Viser innlegg med etiketten hekling. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten hekling. Vis alle innlegg

tirsdag 16. april 2013

Kvifor berre eit prosjekt..

..når ein kan ha mange? 
Uff, eg har litt for mange prosjekt på gong for tida. 
Eg hekler og måler om kvarandre i ledige stunder. Men det er jo egentleg slik 
eg trivst best ;) No har eg starta å hekle på eit rundt teppe til Hermine 
sitt rom. Eg er ferdig å rive stoffremser, og såvidt komt igong med
 heklinga. Denne gongen starter eg med fastmasker, 
men eg fortset vidare med staver, 
slik at det skal gå litt raskare :) 
Oppskrift finn du
Eg er finalist i Nib- utfordringa denne månaden. Og eg er så glad! :) 
Viss du har lyst å gje meg di stemme,
 kan du trykke her!

Ha ein flott tysdag!

Klem frå Bjørg :-)

onsdag 10. april 2013

Sweet as Candy

Eg har fått fart på bestemor-rute heklinga mi. 
No trur eg endeleg at eg hekler det på rett måte også ;)
Rutene skal bli eit sukkersøtt sengeteppe til Hermine si sprinkelseng.
Eg har til no hekla 7 ruter. 
Berre 5 igjen før det blir festing av tråder og 
å montere det saman.
Potetkassa eg pimpa for litt sidan har fått eit bruksområde. 
Garnet mitt er veldig greit å ha opp i der :)
Ikkje gløym å ta lodd i Give Awayen min under her ;) 
Berre ein liten kommentar og du kan vinne eit herleg sett med 
skjerf og hansker i lammeull 
sponsa av Lue.no :)

Ha ein super kveld!

Klem frå Bjørg :-)

lørdag 9. mars 2013

Starten på eit sengeteppe..

..pledd, babyteppe eller kanskje berre ei pute;) Alt etter kor tålmodig eg er! 
Eg altså klart å hekle mi første store bestemorrute. Som sagt før er eg
 veldig lite god på å tolke hekleoppskrifter. Og eg er litt usikker på 
om begynnelsen er riktig. Gode råd
 mottas med takk ;)
 
Ha ei fortsatt fin helg!

Klem frå Bjørg :-)

fredag 1. februar 2013

God helg:)

Eg er innom for å ønske deg ei fin helg!
Bildene er av eit pledd eg driv å hekler på. Det tar lang tid, og utolmodig som
 eg er leiker eg med tanken å gjere den om til ei pute ;)

Kos deg masse i helga!

Klem frå Bjørg :-)

søndag 20. januar 2013

DIY; Enkel heklelue

Eg har hekla ein del av desse luene i det siste. 
Desse vart også fjorårets heimelaga julegåve. Luene er inspirert av ei Mamma 
hadde hekla, og oppskrifta på mine vart til etterkvart som eg prøvde 
meg fram. I dag tenkte eg at eg ville dele oppskrifta mi med dokke. 
Kanskje nokon der ute har lyst å hekle seg ei 
enkel og fin lue på berre ein kveld? ;)
(i tillegg får eg lagra oppskrifta
 for min egen del ;)
Du treng:
- 2 nøster ullgarn i forskjellig farge til krok nr 3-4
- 1 nøste tynn fluffy tråd (eg har brukt Angel, som er 70% Kid Mohair og 30% silke)
- Heklekrok nr 8
- Litt hekleferdigheter eller Youtube (der finn du enkle framgongsmåter)
Slik gjer du:

Samle alle tre trådane.
Og legg opp 50 luftmasker.
 Ta dei saman med ei kjedemaske.
Start første omgangen med 1 luftmaske, og deretter 1 omgang med fastmasker.
Du avslutter omgangen med 1 kjedemaske og starter med 1 luftmaske. 
Du fortsetter med å hekle fastmasker i bakre ledd. Dette for å få "kanten".
Hekle 5 slike omganger. Då er du ferdig med den nederste delen.
Hekle 3 luftmasker, deretter fortsetter du med doble staver i kvar maske.
Du avslutter omgangen med kjedemaske, og starter ny omgang med 3 luftmasker.
Neste omgang hekler du 5 doble staver og hopper over 1 maske.
Deretter hekler du 4 doble staver og hopper over 1 maske.
Hekle 3 doble staver og hopp over 1 maske.
Hekle 2 staver og hopp over 1 maske.
Hekle 1 stav og hopp over 1 maske.
Så snører du toppen saman.
Fest trådane med ei stor nål.
Om du ønsker det, kan 
du hekle ein blomst
 å pynte med.

Fekk du lyst å prøve?

Ha ein fin kveld!

Klem frå Bjørg :-)

Thank you Anna for translating the recipe for my German readers :)

Häkelmütze Heklelue

Du brauchst:
- 2 Knäuel Garn für Häkelnadel nr 3-4
- 1 Knäuel dünnes fluffiges Garn (z.Bsp. Angel, 70% Kid Mohair og 30% Seide)
- Häkelnadel nr 8

Alle drei Fäden zusammennehmen
50 Luftmaschen anschlagen
Mit einer Kettmasche zum Ring schliessen
Die nächste Runde mit einer Luftmasche anfangen, danach eine Runde feste Maschen häkeln. 
Die Runde wieder mit einer Kettmasche schliessen und die nächste Runde wieder mit einer Luftmasche anfangen. 
In den folgenden fünf Runden feste Maschen häkeln, dabei in den hintern Maschenbogen einstechen.
Die nächste Runde beginnst du mit drei Luftmaschen, danach häkelst du ein doppeltes Stäbchen in jede Masche.
Die folgenden Runden beinhalten Abnahmen und sehen wie folgt aus:
Rd 1: 5 doppelte Stäbchen, eine Masche überspringen, wiederholen
Rd 2: 4 doppelte Stäbchen, eine Masche überspringen
Rd 3: 3 doppelte Stäbchen, eine Masche überspringen
Rd 4: 2 doppelte Stäbchen, eine Masche überspringen
Rd 5: 1 doppeltes Stäbchen, eine Masche überspringen
Die Spitze zusammenziehen, den Faden vernähen.
Wenn du magst, kannst du eine Häkelblume häkeln und damit die Mütze verzieren.

onsdag 7. november 2012

Kjapt, enkelt og fint..

..er beskrivelsen på eit prosjekt eg kan like ;) 
Akkurat no har eg fått dilla på å hekle luer
Sidan eg ikkje er god på å følge oppskrift (det blir heilt gresk for meg ;) 
Så har eg dikta litt undervegs, fått tips av Mamma og prøvd meg fram.  
Dette er ei av luene eg har laga. Den er av ull og derfor god og varm!
Det tar berre ein kveld å lage ei slik. 
Easy Peasy ;)
No har eg premiane klar til utfordringa mi Kreativ med barn
Det kjem snart eit par innlegg om kva du kan vinne. Gled deg! ;) 
Det er fortsatt tid å slenge med eit bidrag
Du finn link oppe til høgre.

Ha ein super kveld!

Klem frå Bjørg :-)

onsdag 24. oktober 2012

Meir blått på badet + Galleriplass hos NIB :)

Vi har to dører på badet. 
Den eine går ut i gangen, og den på bildet går inn på soverommet vårt. 
No har denne fått nokre strøk med den fine blåfargen også. 
Det vart veldig herleg med nokre fargeklatter i det ellers
 så "sterile" rommet :)

Golvmatta som eg har hekla av stoffremser passer fint inn. 
Så den har fått oppholdstillatelse her på badet ;)

Eg er så kjempeglad over å vere i Galleriet til NIB si Baderomsutfordring!
 Det kom inn hundrevis av nydelege bidrag, så å få kome i dette gode
 selskapet ser eg på som ei stor ære. Lille meg
 blant alle dei proffe liksom..
 Tusen takk!:)

Og endå eit tusen takk til de som
 har bidratt i utfordringa mi: Kreativ med Barn. 
Det er komt inn mange fin-fine bidrag. Eg og Ariel er allereie igong med å teste ut ideane ;) Og vi vil gjerne ha mange fleire, så det hadde vore supert
 om du har lyst å lage eit bidrag! :)

Det blir avstemming og premie til eit av bidraga. 
Premien blir det eit eget innlegg
 om seinare :)

Ha ein flott onsdag!

Klem frå Bjørg :-)

mandag 15. oktober 2012

Hekla matte nr 2

Eg er ferdig med golvmatte nr 2. 
Og med denne har eg vore "dristig" å prøvd meg på å hekle staver
Og det var jo enkelt jo! Kva skulle en gjort uten youtube ;) For dei som ikkje fekk 
med seg den første golvmatta, så kan du sjå den her! 
Eg hekler mattene av stoffremser.
Oppskrift finn du på høgre
 side på bloggen :)

 Det går raskare å hekle staver enn med fastmasker,
 som eg gjorde sist. Men egentleg synast eg det vart finare med fastmasker. 
På bildet under ser du at eg begynte med fastmasker innerst, 
og fortsatte med staver .)

Det er veldig moro å lage si eiga golvmatte. 
Har du prøvd?

Eg håper kvelden din er fin!

Klem frå Bjørg :-)

PS; Har du lyst å vinne eit fint skilt frå Ramsign,
 må du huske å delta på Give Awayen min. 
Link finn du øverst til høgre ;)

søndag 23. september 2012

Rund heklepute

Eg er ferdig med den runde puta eg har hekla på. 
Sidan det er det eg kan innen hekling, er den laga av fastmasker ;) På baksida har eg sydd lommeopning av eit bomullstoff. Puta er rosa, grøn og kvit som er ein av mine favorittfargekombinasjoner. Planen er å ha den på rommet til Hermine. 
Eg har lyst til at desse fargane skal dominere rommet. 
Snakk om å begynne i feil ende. Rommet skal
 pussast opp, og vi er ikkje begynt endå. 
Men puta! Den er ferdig ;)



Eg håper du har ei super helg!

Klem frå Bjørg :-)

onsdag 19. september 2012

KK Living

Mandag kom det ut nytt nummer av KK Living
Ein ny favoritt i bladhylla :) Og sjå her kven som stikke "trynet" 
og sofaen sin fram i dette bladet då ;) Skikkeleg rart å sjå eit bilde eg har tatt på trykk i eit interiørblad. Det er eit lite bilde, men stort for meg ;) 
Gleder meg til å få premien i posten. 
Tusen takk KK Living ;)

 
Her er ein liten smakebit på kva eg har på heklekroken for tida. 
Det skal bli ei rund pute i min favoritt- farge- kombinasjon grøn, rosa og kvit. 
Og bombe; den er laga av fastmasker ;) kanskje det snart 
er på tide å lære noko nytt?

Fin onsdag til deg!

Klem frå Bjørg :-)

torsdag 6. september 2012

DIY- Hekle teppe av stoffremser

Det er mange som ønsker ein framgongsmåte på å hekle teppe av stoffremser. 
Dette er så enkelt at alle kan klare det. Eg skal prøve så 
godt eg kan å forklare ;)


Du trenger:

- Stoff 
(du kan evt bruke  sengetøy,
 laken og duker som ikkje er i bruk lenger)
- Heklekrok nr 8
- saks


1. Klipp og riv remser av stoffet. Ca 1 cm breidde. 
Ikkje riv heilt ned, la det stå igjen ca ein halv cm, klipp og riv andre vegen igjen (som på bildet) 
Så slepp du å få så mange ender når du hekler ;)

2. Lag fine nøster ;)

3. Så hekler du 5 Luftmasker
Framgongsmåte til luftmasker på YouTube finn du her!

3. Desse tar du saman til ein ring,
 ta ei kjedemaske ned i den første luftmaska du laga.

Kjedemaske;



4. Hekle 8 fastmasker med nedtak i ringen. 
Framgongsmåte til fastmasker finn du på YouTube her!

5. Hekle 2 fastmasker i kvar maske. 
Då har du 16 fastmasker. Så er det berre å fortsette med ei fastmaske i kvar maske.
 Auk gradvis med ca 8 fastmasker fordelt pr runde (2 fastmasker i kvar maske)

6. Skift farge så ofte som du har lyst ;) 
Du kan feste endane ved å legge dei langs kanten og "hekle dei inne" :)

Lag teppet så stort som ønskeleg. 
Snart har du ditt eget sjølvlaga hekleteppe. 
Lykke til! :)

Eg blir veldig glad om du gjer meg ei tilbakemelding
 på om dette var forståeleg ;)

Fin dag til deg!

Klem frå Bjørg :-)

torsdag 9. august 2012

Litt barneromsbilder..

..som viser teppet eg har hekla av stoffremser.

Og mens eg knipsa bilder kom eigaren av rommet inn og. 
Så då vart linselusa med på resten av bildene ;)




Vi har hatt nokre fine dager på Lillehammer. 
Der har vi besøkt Lilleputthammer og Hunderfossen. Stor stas for Ariel.
 Hermine tok det meir med ro, og har sove
 seg gjennom det meste ;)

Oppdatert; Eg bidrar med dette innlegget hos Franciskas Vakre Verden. 
Der ein kan få mulighet til å vere med i den nye boka hennar Sanselige Rom. 
For meir informasjon kan du trykke her!

Ha ein fin kveld!

Klem frå Bjørg :-)

onsdag 1. august 2012

Oppbevaring..

..er noko eg aldri får nok av. 
Då eg fann denne kista på Kremmerhuset måtte eg berre ha den. 
Det resulterte i at det vart rydda i leikane til Ariel. 


Eg synast det er godt å rydde vekk alle leikane som sleng overalt,
 etter at Ariel er lagt for kvelden. Og då er det
 supert å gøyme dei under lokk ;)


Eg likte så godt desse kistene. 
Og til ein super pris på berre kr 229,- så trur eg
 faktisk at eg må kjøpe fleire ;)

Maileg kaninene var lenge veldig populære i Bloggland. 
Eg lot meg påvirke og kjøpte mange før Ariel i det heile tatt var født. 
Så det er veldig moro at ho leiker masse med dei no :)

Eg måtte berre ta med dette bildet. 
For det forteller sannheten om korleis det som regel ser ut her ;)

Eg håper torsdagen din er fin- fin!

Klem frå Bjørg :-)
Related Posts with Thumbnails