Viser innlegg med etiketten sponset. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten sponset. Vis alle innlegg

torsdag 16. juni 2016

Vasoholiker



/sponsa innhald/

Eg er svak for fine vaser, og tar meg sjølv i å ha lyst på nye litt for ofte. 
Kor mange vaser treng ein eigentleg? Mange? Dei pynter jo så flott på fleire vis. Vaser er sjølvsagt nydelege med blomster i, grøne blad, kvister. Tomme vaser er også flott, aleine eller som del av eit stilleben! Konklusjonen på spørsmålet må vere eit rungande ja ;)

I går kom postmannen med ein ny favoritt til meg. Ein vase frå Hammershøi serien til Kahler. 
Den er litt nostalgisk, litt moderne og i mintblå. Perfekt!

Vasen finn du hos Kitchentime.no om du trykker her! 
Hos Kitchentime finn du ikkje berre eit stort utvalg med kjøkenutstyr, dei har 
også eit supert utvalg av interiør frå Kahler og andre kjente designmerker. 
Mange fleire vasefristelser for meg med andre ord ;)


Ha ein herleg kveld!

Klem frå Bjørg :-)


mandag 25. april 2016

Hipp Hurra!


17.mai er vi så gla' i..
Det er ikkje lenge igjen og det gledast!
Tog, leik med vener, (nesten) ubegrensa med is...
og i tillegg få svinse rundt i fine kjoler. Det er ein fin dag altså ;)

Årets 17. mai antrekk er frå Polarn O. Pyret
Dei har eit stort utvalg av herlege festantrekk både til jenter og gutar. 
Jentene våre var så heldige å få velge kvar sin kjole. Hermine gjekk for nydeleg retromønster og Ariel det meir stilfulle og klassiske. Dei veit kva dei vil, 
allereie i ein alder av 3,5 og 6 år ;) Strømpebukser og supersøte strikkejakker 
med hjerter er frå same butikk + paraplyen. Bur ein på 
Vestlandet må ein passe på å beskytte 
seg mot regnet med stil ;)

Det var særs viktig at kjolen kunne snurre-rundt, 
noko desse nøye utvalde kjolane kvalifiserte til med glans ;)


Ha ein fin kveld!

Klem frå Bjørg :-)

(Kle er sponsa av Polarn O. Pyret)

onsdag 16. desember 2015

Mens vi venter..

/produkt i innlegget er sponsa av Rikki Tikki

Mens vi venter på å ta inn juletreet lillejulafta, har eg pynta nokre greiner i ein Kahler vase. Dette gjer eg for så vidt kvart år. Men dette året var eg heldig å få tilsendt herleg julepynt i filta ull frå Èn Gry & Sif. Kjempefine synast eg! 

Èn Gry & Sif er dansk design kombinert med nepalisk handverk. 
Sjølvsagt Fair Trade, noko som er veldig viktig!

Eg liker tradisjonell julepynt med ein ny vri. 
Sopper er eg av ein eller annan grunn spesielt svak for ;)

Eg håper kvelden din er fin!

Klem frå Bjørg :-)

søndag 29. november 2015

Pakke inn julegåver

Tenk at det er første søndag i advent allereie!
Det er så mykje som burde gjerast. Men når det meste er koslege aktiviteter, 
så går det fint. Julegåveinnpakkinga går i alle fall mykje bedre med fine 
produkt frå nettbutikken Heidishoff.no.

 Å pynte pakker i gråpapir med glitrande klistermerker, 
til-frå-lapper og kort set prikken over i'en :)

 Eg takker alltid nei til å få gåva pakka inn på butikken. 
Å pakke inn sjølv gjer meg julestemning, og det er fint å få eit personleg preg på gåva :)

 Julegåvetips til den som har alt? Dekorative bagasjelapper? ;)

Eg håper du har ein nydeleg kveld!

Klem frå Bjørg :-)

/produkt i innlegget er sponsa av heidishoff.no

mandag 12. oktober 2015

Barneseng med gode minner

Hermine er over 3 år, så det var på høg tid å bytte ut sprinkelsenga. 
No er den fine barnesenga Pappaen sov i som liten på plass :) Senga har vore 
i hans familie lenge, og det er Besta hans som har rosemåla den. 
Hermine fann seg fort til rette og var særs fornøgd med 
ei litt større seng ;)
Eit innebygd skap har blitt kosekrok med oppbevaring under. 
I taket er det laga stjernehimmel av LED-lys (som ikkje syner å bildet ;)
 Hermine er fortsatt superfornøgd med leikekjøkenet 
sitt frå Jollyroom som du finn her! Ho elsker å styre og stelle her. 
Det er så kjekt å sjå på :)
Eg håper du får ei god ny veke!

Klem frå Bjørg :-)

/sponset innhold

onsdag 30. september 2015

Sweet as Candy

Når eg innreier jenteromma så gjeld det å mimre tilbake til barndommen
 og tenke: kva var det eg likte då. Ein må også sjølvsagt sette seg inn i kva eigaren av rommet liker. Hermine på 3 år er veldig glad i rosa. Difor har rommet hennar blitt rosa og sukkersøtt. Ho er ei skikkeleg jente-jente. Og då må det kjøkenkrok til på jenterommet. Vi fekk ein henvendelse frå Jollyroom om vi ville teste ut eit produkt frå dei. 
Det vart eit vanskeleg valg for dei har utruleg mykje fint! 
Men vi landa på dette supersøte leikekjøkenet. 
Sjølvsagt i rosa ;)

Hermine elsker det nye kjøkenet og leiker masse med det!
Her blir det kokkelert både i steikeovn, på komfyren og i mikroen. Eg får smake den bestaste tomatsuppa du kan tenke deg. Etterpå blir til og med oppvasken tatt! ;)
Du finn leikekjøkenet her hos Jollyroom.no :)
Ha ein sukkersøt dag!

Klem frå Bjørg :-)

/sponset innhold

tirsdag 26. mai 2015

Eg er forelska i eit hotel!

Det nærmar seg sommar 
og det er på høg tid å legge planar for ferien. 
Eg elsker å leite etter reisemål og drøyme meg vekk på nettet. 
Eg var nær på å utdanne meg innan reiseliv for ei tid tilbake og reiste
 utanlands minst 2 gonger i året. Men det var før dei finaste jentene
 våre kom til verda. Etter det har det blitt litt nedprioritert.

Men drøyme gjer eg fortsatt. 
Etter å ha utforska hotelspecials.no og deira store utval av hotell, 
fann eg eit heilt fantastisk eit! Nydelege Görvälns Slott som ligg 
i Järfälla utanfor Stockholm. Er det noko som interresserer meg litt meir 
enn reising, så er det sjølvsagt interiør ;) På dette slottet får ein verkeleg 
overdose av fantastisk interiør! Kva er vel bedre enn å reise på ferie 
og samtidig omgje seg med eit inspirerande miljø? 

Eit slott i godt varetatt 1700 stil må jo vere draumen. 
Berre sjå under her, heilt magisk spør du meg! (bilder frå Google)



 Sjekk den fantastiske skjenken dei lekre kakene blir servert på!

 Dette rommet trur eg faktisk ikkje at eg hadde gått ut av igjen. 
Nydeleg, ikkje sant? :)


Les meir om Görvälns Slott her
For meg blir nok ikkje denne draumen oppfyllt i år. Her blir det bubilferie til opplevelsesparkar. Ikkje fullt så spennande for eit interiørhjerte, 
men det blir nok heilt perfekt likevel så lenge familien er fonøgd. 
Men ein gong…så skal eg bu på dette slottet! 

Har du budd på eit slott nokon gong? 

Klem frå Bjørg :-)

lørdag 23. mai 2015

Smiles on Tiles

 Ein av butikkane hos Japan Photo, der eg jobber, er Smiles on Tiles
Dei sel sjølvklebande og vannfaste bilder til flisane på badet ditt. Ein heilt genial
 måte å dekorere badet på uten å måtte lage hol i veggane. 

Eg har lenge planlagt å skaffe meg slike.Ting tar ofte litt tid hos oss, 
men no er den endeleg bestilt og plassert ;)

 
Mannen er båtfrelst så valget fallt på eit bilde frå ein segltur han har vore på. 
Så no kan han sitte på do og drøyme seg vekk ;)

Vi valde å lage ein mosaikk, slik at bildet vart stort. 
Som de ser har vi baderomsplater på badet, men det fungerer like godt på dei :)
Dei er enkle å montere, og like enkle å ta vekk igjen utan at det set merker!

Sjekk gjerne ut Smiles on Tiles her! 
Vi er veldig fornøgde :)

Ønsker deg ei herleg pinse!

Klem frå Bjørg :-)


//innlegget er laga i samarbeid med Smiles on Tiles//

onsdag 29. april 2015

Papaya

For litt sidan vart eg kontakta av søte Heidi som driv nettbutikken heidishoff.no
Ho lurte på om eg ville teste ut nokre produkt og sjå om eg likte dei. 
Etter å ha tatt ein titt på utvalget, så var svaret eit klart ja
Der var så mykje fint! Når deler av salget i 
nettbutikken går til eit kvinneprosjekt i India, 
så vart det eit dobbelt-ja

Heidi har designa sin eigen nydelege
smykkekolleksjon som ho sel i butikken sin.
Hun er også distributør for det Amerikanske merket Papaya.
Papaya-produkta har glade farger og herlege motiv
Eg kosa meg med å ta nokre bilder av dei, 
under her ser du eit lite utval;
[notatbok- nøkkelring]
[Bilde med oppheng]
[gavepapir og gavelapper]
 [Nøkkelring]
[Bagasjelapper]

Ta gjerne ein titt innom heidishoff.no 
Ved bruk av rabattkoden HVF20 får du 20% på alt 
i nettbutikken! Enjoy!

Ha ein herleg kveld!


Klem frå Bjørg :-)


//produkta i dette innlegget er sponsa//

lørdag 28. mars 2015

Eg er avhengig av..

..interiørblad! Og eg har mange, veldig mange
Eg klarer ikkje å kaste dei heller. Til mannens store fortvilelse. 
Dei samler seg opp i skap og i ein stabel att med sofaen. Som den interiørnerden eg er,
 så ser eg i blada igjen og igjen. Eg elsker all inspirasjon dei gjer meg. 
Å legge seg i sofaen med noko godt i koppen etter ungane
 har lagt seg og opne eit nytt blad, 
det er kos det!
Noko som er ekstra moro er at etter å ha blogga i over 5 år, 
så ”kjenner” eg mange interiørinteresserte som til stadig dukkar opp i desse blada. 
Eg må innrømme at det er ganske moro å få litt plass på glansa papir eg også av og til. I nyaste Boligpluss kom nemleg marmorbrettet mitt med på tips-sidene! 
Det synast eg er stor stas :)
Interiørblad er forholdsvis dyre. 
I alle fall viss du kjøper omtrent alle blad som er på markedet, slik som eg gjer ;) 
Difor er det lurt å sjekke under interiørkategorien hos Bladkongen.no for gode tilbod. 
Å abbonere er billegare, du får bladet rett i postkassa og du får det før ein får kjøpt det i butikken. Noko som er veldig positivt, spør du meg! Difor abbonerer 
eg på mange interiørblad sjølv.
Abbonerer du på interiørblad? Ha ein strålande dag!

Klem frå Bjørg :-)


//Dette innlegget er eit redaksjonelt samarbeid//

fredag 30. mai 2014

Litt meir plass å boltre seg på!

Vi har ikkje så stor tomt rundt huset vårt. 
Difor består uterommet vårt for det meste av ein stor terasse
Men ved sidan av terassen har vi planlagt garasje. Her er det komt opp ein mur,
 men så er vi ikkje komt lenger. Dette området har hittil vore brukt til lagring. 
Noko eg har sett meg lei av. For dette kan jo også brukast som uteområde.
 Som sagt så gjort. Vi fekk rydda. No er det på plass ein pallesofa
Og sandkasse til jentene er under arbeid. 
Vips, så vart det meir uteplass ;)
Sofus la sin elsk på pallesofaen med ein gong ;)
Sofaen er eg sett saman av 4 paller
Opp på har eg lagt ei madrass. Rundt denne har
 eg lagt på eit sengeteppe
Sengeteppet har eg fått frå Dekoria
Dekoria har eit stort utvalg av tekstiler til heimen. 
Der er blant anna sengetepper for ein kvar smak, og dei syr etter mål
 om du ønsker noko som ikkje er standard.
Sjekk ut Dekoria her!
Sofus har testa kvaliteten
Og han var fornøgd! ;)
 Eg har og laga ein gangsti av trestubber som eg har spraymåla. 
Dekorativt og moro for jentene ;)
Fin helg til deg!

Klem frå Bjørg :-)

PS; slenger med dette innlegget på Nib si utfordring uterom. 
Sjekk andre bidrag ut her!
Related Posts with Thumbnails