Viser innlegg med etiketten Kreativt. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Kreativt. Vis alle innlegg

søndag 26. juni 2016

Barnebursdag!

Det har vore ei begivenhetsrik veke med Jonsokfeiring og 3 bursdagselskap for Hermine, som har fyllt 4 år! Bildene er frå barnebursdagen. Vi laga vimpler av gåvepapir som vi klipte til og stifta over ei snor. Dekorativt og enkelt.


Hermine ønskte seg Bratzkake. Noko eg ville gje ho, men kvidde meg til å lage. Men det gjekk nokelunde fint. Den er laga av ei sjokoladeplatekake som eg skar til i rundinger og bygde kjolen av. Mellom laga hadde eg sjokoladekrem. Kjolen er av marsipan som eg farga rosa og kjevla ut.


No kjenner eg det skal bli godt å gjere ingenting. Sofa og netflix here I come! 

Ha ein fin kveld!

Klem frå Bjørg :-)

søndag 29. mai 2016

Gult ER kult!

Dette kule (og gule) teppet frå Ikea har eg sikla etter sidan 
første gongen eg såg det. No er det endeleg blitt med meg heim! 
Eg synast det gav ein herleg energi i TV-stova vår.

Symaskina og superfine retrostoff kjøpt hos @nydeligflott_salg 
står klart og venter på at eg får eit kreativt innfall ;)

Eg håper du har hatt ei strålande helg!

Klem frå Bjørg :-)

torsdag 18. februar 2016

Blått er flott ♡

Eg brukte første halva av morsdagen til å kose meg ilag med familien. 
Så reiste mannen og jentene på vinterferie, og eg var snar å finne fram målekosten. 
Eg har lengta etter ein date med den, heilt for meg sjølv! Det er heilt utruleg 
kor kjapt ting går når ein får fred på seg ;)

Eg gjekk sjølvsagt tom for måling, så vi har fortsatt ein vegg som er kvit. 
Men eg er storfornøgd så langt!

Det vart mykje lunare i spisestova vår, synast eg.
Hurra for meir farger ;)

Fargen heiter prekestolen og er frå Fargerike. 
Den er ein tanke blågrøn. Perfekt for meg som elsker både grønt og blått. 
Til og med mannen er fornøgd. Så då er det berre å klappe seg sjølv på skuldra ;)


Ha ein herleg kveld!

Klem frå Bjørg :-)

onsdag 3. februar 2016

DIY: Hengepotte

Hermetikkbokser kan brukast til mykje!
Denne gongen har eit par av dei blitt til hengepotter her hos meg. 
Superenkelt å lage og mykje billegare enn dei hengepottene 
du kan kjøpe ferdig i butikken ;)

Eg limte først tapet på boksen. Deretter laga eg tre hol med spiker og hammer. Så drog eg snøret gjennom hola og festa med ein knute. Dei tre snørene 
festa eg i ein knute litt over planten. 


Så gjenstår det berre å bestemme seg for kor den skal henge ;)

Ha ein herleg kveld!

Klem frå Bjørg :-)

søndag 29. november 2015

Pakke inn julegåver

Tenk at det er første søndag i advent allereie!
Det er så mykje som burde gjerast. Men når det meste er koslege aktiviteter, 
så går det fint. Julegåveinnpakkinga går i alle fall mykje bedre med fine 
produkt frå nettbutikken Heidishoff.no.

 Å pynte pakker i gråpapir med glitrande klistermerker, 
til-frå-lapper og kort set prikken over i'en :)

 Eg takker alltid nei til å få gåva pakka inn på butikken. 
Å pakke inn sjølv gjer meg julestemning, og det er fint å få eit personleg preg på gåva :)

 Julegåvetips til den som har alt? Dekorative bagasjelapper? ;)

Eg håper du har ein nydeleg kveld!

Klem frå Bjørg :-)

/produkt i innlegget er sponsa av heidishoff.no

mandag 23. november 2015

DIY: Lightbox

Lightboxer er veldig populært for tida, eg ser dei overalt i bilder av interiør. 
Det er typisk meg og kjenne på at: Sånn må eg ha! Men eg pleier også å tenke: 
Kan eg lage ein slik sjølv? Og ja, det kunne eg! :)
Sidan eg jobber blant anna med nettbutikken bilderammer.no var det
 ganske naturleg at ideen om å lage lightbox av nokre av våre fine 
rammer såg dagens lys ;)
Til lightboxen trengte eg rammer som er ganske djupe. 
Derfor valde eg 2 stk av ramma Janne Galleri. Eg laga ein tekst i word og skreiv ut på vanleg kopipapir. Dette la eg ned mot glaset i ramma og festa det med klipsa. 
Bakstykket fjerna eg. På den andre ramma, baksida på lightboxen 
sette eg inn eit svart ark. Så fyllte eg rommet med ei lyslenke med 
LED og lot ledningen henge ut. 

Til slutt festa eg rammene saman med dobbelsidig teip. Dette er for å ha 
muligheten til å skifte ut teksten seinare. Dette vart ein kjempenkel
 og ikkje minst dekorativ gjer-det-sjølv ;) Det er kosleg med
 litt ekstra lys no i mørketida!

Ha ein nydeleg dag!

Klem frå Bjørg :-)

torsdag 8. oktober 2015

Styggfin tapet

Eg liker forandringer i interiøret! 
Skapet i stova pleier å ha tapet i glasrutene for å endre utrykk
 og gjere det gladare, men mest for å skjule rotet ;) Den har allereie skifta tapet nokre gonger. Eg hadde liggande ein retrotapet eg kjøpte på facebook for litt sidan. 
Ein sånn styggfin tapet som kan funke eller bli heilt feil. Eg har 
ikkje heilt bestemt meg endå, men eg trur den får bli 
sidan den har den sennepsgule fargen i seg som 
eg liker så godt.
Tapeten er festa på innsida med brei tape, 
slik at den er enkel å fjerne viss behovet for forandring kjem over 
meg atter ein gong ;)
I dag har eg vore heime med ei febersjuk Ariel som trengte Mammaen sin. 
Det blir fort kjedeleg å vere sjuk, men det blir også mykje kos!
Vi satser på at dagen i morgon blir betre :)
Eg ønsker deg ein herleg kveld!

Klem frå Bjørg :-)

fredag 2. oktober 2015

Fine hyller ;)

Fleire hyller er på plass i stova. 
Hyllene er kjøpt hos Biltema og måla i fargen Hammershöi. 
Tanken er at vi skal få orden i jentene sine hobbysaker og diverse kontorting
 som har ein tendens til å skape kaos.
Så får vi sjå kor lenge hyllene held seg ryddige ;)
God helg til deg!

Klem frå Bjørg :-)

torsdag 24. september 2015

DIY: Vasestøvel ;)

Støvler er noko eg forbinder med hausten. 
Derfor har eg laga meg hauststemning inne ved å spraylakkere 
ein avlagt støvel, plassere eit lite glas i den med vatn og 
vips vart det ein "litt spesiell" vase til rosene ;)
Ha ein herleg haustkveld!

Klem frå Bjørg :-)

tirsdag 22. september 2015

Ryddig barnerom, så lenge det varte!

Ryddige barnerom er sjelden vare her i huset. 
Eg tenker på det som eit sunnhets teikn. Hadde det alltid vore 
strøkent der, så hadde det igrunn vore litt trist! Men den halvtimen det
 var ryddig sist gong eg tok ein sjau på Ariel sitt rom, 
så måtte det forevigast ;)
På Ariel sitt rom er det meste gjenbruk. 
Grønmåla hylle som min Besten har snekra. Ikea stoler og bord har 
fått ei oppdatering og teppet på golvet har eg hekla av 
gammalt sengetøy rive i remser.
Vogga hadde eg når eg var lita. 
No er det jentene våre som legg dukkene sine i den.
Treet på veggen har eg laga sjølv ved hjelp av måling og tapet-restar.
Eg håper kvelden din er fin!

Klem frå Bjørg :-)

fredag 11. september 2015

Glad fornyelse!

Kontorplassen i stova vår har lenge vore veldig malplassert. 
Dette har irritert meg ei stund, og eg har lenge lagt planer for ny løysing. 
Det er så herleg når planane endeleg blir realisert. 
Litt vart slik som først tenkt, og noko 
vart til etterkvart ;)
 Den gulprikkete tapeten frå Ellos, var egentleg tiltenkt noko heilt anna. 
Men eg er glad for at den enda opp her i datakroken. 
For no kan eg sjå den heile tida, og den gjer 
meg igrunn veldig glad! :)
 Teak-pulten fann eg på ei kjøp/salg side på Facebook. 
Nyforelska som eg er i teak, så ropte den til meg gjennom skjermen og sa: 
Eg blir heilt perfekt! Og eg var sjølvsagt enig ;)
 

Ha ein herleg dag!

Klem frå Bjørg :-)

torsdag 27. august 2015

Dilla på gult!


Eg har vore glad i fargen gul lenge! 
I det siste har eg imidlertid tatt litt av. Gult er kult, ikkje sant?

For det første har det flytta inn ein gul 
stol frå Ikea. Eg digger designet, komforten og sjølvsagt fargen!

 I tillegg har mannen fått nytt kontor med teakpult og
....gulprikkete tapet! 


Liker du gult?

Klem frå Bjørg :-)

tirsdag 11. august 2015

Alt kan fornyast!

Utfordringa frå Nib denne månaden er: "Alt kan fornyast"
Gjerne med spray eller bengalack. Eg liker å måle, men eg elsker 
den raske fornyinga med spray. Her er 3 små prosjekt 
med sprayen, som eg har gjort:
 Tre fugler i messing vart 
oppdatert og mykje friskare med turkis spray :)

 Eit metallbord frå Ikea vart grønt og sommarleg.

Dette store glaset har fått spray på nederste delen 
for å gje det litt meir farge :)

Til og med ølboksar blir tøffe med litt spray ;)

Sjå fleire kreative bidrag og delta sjølv her!

Ha ein herleg kveld!

Klem frå Bjørg :-)

søndag 26. juli 2015

Fugler på veggen

Dei som føl meg på instagram (@husetvedfjorden) har sett desse før. 
Eg må jo sjølvsagt vise på bloggen også ;) Søstra mi skulle kvitte seg med nokre pyntefugler i messing. Skrotnisse som eg er; Såg eg sjølvsagt potensiale i dei.
Med eitpar dusjer spraymåling vart dei turkise og meir oppdaterte. 
Eg synast dei passa godt over senga vår. 
Måling er som trylling altså! ;)
Ha ein fortsatt herleg kveld!

Klem frå Bjørg :-)
Related Posts with Thumbnails