torsdag 17. juni 2010

Lite bord Før/Etter


I forrige månad gjorde eg eit bruktkjøp
som eg egentleg var litt 
skeptisk til. 

kunne dette vesle bordet nokon gong bli fint?

Utgangspunktet er jo rett og slett stygt,
 at eg turde ikkje å vise det fram på bloggen ein gong ;)!

Etter ein del arbeid blant dei små grå, fann eg på ein plan. 
Og slik vart det;


Eg synast det vart stor forskjell?
Bordet vart vaska med salmiakk og pussa med sandpapir. 
Om ein ville at det skulle sjå "nytt" ut burde eg ha sparkla det og. 
Men eg ville at det skulle sjå litt gammalt ut ;)
Så måla eg 3 strøk med 0100 Hvit.

På alle fire sidene har eg festa scrapbookpapir frå Tilda 
med Decoupagelim både under og over.


Bruksområda er mange for eit slikt lite bord. 
Eg har prøvd meg litt fram, men er ikkje heilt enig med meg sjølv.


Det kan jo fint brukast til sidebord til godstolen. 
Greit å ha teen og interiørblada i nærleiken ;)



Eller det kan berre brukast som stilleben. 
Her med den nye orkideen eg kjøpte på shoppingrunde idag 
(Håper eg klarer å halde den i live ;)


Eller så ender den opp på rommet til Ariel. Mange muligheter ;)

I dag har eg vore på shopping. 
Og både litt nytt og "gammalt" er komt i hus! 
Det er moro det!:)


Ønsker alle som er innom ein nydeleg torsdags kveld!

Klem frå Bjørg :-)

Ps; husk Give Away øverst til høgre ;)

21 kommentarer:

Det lille huset med druehagen sa...

Bordet ble kjempe fint! Og som du sier selv, kan brukes til så mangt;)
Ha en flott kveld.
Klem Gro-Beate

lisje astrid's husblogg sa...

Hei♥
Kjempe fint da!Wooooow!
Så søtt♥
Å som du seier...Dette bordet har mange muligheiter..Masse glede kjem du til ha av det!

LEKRE bilder♥

God torsdagskveld:)
Klem frå Astrid♥

SukkerSnella sa...

Så fint bordet ble:) gjorde seg skikkelig:))

klem Christin

Randi sa...

Så søtt bordet blei! Og veldig anvendelig, ja:) Syns det var kjempesjarmerende at du ikke har sparklet, men at det får se litt gammelt ut.
Kos deg i kveld:)
Klem

Smått og Stort sa...

Superfint! Utrolig hvor mye litt papir og litt maling kan gjøre!
klem fra Sissel

Anne sa...

Så utrolig bra ide me det bordet! Gleder meg til å se hvordan barnerommet du holder på med blir :)

Klem Anne

Tovepia sa...

Utrolig fint bord eller krakk kanskje??...med åpning på toppen ser det ut til. Det ble nydelig og supert med et slikt møbel du kan bruke til det meste.

Klem fra meg;)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Vart kjempefint ditta bordet♥ Koseleg med det blosmtrete mønsteret☺☺
Du finn nok ein måte å bruke det på☺ Syns det var fint å ha der du hadde det eg-er jo praktisk med eit lite bord med godstolen☺

Klem M♥

Hvite tulipaner sa...

Nååh, bordet var nydelig!Så søtt!
Perfekt som sidebord eller til stilleben ja:)
Ha en flott kveld videre!
Klem

Lappeline ♥ sa...

Bordet ble jo kjempe fint.
Kan brukes mange steder vil jeg tro.

Ha en fin kveld

Klem

Mona Christin sa...

Hei.

Så fint det ble. Herlig at du så muligheten med dette bordet. Kunne godt tenke meg det selv. Hehe...

Klem Mona C

Bringen Blomster sa...

Kjempefint!! Kun godt tenkt meg et sånt sjøl! :) Likt det særlig godt at med godstolen:)
-synnøve-

Bettum Villa sa...

For en forandring! Wow!
Kribler i fingrene til å pusse opp ting når jeg ser slike prosjekter.. :D Hekta på oppussing, det er meg!

Klem Madelén

Jijji sa...

Wow, det bordet ble jo kjempefint! Praktisk og fleksibelt er det også. Du har sannelig gjort nok et kupp og lagd gull av gråstein;)

Ha en herlig helg!

Klem fra Jijji

Gyngestol og kaffigrut sa...

For et herlig bord!
Har lenge vært på jakt etter noe lignende uten hell..

Ha en fin kveld!

Love Peace Pionies sa...

du er helt utrolig!!
det ble knallfint!!!
klemmer

Stine-Iren sa...

ååå:)Det vart kjempe fint Bjørg!!!!Du er so utruleg flink.føler at når eg skal prøve på slike ting blir det heilt inkåleisen som eg seier på dialekt:))

Du imponerar stadig:))

Go klem

Tonje sa...

Nydeleg :) Du er skikkeleg flink =) Blir inspirert av deg =) Ha ei riktig så good helg :) Gler meg til å sjå dei neste kjøpene dine :)

beate sa...

åååå, det ble jo super-søtt!
flinke deg!

ønsker deg en herlig helg

klem beate

Moccashusblogg sa...

Hej og tusen takk for gode råd som eg vil ta godt med meg =) Klem fra Monica

Vibeke / Mammas Hus sa...

Så fint bord!! :) Akkurat sånn jeg skulle hatt. ;P

Håper dere har en flott helg!

Vibeke :)

Related Posts with Thumbnails