Om du er like glad i Lyshus som det eg er, anbefaler eg
ein tur til Kremmerhuset.
Då eg var innom idag (kremt, shopping idag igjen ja..;) hadde dei nettopp fått inn
flotte og store lyshus i zink.
Og det var skikkeleg zinkfarge på dei.
Shabby og lekkert ;)
Prisen var ikkje noko å seie på. Det var og kampanje på desse.
Det store koster 129,- og det minste 69,-.
Så løp og kjøp ;)
Kjempefin stemning med kvite kubbelys
inne i dei ;)
Krakken lyshusa står på er mitt siste bruktfunn.
Eg har leita ei stund etter ein slik,
og plutseleg stid den der :)
Som de ser er den veldig gammal og slitt.
Valget er no;
beholde eller måle?
Tenke, tenke....
♥
Tusen takk til de som har tatt lodd til min Give Away.
Nokre har og lagt seg til som følgera;
Velkomen skal de vere, håper de vil trivast her hos meg!
Alle dei gode orda de legg igjen gjer meg så glad, og mi dalande bloggelyst er no
på veg opp igjen i stor fart :)
I morgon skal eg avsløre hovedpremien i Give Awayen.
Og den er så bra!!!
Følg med ;)
Om du ikkje har tatt lodd,
kan du gjere det
Ha ein fin kveld!
Klem frå Bjørg :-)