Viser innlegg med etiketten Tilbakeblikk. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Tilbakeblikk. Vis alle innlegg

fredag 3. januar 2014

Slik var 2013 - Del 2

Yey! Det er helg allereie jo. 
Alle arbeidsveker skulle bestått av berre to dager ;)
Her kjem Del 2 av eit tilbakeblikk på
 bloggeåret 2013:
Eg innreia leikehytta som broren min bygde til jentene. 
Noko som var utruleg moro!

Ein liten draum kom i oppfyllelse. 
Nib- Solveig var på besøk hos meg på vårparten. 
Og resultatet kom på trykk i Boligdrøm. 
Mange sider frå heimen vår vart det. 
Superstas!

Gangen vår fekk seg ein makeover. 
Det fekk eit nygammalt skap som eg målte lysegrønt. 
I tillegg laga vi ein stor tavlevegg. Hermine i barnehagen
 og eg var tilbake på jobb igjen. 


I september solgte 
eg spisebordstolane våre og bytta til diverse loppestoler i fine farger. 
Angrer ikkje på det! Ein bildevegg vart til og krakken frå Ikea fekk 
seg ei fornying med måling og tapet.

Eg fekk endeleg tak i verdenskartet som eg har hatt lyst på så lenge. 
Ein stol og to krakker vart fornya. I samarbeid laga eg og 
mannen ein liten hus- landsby :)

Det vart sydd to puter og ein fisk. 
Litt julepynt vart laga og vi feira Ariel sin bursdag.

Huset vart julepynta i begynnelsen av desember. 
Eg fekk pakke frå Dallas i USA med eit magasin der mine bilder skulle vere. 
Det viste seg å vere heile 8 sider med tekst og bilder frå vårt kjøken. 
Veldig moro ;) !

Ha ei super helg!

Klem frå Bjørg :-)

onsdag 1. januar 2014

Slik var 2013 - del 1

Først av alt Godt Nyttår 
til alle de fine leserar som kjem på besøk :)
2013 har vore eit travelt, men veldig fint år. Med stort hus, mann, 
to fine jenter, lite søvn, interiørspalte i FM, ny jobb å sette seg inn i
 og mykje anna har eg  virkeleg fått kjenne på den berømte tidsklemma. 
Bloggen har vore i stor fare for å bli lagt ned. Men kvar gong eg har tenkt dette 
har det skjedd noko moro pga bloggen som gjorde til at eg berre måtte fortsette. 
Huset ved Fjorden er eg sikker på vil fortsette i 2014 også. 
Sjølv om det er på Instagram det skjer om dagen, 
og blogger blir meir og meir stille.
Dessverre..

Her kjem eit lite tilbakeblikk på 
bloggeåret 2013;
-Eg fekk spørsmål om eg ville skrive interiørspalte for FM (Fylkesmagasinet for Sogn og Fjordane) 
Noko som har vore kjempekjekt, og eg skal fortsette med spalta i 2014 også. Yey!:)
-Huset ved Fjorden var månadens anbefalte blogg hos Rom123 (takk Nib-jenter :-)
-Eg hadde hekledilla. Eg laga mi eiga oppskrift på hekleluer og la ut oppskrifta på bloggen. 
Noko som vart veldig populært hos leserar i Tyskland ;)
-Huset vart fyllt med deilige pastellar, så snart jula var kasta ut.

-
- Vi starta på oppussinga av Hermine sitt rom. 
Det vart eit skikkeleg jentete rom i grønt og rosa.
- Ariel fekk ei gammal barneseng som mannen sov i som liten.

- Korallfargen gjor sitt inntog i heimen.
- Eg strikka pute med pil og pussa opp barnemøbler frå 
Ikea med tapet og måling.

- Eg måla eit skap Besten min har laga. 
Det vart grønt og fekk plass på Ariel sitt rom.
- Potetkasser fekk nytt liv som oppbevaring med tapet, måling og hjul.
- Eg kom til finalen i Nib- utfordringa - Vårforberedelser, 
og eg vann!! :)

-Vi måla litervis med måling på rekkverk ute.
- Vi kjøpte nye utemøbler og måla nokre skodder blå for å skape litt ferie-stemning.
-Broren min bygde leikehytte til jentene. Denne måla eg turkis, og starta på innreiinga.
- Eg hekla golvteppe til Hermine sitt rom. Oppskrifta til desse teppene ligg 
på bloggen og er mitt mest leste innlegg :)

-Vi kosa oss ute på terassen.
- Vi feira Hermine sin 1 årsdag.
- Eg kom til Finalen i Nib si utfordring -Sommer på jorda. 
Og eg vann!! :)

Del 2 kjem i neste innlegg.

Ha ein herleg første dag i nytt år!

Klem frå Bjørg :-)

torsdag 2. juni 2011

Mai kom og gjekk...

...Og no kjem juni med sommaren? Det er lov å håpe ;)

Ha ein super torsdag!

Klem frå Bjørg :-)

Husk Give Away her! ;)
Related Posts with Thumbnails