Viser innlegg med etiketten stemning. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten stemning. Vis alle innlegg

fredag 2. november 2012

Stemning ♥

Eg har laga til eit brett med forskjellige telysholdera og
 hermetikkboksane eg målte for litt sidan, har fått blomster
Til saman vart dette stemningsfullt på stovebordet.
Og ein er ikkje interiørblogger uten at 
dette blir fotografert frå 
alle vinkler ;)







Halloween- gresskaret heng fortsatt med ;)

Ha ei fin helg alle saman!

Klem frå Bjørg :-)

onsdag 26. september 2012

God kveld! :)

Eg har plutseleg fått kvelden tilbake. 
Begge jentene er i seng i halv 8 tida og eg nyter "stillheten"!
Her er utsikten min i kveld. Ja, også TVen då, 
som befinner seg til høgre for
 motivet her ;)

Det er morsomt å lese kva farge de trur spisebordet skal få. 
Kanskje eg blir ferdig med det iløpet av neste veke, 
så skal de få sjå ;)

Fin kveld til deg!

Klem frå Bjørg :-)

onsdag 13. oktober 2010

Sy trekk+ syltetøyglas = telysholder med stemning

Eg er inne i ein skikkeleg syperiode igjen. 
I går når eg stæsja litt fann eg ut at eg trengte ein rosa telysholder. 


Men når ein ikkje har ro i ræva å vente til ein kan gå på shopping. Kva gjer ein då? 
Jau, ein fikser det som best ein kan sjølv ;)


Eg brukte av stoffet eg fann på bruktbutikken sist. 
Her sydde eg til kant oppe og nede, og pynta med pomponger frå Panduro. 
Så sydde eg det til slik at det var berre å trekke det 
over syltetøyglaset.


Grunnen til at eg satte igong, var at eg ville teste liljene eg fekk, i melkeflaskene 
mine frå IKEA ;) Eg synast dei rosa detaljane til den 
røffe krakken vart så fint :)


Telysholderen synast eg vart veldig stemningsfull med lys i. 
Slik som dette såg det ut hos oss
 igår kveld:)




Eg var så heldig å vinne i Give Away hos den koslege bloggen Alle oss 4. 
Og igår fekk eg gåva i posten. Heldige meg :) Dette fekk eg, og 
det fallt veldig i smak. Tusen tusen takk! :)


Wallstickers med teksten Carpe Diem, duftolje og 
kjempesøtt hjerte :)



Tusen takk for alle gode ord de legg igjen til meg! 
Eg blir så glad! :)
Eg håper alle får ein flott onsdag!

Klem frå Bjørg :-)

mandag 20. september 2010

Løp & kjøp ;)

Om du er like glad i Lyshus som det eg er, anbefaler eg 
ein tur til Kremmerhuset.


Då eg var innom idag (kremt, shopping idag igjen ja..;) hadde dei nettopp fått inn 
flotte og store lyshus i zink.


Og det var skikkeleg zinkfarge på dei. 
Shabby og lekkert ;)

Prisen var ikkje noko å seie på. Det var og kampanje på desse. 
Det store koster 129,- og det minste 69,-
Så løp og kjøp ;)



Kjempefin stemning med kvite kubbelys 
inne i dei ;)




Krakken lyshusa står på er mitt siste bruktfunn
Eg har leita ei stund etter ein slik, 
og plutseleg stid den der :)


Som de ser er den veldig gammal og slitt. 
Valget er no; 
beholde eller måle
Tenke, tenke....

Tusen takk til de som har tatt lodd til min Give Away. 
Nokre har og lagt seg til som følgera; 
Velkomen skal de vere, håper de vil trivast her hos meg!
Alle dei gode orda de legg igjen gjer meg så gladog mi dalande bloggelyst er no 
på veg opp igjen i stor fart :)

I morgon skal eg avsløre hovedpremien i Give Awayen. 
Og den er så bra!!! 
Følg med ;)

Om du ikkje har tatt lodd, 
kan du gjere det 

Ha ein fin kveld!

Klem frå Bjørg :-)

mandag 30. august 2010

Hausten er komen i hus :)

kveld har vi fyrt i ovnen for første gong på leeenge!
Eg må innrømme at det faktisk er 
veldig kosleg med haust:)


Kose seg inne med fyr på peisen og i stearinlys er herleg
Og det beste av alt er at no kan vi slutte å vente på denne sommaren,
 som egentleg aldri kom..


Hausten gjer ihverfall det den lover ;)
I speilet kan du skimte eit av våre nyaste "prosjekt", 
det same er kassa under bordet.


Home sweet home bildet på veggen
 var noko av det eg til 
bursdagen 
min :)


Eg fekk og denne vesle 
karaffelen :)


Gåva frå min kjære oppheld seg for tida på posten i Trondheim..
må seie eg blir holdt på pinebenken her ;)
Veldig spent no!

Beklager litt kornete bilder. 
Kameraet er visst ikkje komen i haustmodus endå ;)

I dag har eg vore så heldig å vinne Tovepia sin Give Away. 
Då fekk eg velge kva eg ville frå den flotte bloggbutikken hennar 
Tovebua (besøk den her!)
Så no får eg snart nokre heilt nydelege tøfler frå henne! 
Gleder meg :)


Ha ei god natt alle saman!

Klem frå Bjørg :-)
Related Posts with Thumbnails