrotapet passa klokka så mykje bedre inn i heimen vår. 
Akkurat passe fargerik og glad ;)
Om eg skulle ombestemme meg, 
så er det berre å snu plata ;) 
Ha ein fortsatt fin søndag!

Klem frå Bjørg :-)

søndag 22. februar 2015

Speilkommode fekk nytt liv

 Det var på tide å børste støv av denne speilkommoden
 vi har fått etter mannens besteforeldre og gje den nytt livDen hadde 
ein lys beige- liknande farge som ikkje passa heilt inn hos oss.
Derfor måla eg den i fargen Late Sommerdager
 frå Fargerike.
 No har den fått hedersplassen på soverommet vårt. 
Eg liker kontrasten mellom den gamle kommoden med krakkelert 
speil og svarte dots på veggen ;)
 Ha ein fin søndag!

Klem frå Bjørg :-)

onsdag 21. januar 2015

DIY; vase av melkekartong

 Det kan bli dei flottaste vaser av ting som normalt går i søppelet. 
I dag har eg laga vaser av melkekartonger ;)
Eg digger gjenbruk altså!
To av melkekartongane klipte eg eit mønster på 
og måla i 2 forskjellige nude- nyanser.
 Den største kartongen klipte eg til,
og limte marmorfolie på.
 Melkekartonger kan bli dekorative dei og ;)
Dette er forresten en super aktivitet for barn og! 
Eg har lova at jentene mine skal 
få lage slike også :)
Eg håper du har det fint!

Klem frå Bjørg :-)
Related Posts with Thumbnails