torsdag 22. juli 2010

Internetshopping ;)

No om dagen popper det fram nye kataloger her og der. 
Og eg lar meg sjølvsagt friste ;)
Så i går fekk eg pakke i posten frå Jotex og H&M. 
Jippi!:) 
Eg elsker å få pakke i 
posten ;)


Frå H&M har eg blant anna bestilt dette putetrekket (99,-)
Det kom litt kle og, 
men dei er pakka ned i kofferten;)


Jotex hadde fått inn lyshus i den nye katalogen sin. 
Då var eg ikkje sein med å bestille ;)
Eg digger lyshus. 
Dei er så stemningsfulle og fine!


Desse to (sett med 2 stk til 169,-) har fått plass i gangen 
oppe inntil vidare.


Og i spisestova har dette 
fått plass;


Dette kosta 99,- 
og eg er kjempefornøgd! ;)


Så må eg vise dokke det flotte bildet min kjære har tatt,
 då han segla båten heim i mai.


Han har fått det framkalla på lerret. 
Det er så herlege farger og god stemning i bilde synast eg. 
Er ikkje han flink? ;)


No blir det stille her på bloggen i ei vekes tid. 
Kofferten er snart pakka ferdig,
 og vi er klar for avreise til England i morgon.
Men eg titter nok innom andre bloggar ikveld skal du sjå ;)


Ønsker dokke alle ei flott helg, 
og ei nydeleg veke!

See you soon ;)

Klem frå Bjørg :-)

36 kommentarer:

Bjørkely sa...

hei hei!
wow så fine lyshus du har kjøpt. De var jo billige også!
Kjempefint! :)

Hulda sa...

Så utrolig flott dette var! Likte den puta fra H&M veldig godt! Så stilig. Fikk lyst til å bestille den selv. Den passer perfekt til høsten. Vakkert bilde av puten og innover i stua di. Flott. Herlige lyshus også, jeg så på de her og, men har ikke bestilt dem. :) Ønsker deg en super ferie i England.

Kristin sa...

Heiheiii!!!

Så masse fint du har fått deg!
Lyshusene var super lekre.. sånne fikk jeg også lyst på;-)

Tusen takk for koselige kommentarer hos meg! :-) Her går det litt i ett, ikke så mye tid til å blogge, men jeg titter innom;-)

God ferie.. Kos dere masse.. klemmer

Elin sa...

Åååå så masse fint du har kjøpt deg da:)
Kjempe fint hos deg:)

Ønsker dere en riktig god ferie...;)

Sommerklem fra Ea

Villevinkel sa...

Så flott at du lagde et innlegg om disse lyshusene!! Lurte på det settet med to eg også. Dei er så kjempefine dei også!! Flott pute også !!

Ha en kjempefin tur til England!!

Klem

* Hege`s Cute N Cool Blog * sa...

Hei hei :))

Ååååå utrulig lekkert!!!! Du he kjøpt dej masse flott ♥ Likte alt!!!

Ha en fin fin tur ♥

Tovepia sa...

Oi, så mye flott du har fått kjøpt; Jotex har mye fint, så jeg må vel innom nettbutikken en tur jeg også;)
Kos deg masse på Englandstur og klem fra meg;)

Stine-Iren sa...

kjempe fine lyshus og putetrekk.Må ha meg ein tur innom Jotex skjønnar eg:)

JO,mannen din er kjempe flink:)Har de seglbåt?

Kjempe god tur Bjørg,kos dikka masse.gleda meg til å høyra alr frå ture;)

Stor klem Stine-Iren

Jijji sa...

Jepp, skummelt med disse katalogene som detter ned i postkassen om dagen. Mange fristelser...

God tur til London! Nyt ferien!
-Og så må jeg si at jeg gleder meg til du kommer hjem igjen. Tipper du har litt på hjertet da;)

Klem fra Jijji

Mona Christin sa...

Hei.

Pakke i posten er spennende, selvom jeg vet hva jeg har bestilt. Men noen ganger går det så lang tid fra bestilling til mottakelse at jeg nesten glemmer.

Ha en fin tur og kos dere ordentlig.

Klem Mona C

Hverdagsmamma´n Anita sa...

Så mye fint du har kjøpt! Fiiint putetrekk og nydelige lys-hus :)

OG for et flott bilde mannen din har tatt!

God tur, håper dere får FINT vær :)

Klem Anita

Tove sa...

Hei hei
Denne puten har jeg og sett på.
Jotex katalogen tror jeg at jeg må ta en titt til i. Kan ikke huske disse nydelige husene. Takk for tipset. Jeg elsker og pakker i posten men blir ofte dyrt.
Ha en fin kveld
Klem

Camilla sa...

Så fine lyshus. Hvor har du kjøpt det nederste som står i vinduskarmen? =)

Klem Klem.

Camilla sa...

Takk, du er en knupp!! ♥

Lise Katrine sa...

hmmm... skreiv en lang kommentar til deg, men den forsvant.... so kuttar det foreløpig ned til dette;

God tur, og kos dåke masse!!

Klem fra Lise

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Fine ting du har kjøpt deg☺
Putetrekket er utsolgt :( Har prøvd å bestille det....kjem på lager i oktober!
Lyshusa har eg og sett på...☺

Vi har vore i bursdag til Ariel idag☺ Kjempekoseleg☺

God tur til England, kos dåke masse☺

Klem M♥

Randi sa...

Ha ein god tur og kosa deg masse :-)
Klems

ELLEMELL sa...

Gøy med nettshopping.. men ike alltid man blir like fornøyd når det kommer i posten da... var gjerne ikke helt som man hadde tenkt!:)

God tur til england! Nyt ferien:)
klem!

Shabby Chicks sa...

Åå, for en flott blogg du har!! Vi kommer til å bli faste følgere, for dette var virkelig vår stil! Vi driver med redesign av gamle møbler, og har akkurat startet en blogg selv. Vi snuser mye rundt på andre blogger, og denne var noe av det beste Blogglandia har å by på :) Kan jeg spørre hva den gråfargen du har malt kjøkkene ditt med heter?

Hilsen Shabby Chicks :)

Lille Frøken Jensen sa...

Så masse fint du hadde kjøpt, alltid gøy med nettshopping, men jeg er veldig dårlig til det er så redd at jeg ikke skal bli fornøyd:)

Ønsker deg en skikkelig goooood tur!
Kos deg masse.
Klem♥

Bettum Villa sa...

Det bildet var kjempe fint!!! Digger bilder på lerret. Når vi får litt mer penger i kassa så skal min kjæres bilder også komme på lerret.
Ønsker deg god tur til England. Håper du får det kjempe morro.

Klem Madelén

Christine sa...

Hei på du:)

Du hadde jammen meg fått tak i fine lyshus! Trur eg må innom Jotex ein tur att, for dei hadde de ikkje sist eg kikka innom ;)

Ha ein kjempe fin tur te England. Kjenne eg deg rett, so blir da vel litt shopping der og :)

Kos deko:)

Klem:)

Anns draum sa...

Ja masse fint i katalogane og jammen er det ikkje sommarsalg i alle butikkar og;) Lommeboka kan gå ei tøff tid i møte;)) God tur og kos dåke på tur:)

Klem frå Ann

Smykkas sa...

Jeg ble virkelig begeistret for de lysthusene. Tenk hvor flott det blir til høsten å tenne lys på mørke kvelder.

Nydelige bilder din kjære har tatt.

God tur til England. Håper dere får en alle tiders ferie.

Klem fra Astrid

Monica sa...

utrolig fine de putene fra HM:) lyshusene var også veldig fine og absolutt ikke noe å si på prisen. Ønsker deg en riktig fin helg. klem Monica

SNILLPIKE♥ sa...

Flotte ting du har kjøpt deg. Må nok sjekke ut nettsidene til Jotex og H&M.

Nydelig bilde mannen din har tatt.

Håper dere får noen fine dager i England. Klem

Karen sa...

Nydelig bilde :)
Håper ferien er fin...

*klemmer*

Fru Ruud sa...

Fikk ikke ønska deg god tur da... Men får bli velkommen hjem igjen da om ikke du sjekker bloggen i det store utland!
FIne ting du hadde fått deg fra nettet... de har mye fint der ute!!!
Fortsatt god sommer til deg og dine!
Klem Annette

lisje astrid's husblogg sa...

HEI du gode♥

Såååå fine lysthus!
Kjempe fine bilder frå din vakre heim!

Å bildet til din mann....LEKKERT!

Nyt ferien♥

Gledar meg til du er tilbake:)

Klem frå Astrid♥

Anonym sa...

Veldig flott blogg. Flotte bilder:-) Stå på videre

fryd&forandring sa...

Så søte lyshus!!!
Jeg fikk ikke opp siste bilde jeg.. men kan være det er min data det er noe i veien med! Håper du koser deg i England! Klem.

Martilie sa...

Å så masse flotte ting du har kjøpt, nydelig!!

Og bilde av seilbåten var bare kjempelekkert -flinke mannen :)

Ønska dokker en nydelig Englandstur med masse kos :)

Sommerklem fra Tove

Aashildsvilla sa...

hei vennen..nydelie putetrekk..passet fint inn hos deg..sommerklem fra åshild

Shy sa...

Bra det finnast internettbutikkar! Eg pleier av og til handle på eit fabrikkutsal inne i fjorden. Men dersom eg skal finne huset ditt, så må eg vel inn ei vik, og ut ei vik...;))

Smått og Stort sa...

Så vakre de lyshusene var! Skikkelig fint hos dere- putetrekket fra H&M var også knalltøft. Og mannen i huset er jo DEN fotografen- kjempefint bilde!!! Dere har jo noe felles dere da!
klem fra Sissel

Jannes lille sted sa...

Hei:)

Så masse nydelige bilder du viser! Så masse fint!
Klem Janne Merethe

Related Posts with Thumbnails