Viser innlegg med etiketten Stova. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Stova. Vis alle innlegg

søndag 3. juli 2016

Colors makes me happy!

Når vi flytta inn i huset vårt var alt kvitt. Eg brukte litervis med kvitmåling på møbler og vegger. Men så skjedde noko eg ikkje hadde forutsett; eg vart hekta på farger. Først i form av små drypp med lyse pasteller, så kom turkis og gult for å friske opp. Måle gjer eg framleis, men det er sjelden eg har kvitt på penselen. Møbler og etterkvart vegger blir meir og meir fargeglade hos oss. Det er noko forfriskande ved å omgje seg med farger! Terapi rett og slett :)


Ønsker deg ein fin kveld!

Klem frå Bjørg :-)

søndag 26. juni 2016

Barnebursdag!

Det har vore ei begivenhetsrik veke med Jonsokfeiring og 3 bursdagselskap for Hermine, som har fyllt 4 år! Bildene er frå barnebursdagen. Vi laga vimpler av gåvepapir som vi klipte til og stifta over ei snor. Dekorativt og enkelt.


Hermine ønskte seg Bratzkake. Noko eg ville gje ho, men kvidde meg til å lage. Men det gjekk nokelunde fint. Den er laga av ei sjokoladeplatekake som eg skar til i rundinger og bygde kjolen av. Mellom laga hadde eg sjokoladekrem. Kjolen er av marsipan som eg farga rosa og kjevla ut.


No kjenner eg det skal bli godt å gjere ingenting. Sofa og netflix here I come! 

Ha ein fin kveld!

Klem frå Bjørg :-)

tirsdag 7. juni 2016

Nye familiemedlemmer!


Du husker kanskje den raude pusen vår Sofus? Fine pusen vår som dessverre hadde eit ublidt møte med ein trailer for nesten to år sidan. Vi bur nært vegen, så det er skummelt for katter å gå der når trailerane suser forbi på nattestid. Ny katt orka vi ikkje å tenke på med det same, så vi skaffa oss gullfisker istaden. Eldstejenta vår er veldig dyrekjær, og sakna eit dyr å leike og kose med. Gullfisken nådde ikkje heilt opp der ;)  Så etter ei stund valde vi å prøve igjen.

Frå å ikkje skulle ha katt igjen, så har vi plutseleg 2 herlege kattunger i huset vårt. 
To leikne, nyskjerrige og kosete pusebrødre. Til glede for både små og store.


Vi satser på å ha innekatter denne gongen. 
Desse to har mykje selskap i kvarandre, så eg trur det skal gå veldig fint :)


Ha ein fin-fin tysdag!

Klem frå Bjørg :-)

mandag 16. mai 2016

Kvelden før dagen!

Stova er enkelt pynta med flagg, bjørkeris og vimpler. 
Kledene er klar. Jentene er forventningsfulle og bord er bestilt til
koldtbordet på kafeen. No kan 17. mai berre kome ;)


Eg ønsker deg ei flott feiring - Hipp Hurra!

Klem frå Bjørg :-)

onsdag 27. april 2016

SOL


Solskin i stova kl 8 på kvelden er skikkeleg herleg! 
Våren og lysare kveldar gjer godt i sjela. I dag har vore ein spesielt fin dag. 
Vi har hatt fri heile familien og tilbrakt mesteparten i fjæra der vi grilla pølser
 og kosa oss. Ja-takk til fleire slike dagar :)


Eg håper du og har hatt ein fin dag!

Klem frå Bjørg :-)

torsdag 14. april 2016

Ranunkler ♡

 Kvar einaste vår tråler eg rundt i butikkane på leit etter ranunkler. 
Eg elsker nemleg desse lubne herligheitane. Når eg endeleg med frydefulle hvin 
(sånn diskre inn i meg) får kjøpt dei med heim så varer dei i kun sånn 
ca 3 dager før dei blir stygge. Var det verdt strevet liksom? 
Konklusjonen er ja! Eg tipper det heile gjentar 
seg til neste år og ;) #håplaus


Kanskje du har eit tips til korleis dei held seg lenger?


Ha ein herleg kveld!

Klem frå Bjørg :-)

søndag 3. april 2016

Opp og ned

Hyppigheta av blogginnlegg hos meg går litt opp og ned. 
For det meste ned. Men idag slår eg til med nokre ferske bilder!
Det er ikkje alltid like lett å ta gode interiørbilder, når
eg bur ilag med to herlege rotekopper :)

Det gjeld å rette kameraet mot dei ryddige overflatene..


..og prøve å unngå linselusene ;)


Ha ein fin kveld!

Klem frå Bjørg :-)

torsdag 18. februar 2016

Blått er flott ♡

Eg brukte første halva av morsdagen til å kose meg ilag med familien. 
Så reiste mannen og jentene på vinterferie, og eg var snar å finne fram målekosten. 
Eg har lengta etter ein date med den, heilt for meg sjølv! Det er heilt utruleg 
kor kjapt ting går når ein får fred på seg ;)

Eg gjekk sjølvsagt tom for måling, så vi har fortsatt ein vegg som er kvit. 
Men eg er storfornøgd så langt!

Det vart mykje lunare i spisestova vår, synast eg.
Hurra for meir farger ;)

Fargen heiter prekestolen og er frå Fargerike. 
Den er ein tanke blågrøn. Perfekt for meg som elsker både grønt og blått. 
Til og med mannen er fornøgd. Så då er det berre å klappe seg sjølv på skuldra ;)


Ha ein herleg kveld!

Klem frå Bjørg :-)

fredag 12. februar 2016

God helg! :)

Det er helg, og for ein gongs skuld er heile huset reint og nesten ryddig.
Då kan til og med gangen bli foreviga med kameraet ;)
Ja, eg sa nesten rydddig ;)
Vi ser fram til ei helg fyllt med kos og ein dæsj kaos!

Ønsker deg nokre fine fridager!

Klem frå Bjørg :-)

onsdag 3. februar 2016

DIY: Hengepotte

Hermetikkbokser kan brukast til mykje!
Denne gongen har eit par av dei blitt til hengepotter her hos meg. 
Superenkelt å lage og mykje billegare enn dei hengepottene 
du kan kjøpe ferdig i butikken ;)

Eg limte først tapet på boksen. Deretter laga eg tre hol med spiker og hammer. Så drog eg snøret gjennom hola og festa med ein knute. Dei tre snørene 
festa eg i ein knute litt over planten. 


Så gjenstår det berre å bestemme seg for kor den skal henge ;)

Ha ein herleg kveld!

Klem frå Bjørg :-)

mandag 1. februar 2016

Kosetid!

Ute daler snøen ned, bygda har fått eit kvitt teppe. 
Inne er det fyr i ovnen. Kaffi i koppen. Ei lita ei som er sjuk og 
helst berre vil ligge på fanget. Vi sit her med teppe på. Ho ser på Drømmehagen og eg taster dette innlegget. Rundt meg ser eg alt som skulle vore gjort, 
men det får vente..I dag er det kosetid! :)


Ønsker deg ei riktig god veke!

Klem frå Bjørg :)

lørdag 30. januar 2016

Ein etter ein..

...blir veggane i spisestova blå.
Eg er eigentleg ganske utålmodig av meg.
Men eg har rett og slett ikkje tid nok, så dette blir eit snigleprosjekt ;)
To veggar ferdige, 2 igjen ;) 
Men det blir bra til slutt, håpar eg.
Det er allereie blitt mykje lunare stemning i rommet.
Og fargen er heilt nydeleg etter mitt begrep!

Eg håper Tor (stormen altså ;) var snill med deg igår. 
Her viste han krefter utan dei store øydeleggingane. Heldigvis!

Ha ein fin kveld!

Klem frå Bjørg :-)

fredag 29. januar 2016

I ♡ my job!


F
otokunst er allereie populært å ha på veggane, 
det kjem meir og meir dette året ifølge ekspertane. Det trur eg på ;)
Å dekorere veggane i heimen med bilder du virkeleg liker, lager ei god stemning.
Det er også ein fin måte å tilføre eit meir personleg preg i interiøret.

Japan Photo, der eg jobber har nyleg lansert ein ny nettbutikk stappfull av dei finaste kunstbilder. Faktisk over 18 000 forskjellige motiv tatt av profesjonelle fotografer. 
Det er så mykje fint å velge mellom at ein blir heilt svimmel!
Det kjekkaste er at ein kan finne bilder 
som ikkje alle andre har!

Eg har fått den store gleda av å ha ansvaret for kunstbilder.no
Dette har eg stor tru på at eg kjem til å kose meg med!
Mitt første kunstbilde er av hester i ein skog. 
Mystisk, stemningsfullt og vakkert!


Bildet eg har valgt heiter 'Fog' og er tatt av Francesco Martini. Eg har fått det trykt på aluminiumsplate. Denne overflata er matt, gjer ikkje gjenskin og er behageleg å sjå på. Du finn det her! Ein kan også velge mellom galleritrykk, fotolerret og print på akryl. Om ikkje lenge kan du også få kunstbildene på plakat. Kikk gjerne innom kunstbilder.no og finn noko unikt til din vegg :)


Følg meg gjerne på @kunstbilder på instagram og på Facebook her!
Nettbutikken finn du her!

Eg håper orkanen Tor behandler oss fint i ettermiddag/kveld!

Ha en stormfull aften ;)

Klem frå Bjørg :-)

onsdag 27. januar 2016

Det er på tide...

..å tørke støv av bloggen!
Plutseleg har nesten heile januar gått, og her har det vore stille.
Men det betyr ikkje at det har vore stopp i heimen ;)

Her har eg blant anna svinga målekosten.
No er det veggane som får gjennomgå. Eg er lei av alt det kvite. 
Må.Ha.Meir.Farge ;)

Først ut er veggane i spisestova. 
Eg er komt til vegg nr to, så det går ikkje så veldig raskt kan du seie ;)
Men det er så moro å vere i gong!

Eg var litt 2014 i valget av den blågrøne fargen Prekestolen. 
Sånn er det når mannen ikkje går med på å bruke rosa. Det er jo årets farge liksom! 
Men eg er veldig fornøgd med denne fargen og altså ;)

Håper kvelden din er fin!

Klem frå Bjørg :-)

onsdag 16. desember 2015

Mens vi venter..

/produkt i innlegget er sponsa av Rikki Tikki

Mens vi venter på å ta inn juletreet lillejulafta, har eg pynta nokre greiner i ein Kahler vase. Dette gjer eg for så vidt kvart år. Men dette året var eg heldig å få tilsendt herleg julepynt i filta ull frå Èn Gry & Sif. Kjempefine synast eg! 

Èn Gry & Sif er dansk design kombinert med nepalisk handverk. 
Sjølvsagt Fair Trade, noko som er veldig viktig!

Eg liker tradisjonell julepynt med ein ny vri. 
Sopper er eg av ein eller annan grunn spesielt svak for ;)

Eg håper kvelden din er fin!

Klem frå Bjørg :-)

Related Posts with Thumbnails