Viser innlegg med etiketten blomster. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten blomster. Vis alle innlegg

torsdag 14. april 2016

Ranunkler ♡

 Kvar einaste vår tråler eg rundt i butikkane på leit etter ranunkler. 
Eg elsker nemleg desse lubne herligheitane. Når eg endeleg med frydefulle hvin 
(sånn diskre inn i meg) får kjøpt dei med heim så varer dei i kun sånn 
ca 3 dager før dei blir stygge. Var det verdt strevet liksom? 
Konklusjonen er ja! Eg tipper det heile gjentar 
seg til neste år og ;) #håplaus


Kanskje du har eit tips til korleis dei held seg lenger?


Ha ein herleg kveld!

Klem frå Bjørg :-)

torsdag 24. september 2015

DIY: Vasestøvel ;)

Støvler er noko eg forbinder med hausten. 
Derfor har eg laga meg hauststemning inne ved å spraylakkere 
ein avlagt støvel, plassere eit lite glas i den med vatn og 
vips vart det ein "litt spesiell" vase til rosene ;)
Ha ein herleg haustkveld!

Klem frå Bjørg :-)

onsdag 16. september 2015

Kaktus

Eg har friska opp heime med fleire planter i det siste. 
Det gjer seg med meir grønt i heimen. Det er først og fremst kaktus eg har satsa på. 
Eg høyrer at det ikkje dør så lett. Og det passer meg som ikkje kan
 skryte på meg grøne fingrar ;)
Eg liker kontrasten ved å 
putte ein piggete kaktus i ein mjuk bestemorkopp!
Ha ein fin onsdag!

Klem frå Bjørg :-)

onsdag 5. august 2015

Tilbake til kvardagen

Tre ferieveker går fort, altfor fort..
Vi har hatt ei veke med bubil-tur der vi jakta på sola, og fann den i Strømstad.
Ellers har vi vore heime og prøvd å gjere det beste ut av ein typisk vestlands-sommar. Dagane vart lange på slutten og eg innrømmer glatt 
at det var heilt greit
 
å begynne i jobb igjen ;) Hermine er tilbake i barnehagen, og om eit
 par 
veker er den store første-skule-dagen til Ariel her. Spennande tider! :)
Ha ein herleg kveld!

Klem frå Bjørg :-)

tirsdag 21. juli 2015

loppisfunn og peoner frå eigen hage!

Det går litt tid mellom kvart innlegg på bloggen om dagen. 
Dagane er innhaldsrike, travle og eg får aldri tid til alt eg har lyst. 
Men slik er det vel for dei fleste ;)
 Vi er nettopp komne heim frå ei herleg ferieveke der vi 
besøkte Lillehammer og Strømstad med bobil. Det var ei ny og morsom erfaring. 
Når vi fekk solrike dager og stort loppis (bl a krakken + putetrekket på bildet) 
med på kjøpet så kaller eg det ein suksess! ;)
 Peonane i hagen har venta på meg, dei står snart i full blomst! 
Hurra! Eg var redd eg skulle gå glipp av det ;) 
Når veret er trasig ute, er dei fine 
å ta med inn!

Ønsker deg ein fin kveld!

Klem frå Bjørg :-)

mandag 15. juni 2015

Markblomster

Sommaren hittil har vore ein skuffelse. Kaldt og surt ver er realiteten. 
Men det ser i alle fall ut som om det er sommar ute. 
Det er grønt og det blomstrar overalt.
Det er luksus å kunne gå ut
 å plukke inn blomster når ein får lyst til det :)


 Sjølv om det foregår med støvlar på ;)
 Vasen er eit stort glas som eg har spraya nederste delen på 
for å få eit litt morsommare uttrykk.
 Markblomster er noko av det finaste eg veit!
Ha ein herleg kveld!

Klem frå Bjørg :-)

onsdag 15. april 2015

Kjærleik til Pelargonia

Fingrane mine er definitivt ikkje grøne. 
Eg er dessverre skuld i at mange planter har enda sine liv 
og blitt gravlagd i komposten. Unnskyld! Men av ein eller anna grunn så får eg til pelargonia. Kanskje fordi dette er min absolutte favorittplante? 
Spesielt er eg glad i Dronning Ingrid. Kanskje kjærleiken 
eg har for dei, gjer at eg kan handtere desse? ;)
 Når kuldegradene kjem, set eg plantane på eit gjesterom eller i kjelleren 
med tilgang til naturleg lys. Dei får omtrent ikkje vatn og går i dvale til ca mars. 
Då klipp eg dei ned, gjer dei ny jord, gjødsel og set dei i stove-vindauget. 
Samtidig tar eg avleggerar slik at samlinga veks litt kvart år.
Det er stor glede å kunne ta små avleggerar, plante dei 
og sjå at dei veks seg store og fine.
Nokre av pelargoniane står i stova vår heile sesongen. 
Andre får kome ut og pynter flott på uteplassen vår med sine fine rosa blomar
Det er viktig å fjerne blad og blomster som visnar, så blir pellisen stor og flott :)
 Det finns sikkert metodar som er meir "riktig", 
men dette har fungert for mine i alle fall :)
 Har du grøne fingrar?

Klem frå Bjørg :-)

fredag 10. april 2015

God helg til deg!

Vi har hatt ei fin påske med hyttetur, familie og tur til Hakallegarden. 
Påskehelga gjekk som vanleg altfor fort. Etterpå klarte eg sjølvsagt å bli sjuk. 
Då er det greit å ha bilder klare på PC'en frå før, slik at ein har noko
 å drive med liggande som eit slakt på sofaen ;)
Eg var også på eit etterlengta loppemarked i påska. 
Men eg fann ingenting!! Noko som er rart til meg å vere. Istaden fekk eg
 med meg fantastisk fine ranunkler frå ein blomsterbutikk. Eg blir aldri lei av 
disse flotte blomstrane! Såå fine!
No skal eg fokusere på å 
bli heilt frisk og kose meg med familien min i helga!
Mannen gjer siste innspurt på vaskerommet vårt for tida. 
Og eg gleder meg villt til det er ferdig! :)
Ønsker deg ei herleg helg!

Klem frå Bjørg :-)

lørdag 28. mars 2015

Eg er avhengig av..

..interiørblad! Og eg har mange, veldig mange
Eg klarer ikkje å kaste dei heller. Til mannens store fortvilelse. 
Dei samler seg opp i skap og i ein stabel att med sofaen. Som den interiørnerden eg er,
 så ser eg i blada igjen og igjen. Eg elsker all inspirasjon dei gjer meg. 
Å legge seg i sofaen med noko godt i koppen etter ungane
 har lagt seg og opne eit nytt blad, 
det er kos det!
Noko som er ekstra moro er at etter å ha blogga i over 5 år, 
så ”kjenner” eg mange interiørinteresserte som til stadig dukkar opp i desse blada. 
Eg må innrømme at det er ganske moro å få litt plass på glansa papir eg også av og til. I nyaste Boligpluss kom nemleg marmorbrettet mitt med på tips-sidene! 
Det synast eg er stor stas :)
Interiørblad er forholdsvis dyre. 
I alle fall viss du kjøper omtrent alle blad som er på markedet, slik som eg gjer ;) 
Difor er det lurt å sjekke under interiørkategorien hos Bladkongen.no for gode tilbod. 
Å abbonere er billegare, du får bladet rett i postkassa og du får det før ein får kjøpt det i butikken. Noko som er veldig positivt, spør du meg! Difor abbonerer 
eg på mange interiørblad sjølv.
Abbonerer du på interiørblad? Ha ein strålande dag!

Klem frå Bjørg :-)


//Dette innlegget er eit redaksjonelt samarbeid//

søndag 8. mars 2015

Nibutfordringen: Vakker fornyelse med Lady maling

Månadens utfordring frå Nib er "Vakker fornyelse med Lady maling". 
For meg er det å finne fram målekosten og magisk trylle fram "nytt" interiør rein terapi
Eg går ofte på målebutikken og "snoper" nye fargar. Noko som har 
resultert i eit godt utvalg glade fargar som blir tatt fram når 
målelysta blir for stor! Og det skjer ofte!
Bordet og stolane på bildet har alle fått fornyelse med måling. 
Eg bruker gjerne forskjellige fargar på stolane for å få ein 
uhøgtidleg og morosam effekt. Og nokre gonger er det nok å berre måle 
litt av stolbeina for at møbelet blir slik eg vil!
 Vil du ha meir måleinspirasjon kan du klikke deg inn her!

Ha ein fin kveld!

Klem frå Bjørg :-)

tirsdag 27. januar 2015

Blomster i håret

Eg leikte meg litt med kameraet her ein dag 
og tok detaljbilder av minstejenta vår Hermine med blomster i håret
Ho sit framleis i ro når kameraet blir tatt fram. Noko som er 
veldig kjekt for ei fotoglad Mamma.
Her er nokre av bildene;
Ha ein strålande kveld!

Klem frå Bjørg :-)

onsdag 21. januar 2015

DIY; vase av melkekartong

 Det kan bli dei flottaste vaser av ting som normalt går i søppelet. 
I dag har eg laga vaser av melkekartonger ;)
Eg digger gjenbruk altså!
To av melkekartongane klipte eg eit mønster på 
og måla i 2 forskjellige nude- nyanser.
 Den største kartongen klipte eg til,
og limte marmorfolie på.
 Melkekartonger kan bli dekorative dei og ;)
Dette er forresten en super aktivitet for barn og! 
Eg har lova at jentene mine skal 
få lage slike også :)
Eg håper du har det fint!

Klem frå Bjørg :-)

onsdag 15. oktober 2014

Litt nytt på favoritt-skjenken

Mitt favoritt- møbel må vere den turkise skjenken i TV- stova. 
Den kom til oss på rein impuls. Ei dame eg kjenner skulle kvitte seg med den. 
Eg slo til og tok den med heim. Sjølv om eg egentleg ikkje hadde plass. Det 
ordna seg, og snart vart den måla turkis. Ikkje eit heilt vanleg valg. 
Men eg digga den fargen, og det gjer eg fortsatt :)
I dag har skjenken fått litt nytt på seg.
 Eg har lengta etter tulipaner. Dei er så fine!
Crispy og rosa tulipaner. Gleda var stor når eg fann dei på Plantasjen :) 
Lysestakane har eg hatt ei stund, dei er frå Søstrene Grene.
 Lampa er den eg hadde på leksepulten min som lita jente. 
Den var brun, men etter ein omgong med grøn spray
 så passa den mykje bedre inn i heimen vår :)
Eg håper onsdagen din er fin!

Klem frå Bjørg :-)

torsdag 12. juni 2014

Ha ein fin kveld!

Eg ønsker deg ein fin kveld med bilder frå kjøkenet vårt. 
Dette rommet er eit godt døme på interiørstilen min. Stilen er ei god blanding
 av gammalt, nytt, retro, vintage og moderne. For ikkje å gløyme fargeklattane 
som eg er heilt avhengig av ;) Ser du i kjøkenhyllene mine ser du at 
eg endeleg har fått tak i ein Catrine Holm kjele 
med lotusmønster. Stor lykke ;)
 Ei anna lykke er flotte peoner i ein vase :)
Ha ein flott kveld!

Klem frå Bjørg :-)

Related Posts with Thumbnails