Viser innlegg med etiketten reise. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten reise. Vis alle innlegg

tirsdag 22. juli 2014

Ferieminner

Det vart plutseleg ei lang bloggepause her i frå. 
Delvis pga at eg er koser meg i varmen og at vi har vore 10 dager i 
Winchester i England på ferietur. Winchester ligg ca 1 time med tog sør for London. 
Dette er ein sjarmerande, og ikkje minst godt bevart gammal by.
 Vi budde i eit gammalt cottage som stammer heilt tilbake til 1400-talet. 
Så her snakker vi ekte engelsk ;) Huset var skeivt, knirkete, 
lavt under taket med ein fantastisk hage, 
og rett og slett utruleg sjarmerande!
 Her er eitpar bilder frå stova. 
Den grøne barnestolen var eit bruktfunn eg gjorde, 
og den klarte eg å få med i kofferten ;)
 Hovedsoverommet såg slik ut;
 Hagen var nydeleg 
og gjekk over fleire plan, med så mange 
detaljer at ein vart berre gåande å sjå og sjå!
Her har jentene fått på seg Disneykjoler, 
etter at eg var på ein dagstur til London ;)
 Vi hadde ein aktiv ferie
 og reiste blant anna til Bournemouth på sørkysten. 
Her er der ei fantastisk fin strand!
 Og der var lange rekker med 
små strandhytter i mine favorittfarger
Dååån ;)
 Denne gongen fekk eg også med meg Carboot- sale. 
Det er som eit gedigent loppemarked, berre at det er privatpersoner som 
sel brukte varer frå bilane sine. Utruleg moro! Og sjølvsagt vart 
det med nokre skatter heim ;)
 Takk for ein fin tur! :)
Ha ein herleg kveld!

Klem frå Bjørg :-)

fredag 27. juni 2014

Ut på tur..

..aldri sur!
Eg elsker å reise. Følelsen av å oppleve noko nytt ilag 
med dei eg er glad i, er veldig god! Denne sommaren reiser vi til Winchester i England.
 Det ligg ca 1 time med tog sør for London. Mannen har familie her, 
så vi har vore på besøk der nokre gonger før. Dette er ein veldig 
sjarmerande by, med mange gamle, koslege bygningar. I tillegg
 er der herleg shopping og mange fine spisestader. Vi skal bu i 
eit cottageViss du har sett filmen The Holiday, 
så skjønner du korleis dei ser ut :)
Bildet er frå forrige gong vi besøkte Winchester :)
Sjølv om feiren for i år er sikra, 
så hindrer det meg ikkje å planlegge neste års ferie ;) 
Då frister det voldsomt å besøke Astrid Lindgrens verden i Vimmerby,
 som sjølvsagt ligg i Sverige.Hos oss er Emil, Pippi, Ronja, Maddicken og alle dei andre populære både for oss foreldre, Ariel og Hermine. Det må derfor vere supert å gå i denne parken der du finn Villa Villekulla, Katthult og alle dei andre stadane 
med tilhøyrade figurer i levande live
Bildet er frå bildesøk på google.
Det blir spelt skuespill der som vi besøkande endar midt opp i. 
Når skuespillet har pause, vandrer rollefigurane blant barna. Dei tar del i leiken,
 og eg tipper dette er meget populært for dei små. Eg for min del er meget
 fascinert av det nostalgiske interiøret
så det gleder eg meg veldig til! ;)
 Bilde frå Bildesøk på google
Når attraksjonen er så bra, er det berre å finne overnatting i nærheten, spør du meg! 
Eg tok eit søk på Vimmerby hos hotelspecials.no og der fann eg eit nydeleg, nostalgisk hotel frå 1860 talet; Vimmerby Stadshotel. 
Det ligg nært sentrum og Astrid Lindgrens verden. 
Og i tillegg serverer dei eigen barnebuffe, 
noko som passer bra for mine 
to kresne jenter ;)
 Bilde frå hotelspecials.no

Eg trur at også neste års ferie er i boks ;)
Kva slags planer har du for sommaren?

Klem frå Bjørg :-)

torsdag 11. juli 2013

Plutseleg var..

..det over ei veke sidan forrige blogg-innlegg. 
Dagane har gått fort. Sjølv om det har skjedd lite her på bloggen, 
så har det skjedd mykje i det "virkelege" liv :)

Eg har vore på "husmor"-ferie hos ei veninne i Bergen. 
Der fekk eg endeleg shoppa med gåvekortet (som eg vann i Nib si april-utfordring) 
Home & Cottage. Det var veldig moro!! 
Kva eg kjøpte skal de få sjå seinare ;)

Vi har også vore ein tur til Hakallegarden
som ligg i nærheten av Fiskå på Sunnmøre. Eg viser litt bilder derifrå idag. 
Dette er ein fantastisk plass både for små og store.
Garden har ei fantastisk ramme med flott natur, og du ser ut i havet. 
Her fann vi alpakka, esel, hester, høner, kattunger, kalkuner, geiter og mange andre. 
Dei fleste dyra gjekk fritt rundt oss, slik at ungane fekk kose og klappe på dei. 
Og for interiør- nerder som meg var det masse inspirasjon å hente. 
Utruleg flott tillaga. Gamle og fine møbler måla i sukkersøte farger. 
Og ein kafe kombinert med interiørbutikk. 
Fantastisk! :)
I fjøset var veggane i mint og rosa!
Køyre tur med Gråtass var stor stas! 
Om du befinner deg i nærheten, anbefaler eg varmt eit besøk. 
Du kan lese meir her!
Dette innlegget er på ingen måte sponsa, 
eg vart rett og slett litt betatt av plassen og ville fortelle om den :)

Ha ein flott torsdag!

Klem frå Bjørg :-)

tirsdag 18. juni 2013

Mallorca

I forrige veke var vi på Mallorca. 
Vi budde på Viva Alcudia Sun Village på Playa de Muro like ved Alcudia. 
Ein heilt fantastisk plass for unger. Her mangler det ikkje på aktiviteter. 
Stort barnebasseng med sjørøverskip og sklier, ei flott langgrunn strand like ved, leikeparker overalt, ponni- riding, barnevenlege resturanter og mykje meir. 
Vi var veldig uheldige, sidan begge jentene fekk feber dei første dagane. 
Så det vart mykje "bli-frisk" -tid på hotellrommet. 
Men vi hadde det fint likevel, og dei siste dagane når 
begge var friske var det veldig stas!
Ha ein flott tysdag!

Klem frå Bjørg :-)
..som har fått på målekle, og skal ut å måle rekkverk, juhu!;)

mandag 19. juli 2010

Reisetips! ;)

Vi kom på ein glimrande ide på korleis ein kan sleppe å drasse med seg så mykje,
 når ein skal ut å fly med babyer ;)
Vårt store hovudbry var korleis vi skulle unngå å måtte ta med reiseseng. 
Her er løysinga!

Du tømmer kofferten når du er framme;


Og bruker den til seng ;)


Det virker hvertfall som om Ariel skal bli 
fornøgd med løysinga ;)



I dag har vi hatt besøk av min kreative Tanteunge på snart 10 år. 
Vi har kosa oss på hobbyrommet 
(som ikkje er heilt klart endå ;) 
med scrapbooking og 
lysdekorering.



Ho er utruleg flink!:) 
Fekk laga litt eg og som sikkert blir blogga om i nær framtid;)

Det går litt seint med prosjekta mine om dagen, 
eg er nok komt litt i feriemodus ;)
Er berre 4 dager til vi flyr
 til England :))


Eg håper alle får ein flott mandag!


Klem frå Bjørg :-)
Related Posts with Thumbnails