Viser innlegg med etiketten oppsummering. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten oppsummering. Vis alle innlegg

fredag 3. januar 2014

Slik var 2013 - Del 2

Yey! Det er helg allereie jo. 
Alle arbeidsveker skulle bestått av berre to dager ;)
Her kjem Del 2 av eit tilbakeblikk på
 bloggeåret 2013:
Eg innreia leikehytta som broren min bygde til jentene. 
Noko som var utruleg moro!

Ein liten draum kom i oppfyllelse. 
Nib- Solveig var på besøk hos meg på vårparten. 
Og resultatet kom på trykk i Boligdrøm. 
Mange sider frå heimen vår vart det. 
Superstas!

Gangen vår fekk seg ein makeover. 
Det fekk eit nygammalt skap som eg målte lysegrønt. 
I tillegg laga vi ein stor tavlevegg. Hermine i barnehagen
 og eg var tilbake på jobb igjen. 


I september solgte 
eg spisebordstolane våre og bytta til diverse loppestoler i fine farger. 
Angrer ikkje på det! Ein bildevegg vart til og krakken frå Ikea fekk 
seg ei fornying med måling og tapet.

Eg fekk endeleg tak i verdenskartet som eg har hatt lyst på så lenge. 
Ein stol og to krakker vart fornya. I samarbeid laga eg og 
mannen ein liten hus- landsby :)

Det vart sydd to puter og ein fisk. 
Litt julepynt vart laga og vi feira Ariel sin bursdag.

Huset vart julepynta i begynnelsen av desember. 
Eg fekk pakke frå Dallas i USA med eit magasin der mine bilder skulle vere. 
Det viste seg å vere heile 8 sider med tekst og bilder frå vårt kjøken. 
Veldig moro ;) !

Ha ei super helg!

Klem frå Bjørg :-)

onsdag 1. januar 2014

Slik var 2013 - del 1

Først av alt Godt Nyttår 
til alle de fine leserar som kjem på besøk :)
2013 har vore eit travelt, men veldig fint år. Med stort hus, mann, 
to fine jenter, lite søvn, interiørspalte i FM, ny jobb å sette seg inn i
 og mykje anna har eg  virkeleg fått kjenne på den berømte tidsklemma. 
Bloggen har vore i stor fare for å bli lagt ned. Men kvar gong eg har tenkt dette 
har det skjedd noko moro pga bloggen som gjorde til at eg berre måtte fortsette. 
Huset ved Fjorden er eg sikker på vil fortsette i 2014 også. 
Sjølv om det er på Instagram det skjer om dagen, 
og blogger blir meir og meir stille.
Dessverre..

Her kjem eit lite tilbakeblikk på 
bloggeåret 2013;
-Eg fekk spørsmål om eg ville skrive interiørspalte for FM (Fylkesmagasinet for Sogn og Fjordane) 
Noko som har vore kjempekjekt, og eg skal fortsette med spalta i 2014 også. Yey!:)
-Huset ved Fjorden var månadens anbefalte blogg hos Rom123 (takk Nib-jenter :-)
-Eg hadde hekledilla. Eg laga mi eiga oppskrift på hekleluer og la ut oppskrifta på bloggen. 
Noko som vart veldig populært hos leserar i Tyskland ;)
-Huset vart fyllt med deilige pastellar, så snart jula var kasta ut.

-
- Vi starta på oppussinga av Hermine sitt rom. 
Det vart eit skikkeleg jentete rom i grønt og rosa.
- Ariel fekk ei gammal barneseng som mannen sov i som liten.

- Korallfargen gjor sitt inntog i heimen.
- Eg strikka pute med pil og pussa opp barnemøbler frå 
Ikea med tapet og måling.

- Eg måla eit skap Besten min har laga. 
Det vart grønt og fekk plass på Ariel sitt rom.
- Potetkasser fekk nytt liv som oppbevaring med tapet, måling og hjul.
- Eg kom til finalen i Nib- utfordringa - Vårforberedelser, 
og eg vann!! :)

-Vi måla litervis med måling på rekkverk ute.
- Vi kjøpte nye utemøbler og måla nokre skodder blå for å skape litt ferie-stemning.
-Broren min bygde leikehytte til jentene. Denne måla eg turkis, og starta på innreiinga.
- Eg hekla golvteppe til Hermine sitt rom. Oppskrifta til desse teppene ligg 
på bloggen og er mitt mest leste innlegg :)

-Vi kosa oss ute på terassen.
- Vi feira Hermine sin 1 årsdag.
- Eg kom til Finalen i Nib si utfordring -Sommer på jorda. 
Og eg vann!! :)

Del 2 kjem i neste innlegg.

Ha ein herleg første dag i nytt år!

Klem frå Bjørg :-)

onsdag 2. januar 2013

Bloggeåret 2012 Del 2

 I juli skjedde det mykje ute rundt huset. 
Uten at det vart dokumentert så mykje her på bloggen. 
Det skal liksom vere heilt ferdig før eg kan vise bilder ;) Huset vart måla kvitt,
 og ein diger terasse var på plass foran huset. Inne putla eg med småprosjekt. 
Måling av vaser, hermetikkbokser og støyping av lys i gamle fine kopper.
 Eit prosjekt eg hadde holdt på med ei stund vart ferdig;
det runde teppet som er hekla av stoffremser.
 Denne månaden feira eg 34 år. 
Eg fekk i hus mange fine bruktfunn, blant anna den finaste kakeboksen etter Besta. 
Eg fekk også ein vaskemugge av ei snill dame som les bloggen min, og visste at 
eg liker desse :) Ein liten skuffesak fekk ein makeover,
 og dei fineste fata mine vart hengt
 opp på veggen.
 I september døypte vi vesle søtaste Hermine vår, det var ein flott dag! 
Eit lite bilde av stova vår kom i KK Living. Eit anna bilde eg har tatt (nede til venstre)
 vann ei haustutfordring hos Lidyll. Eg hekla ei rund pute
 til Hermine sitt kommande rom :)
I Oktober feira vi Halloween for første gong med gresskar og utkledning. 
Det var moro, og kjem til å bli tradisjon :) Bildet mitt (oppe til venstre) kom i 
finalen i haustutfordringa til Tips&Inspirasjon til Hjemmet. 
Baderomsbildet (nede til venstre) vart med i galleriet til 
utfordringa til NIB denne månaden. Og eg hekla 
eit rundt teppe til badet, der dørene 
også vart måla blå :)

 Bildet mitt (øverst til venstre) kom i finalen i NIB si utfordring denne månaden; Kos. 
Og eg var veldig stolt :) Eg lærte meg å hekle luer, og hekla mange! Spisebordet som har stått på planen min i ei evigheit, vart endeleg måla grått. Det vart også kåra ein 
vinnar (Fru Andersen ;) i utfordringa eg hadde gåande; Kreativ med Barn. Der det kom 
inn mange flotte bidrag! Eg starta med juleforberedelser og var ferdig med 
vasking og pynting før 1.desember. Dette fordi eg fekk besøk 
av Fylkesmagasinet, som laga julereportasje
 frå Fjordhuset.


Eg var tydlegvis inne i ein god periode, for eg fekk vere med i Galleriet til NIB si 
utfordring denne månaden også. Denne gongen var utfordringa; Jul i vårt Hus. 
Bildet som var med er øverst til venstre. Ariel sitt rom kom 
på trykk i Barn&Bo. Ellers kosa vi oss maksimalt 
med juleforberedelser og avslutta månaden
 med ei fin julefeiring :)

Det har vore eit fint år, der mykje positivt har skjedd her på bloggen! 
Eg er veldig glad for at eg ikkje slutta likevel etter den lange bloggepausa mi :) 
Eg har på følelsen at 2013 blir eit like fint bloggeår! Og eg håper du har lyst å følge meg vidare! For det er jo du som les og kommenterer 
som gjer at dette er så moro! 
Tusen takk :)

Ha ein fin kveld!

Klem frå Bjørg :-)

tirsdag 1. januar 2013

Bloggeåret 2012 Del 1

Godt Nyttår!
Eg er vel heime etter eit kosleg besøk hos svigers, der vi har feira Nyttår. 
No kjenner eg at eg er veldig klar for eit kreativt 2013 :) 
Planane er mange, så eg håper du vil 
fortsette å følge meg :)

Men først tar vi eit tilbakeblikk på 2012!

Januar:
 Eg kom tilbake etter ei laaaang bloggepause, og fortalte at vi venta ein liten baby i juni. 
Å lære meg å strikke og hekle var nyttårsforsettet mitt, og eg begynte så smått
 med eit putetrekk og nokre"vase og lykt-trekk". 
Svart var ein farge som det begynte
 å bli meir og meir av 
huset vårt :)

Februar:
 Kvalmen pga av graviditeten begynte å gje slepp. 
Og det var endeleg overskudd til litt kreativitet. Eit speil fekk seg ein makeover med servietter og decoupage. Eg laga ein barneuro av ein ribba lampeskjerm.
 Eg laga nøkleoppheng av nokre små rammer.
Og ein liten kommode gjekk 
frå å vere lilla til å 
bli svart :)

Mars:
 Eg laga ei tavle av sponplate, tavlemåling og magnetmåling og hengte den på kjøkenet. 
Eg sydde ei pute til Ariel sitt rom med eit hus på. Denne har eg funne igjen
 på mange utenlandske nettsider, moro at den fallt i smak ;) Ein bildevegg
 med sider frå botaniske bøker kom opp i gangen oppe. 
Og eg gjorde mange gode loppefunn. Blant anna
 fine flasker og ein vinballong :)

April:
 Eg gjekk bananas og bestilte meg gamle fargeglade retrostoff her og der. 
Dei endte etterkvart som puter i sofaen. Eg vart ferdig med eit lappeteppe til babyen i magen (som eg har brukt masse) Teppet er laga av fleire lapper som er strikka og hekla saman.
 Eg hekla også nokre vaskekluter. Og endeleg fekk dukkehuset til Ariel
 seg ein makeover, til Ariel si store begeistring :)

Mai:
 Den kule retrovogna vi hadde på loftet, fekk seg ein god vask og nysydd vognteppe. Den stod i gangen klar  for babyen som snart skulle kome. Eg hadde eit nytt "raid" hos Pappa,
 og vi fekk i hus den kulaste industrilampa. Ut med lysekrona og inn med ein litt røffare 
stil :) Vi fekk i hus ein ny skjenk som eg måla turkis. Eg digger den fremdeles :)
Bildet mitt kom på 2.plass i NIB si utfordring for mai -Nytt møter gammelt.
 Og det var jubel i heimen! Premien eg fekk var ei nydeleg pute og sokker, 
strikka i tradisjonell stil. Eg var også månadens 'Hjemme Hos' på Kulør
 si nettside. Eg feira 200 000 besøk og 700 følgerar
 med ein Give Away.

Juni:
Hermine kom til verda 21.juni. 
Den herlegaste babyen, som tok all mi tid denne månaden :)

Oppsummering av juli- desember kjem i neste innlegg.

Ha ein fin kveld!

Klem frå Bjørg :-)
Related Posts with Thumbnails