torsdag 23. desember 2010

God JuL til Deg og Dine! ♥

Då har endeleg julefreden senka seg i Fjordhuset. 
Det eg ikkje har fått gjort til no, blir ikkje gjort likevel har eg innsett. 
Men jul blir det nok uansett ;)


Eg vil så gjerne
 ønske alle som er innom meg ei 
riktig god jul og eit godt nyttår! 


Tusen takk for året som har gått. 
For alle gode ord og all inspirasjon de har gitt meg! 
Eg gleder meg allereie til det nye året :)

Sjølv om eg takker for det gamle året no, 
titter eg nok innom igjen før det nye er her ;)


Kos deg resten av Kvelden før Kvelden!

Klem frå Bjørg :-)

22 kommentarer:

Hulda sa...

Ønsker deg ei herlig jul, Bjørg. Med koselige dager og kvelder. Nydelige bilder av julestua di. Vakkert tre dere har. :)

Bondekona sa...

Fine bilder.
God jul til deg og dine.

Audhild sa...

Koselig jul i stua hos deg! :)

ønsker deg og dine en flott julaften i morgen! Juleklem

lisje astrid's husblogg sa...

Hei:)
NYDELEGE bilder kjære Bjørg..

Takk for gode ord og SÅ mykje herleg inspirasjon dette året♥

GOD JUL til deg og dine.

Klem frå Astrid♥

Solstrålå sa...

God jul til deg og dine i Fjordhuset,nydelig pyntet som alltid!!!
Kose dere i morgen.
Ha en deilig,fredfull,vidunderlig
julehøgtid!
Goe juleklem fra Sol

Elisabeth sa...

Kjære deg!

Ønsker deg en riktig herlig jul i et nydelig, vakkert hjem!

Du pynter alltid så fint!

Juleklem fra Elisabeth.

Kristin sa...

GOD jul.. nyt friukene !! KLemmer

MissMette sa...

Hei Bjørg
Titter innom nå i de sene natterstimer for å ønske deg en riktig god jul ♥ Gleder meg til å følge deg videre i året som kommer. Kos deg masse, og nyt juledagene – stor klem fra Mette

ELLEMELL sa...

Ønsker deg og dine en herlig og vidunderlig jul!
nyt julen- det skal jeg!
klem ellemell

Wenches lille blogg sa...

Ønsker deg og dine ei god og fredfull jul, Bjørg! Nyt fridagene med dine kjære!!
Tusen takk for masse inspirasjon gjennom året som har gått!
Stor juleklem!! :-)

Gyngestol og kaffigrut sa...

Ønsker deg og dine en fredelig jul!

Shy sa...

God Jul til deg der inne ved fjorden ;)

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Koselege julebilder☺

GOD JUL til deg og dine♥

Klem M♥

Anns draum sa...

Innom for å ynskje deg og dine ei riktig god jul Bjørg;)

Klem frå Ann

Caroline sa...

Ønsker deg og dine en velsignet julehøytid!!!Takk for mye hærlig inspirasjon hos deg...Klem Caroline

Randi sa...

Det er alltid så koselig å kikke innom deg, jeg drømmer meg vekk i de nydelige bildene dine:)Ønsker deg en strålende jul, Bjørg. Kos deg og nyt dagene sammen med kjente og kjære♥
Klem, Randi:)

Randi sa...

Riktig god jul!
Juleklem frå Randi

Vibeke / Mammas Hus sa...

Håper dere får en herlig julefeiring! ♥

Bringen Blomster sa...

Med ønske om en riktig God Jul til deg og dine! :)
-synnøve-

Bettum Villa sa...

Heisann!
Måtte bare stikke innom for å ønske deg og dine en herlig romjul og godt nytt år.
Takk for et flott bloggår! Uten deg så hadde det ikke blitt det samme ;) hehe.
Gleder meg til et nytt flott år med masse inspirasjon.

Klem Madelén

Jennys fire vegger sa...

Vakre bilder... Lekkert juletre! :o) Håper dere koste dere masse i går.

God romjul!
Klem Jenny

Aashildsvilla sa...

hei vennen.så nydeli du har pyntet i stua di..ønsker deg en fortsatt fin romjulstid,stor klem fra åshild

Related Posts with Thumbnails