Viser innlegg med etiketten NIB utfordring. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten NIB utfordring. Vis alle innlegg

tirsdag 11. august 2015

Alt kan fornyast!

Utfordringa frå Nib denne månaden er: "Alt kan fornyast"
Gjerne med spray eller bengalack. Eg liker å måle, men eg elsker 
den raske fornyinga med spray. Her er 3 små prosjekt 
med sprayen, som eg har gjort:
 Tre fugler i messing vart 
oppdatert og mykje friskare med turkis spray :)

 Eit metallbord frå Ikea vart grønt og sommarleg.

Dette store glaset har fått spray på nederste delen 
for å gje det litt meir farge :)

Til og med ølboksar blir tøffe med litt spray ;)

Sjå fleire kreative bidrag og delta sjølv her!

Ha ein herleg kveld!

Klem frå Bjørg :-)

fredag 15. mai 2015

Ut i vår hage!

I dag har vi endeleg begynt å flytte ut på terassen vår! 
Det er så kjekt å få på plass utemøblane og gjere det fint ute. 
Litt "nytt" har det blitt på terassen i år. Blant anna dette bordet som eg har måla
 i utandørs oljemåling i yndlingsfargen nude :)
Dette er mitt bidrag til nibutfordringa Ut i vår hage. 
Sjå meir hageinspirasjon her!

Ha ein fortsatt herleg kveld!

Klem frå Bjørg :-)

søndag 8. mars 2015

Nibutfordringen: Vakker fornyelse med Lady maling

Månadens utfordring frå Nib er "Vakker fornyelse med Lady maling". 
For meg er det å finne fram målekosten og magisk trylle fram "nytt" interiør rein terapi
Eg går ofte på målebutikken og "snoper" nye fargar. Noko som har 
resultert i eit godt utvalg glade fargar som blir tatt fram når 
målelysta blir for stor! Og det skjer ofte!
Bordet og stolane på bildet har alle fått fornyelse med måling. 
Eg bruker gjerne forskjellige fargar på stolane for å få ein 
uhøgtidleg og morosam effekt. Og nokre gonger er det nok å berre måle 
litt av stolbeina for at møbelet blir slik eg vil!
 Vil du ha meir måleinspirasjon kan du klikke deg inn her!

Ha ein fin kveld!

Klem frå Bjørg :-)

onsdag 7. januar 2015

Nib- utfordring: Hvordan lyssetter du hjemmet ditt

 Dette er mitt bidrag til Nib-utfordringen denne måneden; 
hvordan lyssetter du hjemmet ditt?

Eg er glad i å bruke gamle gjenstander i interiøret. 
Spesielt gamle lamper bruker eg mykje. Det skaper litt sjarm til rommet, synast eg!
På soverommet vårt er den gamle kontorlampa
 til onkelen min brukt som leselys :)
 Sjå alle dei flotte bidraga her!

Ha ein fortsatt fin kveld!

Klem frå Bjørg :-)

mandag 8. desember 2014

Desemberutfordring: Innrede med planter

Eg hiv meg med på Nib si utfordring å innrede med planter i siste liten. 
Det vart eit dykk i arkivet denne gongen. Det er ikkje så lett å få
 tatt nye bilder i dagslys for tida.
Sjå alle bidraga her!

Ha ein herleg kveld!

Klem frå Bjørg :-)

onsdag 8. oktober 2014

Nib- Utfordring: En dose farge på soverommet

Nib- utfordringa for oktober dreier seg om farger på soverommet. 
Vi har farger i alle rom i huset vårt. Soverommet er intet unntak ;) 
Fargane er litt duse der no for tida. Med grønt, 
mint og litt rosa.
Eg måtte berre slenge med dette gamle bildet av soverommet vårt også. 
Her er det endå meir farger og litt meir liv og røre ;)
Sjå alle dei flotte soverom- bidraga i utfordringa her!

Ha ein flott dag!

Klem frå Bjørg :-)

torsdag 4. september 2014

#likebrabrukt

Månedens utfordring hos NIB heiter #likebrabrukt
Eg treng kanskje ikkje å seie at denne likte eg? Huset vårt er fullt av bruktfunn 
blanda med innslag av nyare design. Ein mix eg trivast godt med! Men eg må innrømme
 at å handle brukt ligg hjertet mitt nærmast. Det er lite som slår 
følelsen av å gå på skattejakt på Finn, bruktbutikker og loppis.
Like bra brukt? Ja, så absolutt! :)

Eg synast bruktfunn er med på å gjere interiøret personleg
 og mykje meir interressant. Det er her ein kan bruke kreativiteten sin
 og ha det gøy med å dekorere heimen sin!
 I stova finn du loppekrakker, eit brukt kjøkkenbord som er blitt sofabord. 
Ei leselampe og eit ullteppe funne godt brukt på garden eg voks opp. 
Roberts- Radio funne på bruktmarked i England. Til og med
 nokre av putene er laga av stoff kjøpt brukt  på Finn ;)
 Rommet til Hermine har kommode frå loppis som 
eg har fornya med nye farger. Den raude stolen stod så fin og 
brukt igjen etter forrige eigar av huset vårt. Bildet er frå ein bruktbutikk.
 Og leikekomfyren fant eg på ei kjøp/salg side på Facebook ;)
 På Ariel sitt rom er den grøne hylla eit bruktfunn. 
Bordet stod igjen i huset etter forrige eiger. Det fekk ein liten makeover. 
Den grønne stolen er eit bruktfunn eg fann i England i sommer. 
Kjærleik ved første blikk! Eg klarte såvidt å få den meg 
meg heim i kofferten ;)
  Senga til Ariel er eit bruktfunn frå loftet til Pappa. 
Den har eg nyleg måla rosa. Furu- kommoden har eg fått godt brukt av søstra mi. 
Den har eg redesigna ein smule ;) Bildet over senga er ein skatt etter
 Bestemora mi! Hekleteppet er også
 gammalt og brukt lenge :)
Min store lidenskap er brukte stoler
Både ferdig slitte, og nokre med ny farge. Kjøkenbordet og spisebordet
 har begge fått selskap av fine eksemplar ;)
Hylla mi på kjøkenet er også fullt 
av fine bruktfunn!
Det var som de ser vanskeleg for meg å velge ut berre nokre få bruktfunn. 
Så her fekk de plutseleg ei lita omvisning i huset vårt istaden ;)

For meir herleg Bruktfunn- inspirasjon, trykk her!

Klem frå Bjørg :-)

søndag 10. august 2014

Utfordring August- Heimekontor

Utfordringa for august hos Nib er å vise fram heimekontoret
Og her ser du vårt; ein enkel pult med Macen på. Redesigna rørstol og leselampe. 
Enkelt og greit. Også er ikkje dagsenga så langt unna. 
Her er det fint å sjå film frå dataskjermen. 
 Det er helst mannen som bruker denne kontorplassen
Eg trivst best henslengt på sofaen med
 den bærbare på fanget ;) 
For meir heimekontor- inspirasjon kan du trykke her!

Håper du har hatt ei fin helg!

Klem frå Bjørg :-)

onsdag 2. juli 2014

Juli- utfordringen; Vises din personlighet i gangen?

Nib har ny utfordring. 
Denne gongen lurer dei på om gangen vår er personleg innreia. 
Vår gang er i alle fall ikkje nøytral og kjedeleg. Og eg er ganske sikker på at ingen har lik gang som vår ;) Den er innreia og sett saman av ting og farger som eg liker godt!
Når du kjem inn hos oss møter du glade farger, stor tavle 
der du kan legge igjen litt "kunst" og ein bildevegg 
av oss som bur her.
Eg blir glad av å kome inn i gangen vår. 
Og det håper eg gjestane våre blir også. Gangen vår har same stil som resten av huset.
 Den består av ei blanding av nytt, gammalt og redesign i glade farger.
Eg vil kalle det ein personleg stil.
Om du trykker her kan du sjå fleire fine ganger!

Ha ein fin kveld!

Klem frå Bjørg :-)

torsdag 5. juni 2014

Nibutfordringen; Uterom

Her kjem mitt bidrag nummer 2 til Nib sin utfordring Uterom
Eg viser nokre nye bilder og nokre reprisebilder ;)
 Uterommet vårt består av ein stor terasse med utsikt mot Nordfjorden. 
Her har vi leikehytte til jentene våre. Grill og spisegruppe. 
Sofagruppe og solstoler. Alt for einkvar smak ;)
 Og vi koser oss her!
For meir uterominspirasjon
 kan du trykke her!

Ha ein fin kveld!

Klem frå Bjørg :-)

onsdag 7. mai 2014

Maiutfordringen- Festlige tider

Utfordringa frå Nib-jentene
 denne månaden er temaet Festlige Tider
Eg vil gjerne delta med dette bildet som er frå Ariel sin bursdagsfest. 
Sjølv om bildet er frå ein prinsessebursdag, så kunne 
eg glatt brukt same fargane til ein 
skikkeleg maifest ;)
For mange flotte ideer,
 trykk her for å sjå dei andre bidraga :)

Ha ein fin dag!

Klem frå Bjørg :-)

torsdag 3. april 2014

Nib Utfordring- Foto i interiøret

Nib utfordringa denne månaden er foto i interiøret
Forutenom interiørbilder tar eg mange bilder av blant anna jentene våre. 
Det er veldig kjedeleg å berre la desse ligge gløymt på PC'en. 
Difor har eg så smått begynt å få desse på veggane
Det er på tide! ;)
Eg blander gjerne nyare bilder med gamle familiebilder. 
Dessuten synast eg det er fint å ta med jentene sin kunst, prints og vintagebilder 
for å lage det endå meir variert å sjå på. Bildeveggen går frå 
golv til tak på ein vegg i stova. Ei gul klokke frå 
Kähler er prikken over i'en.
Eg har planer om fleire bildevegger i huset vårt. 
Eit godt foto av ein/noko du er glad i er bedre enn den dyraste kunst,
 spør du meg! :)
For meir inspirasjon innen foto i interiøret kan du trykke her!
Ha ein fin kveld!

Klem frå Bjørg :-)

mandag 3. mars 2014

Nib Utfordring - Soverom

Ny månad og ny utfordring frå Nib
Det er alltid like moro! :) Denne gongen skal vi 
vise fram soveromma våre. Eg har vist bildene før, 
men det har ikkje forandra seg så mykje. 
Bortsett frå at det sjelden er 
ryddig her ;)
 Mykje kvitt med mange fargeklatter er det som går igjen hos oss. 
I tillegg er det ei god blanding av gammalt og nytt.
Slik er stilen på soverommet vårt og.
Senga kan likne litt på ei blomstereng ;)
Her snakker vi FlowerPower med sengeteppe frå Jotex, 
pledd frå Kid, sengetøy frå Princess og putetrekk eg har 
sydd av retrosengetøy.
Over senga kjøpt på Skeidar 
heng sider frå Pappa sitt gamle herbarium 
og eit vintagebilde av eit skip.
Arbeidslampa duger supert til leselys
Denne er gammal og frå barndomsheimen min. 
Nattborda har eg fått av nokon som skulle kvitte seg med dei. 
Eg hadde først tenkt å måle dei. Men det er eg
glad eg ikkje gjorde :)
For meir soveromsinspirasjon
 kan du trykke her!

Ha ein herleg kveld!

Klem frå Bjørg :-)

søndag 16. februar 2014

God ny veke!

Denne helga har gått i ein fei, med febersjuke jenter og trøtte foreldre. 
Eg satser friskt på at neste veke blir bedre
Noko som imidlertid var superkjekt, 
er at bildet mitt er plukka ut til galleriet i Nib si utfordring Tapetinspirasjon. 
Tusen takk! :) Du kan sjå galleriet her! Og stemme på finalistane her!

Ha ein forsatt fin kveld!

Klem frå Bjørg :-)
Related Posts with Thumbnails