mandag 7. januar 2013

Nib-utfordring Januar- From within

Årets første utfordring frå Nib- jentene er slik:

Om en deler inn livet i bør og vil, og bevisst manøvrerer etter det, 
kan en få mange fine oppvåkninger underveis.  Hva om jeg ikke må alt jeg trodde jeg måtte?Om vi tar det med oss inn i interiøret, kan det kanskje begynne å bli ordentlig moro? Hva vil du? Hvordan har du det? From within? 
Vi vil se det upolerte og det polerte, det klassiske og det bohemske. 
Bare det kommer fra deg.

Ei fin og litt vanskeleg utfordring som kan tolkast på mange måtar. 
Mi tolking blir slik; Å ha eit interiør som ikkje "alle" andre har. 
Eit personleg interiør som seier litt om
 korleis eg er, from within..

 Min interiørstil er sarte farger og mønster, mjuke tekstiler, nostalgi, lys, luft
og nokre forsøk på å stramme det heile opp. 
Det kan jo faktisk minne litt 
om meg, om ein omset 
det til personlege
 trekk ;)

Eg har vist denne delen av stova mange gonger før. 
Men det er her eg føler at eg har lykkast mest med eit personleg interiør. 
Derfor viser eg stova atter ein gong ;)

Om du vil sjå fleire bidrag, 
kan du trykke her!

Ha ein super dag!

Klem frå Bjørg :-)

14 kommentarer:

meg sa...

<3

Marthe sa...

Den stue er bare så fin. Og vakker! Elsker de sarte pastellene som brytes av den svarte ramma. Du kommer nok høyt denne gangen også:-)

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Jeg rett og slett bare ELSKER fargebruken din!!! Nydelig bidrag!

Unknown sa...

Helt nydelig <3

Unknown sa...

Flott bidrg som alltid fra deg Bjørg:)) Lykke til ♥

Anonym sa...

Så flott bidrag:)

Maris Gyngestol sa...

Så fine bilder! Jeg liker også stua de veldig godt!! :)

-Mari

Toril sa...

Du har en nydelig stil..
Helt særegen!
Lykke til i utfordringen!
Et fin-fint bidrag!
Godt nyttår til deg! :)

NydeligFlott - Julie sa...

Elsker blåfargene du bruker på møblene dine!
Skal nok lage meg en turkis kommode snatr jeg og :-)
NydeligFlott!!!
Lykke til i utfordringen!
Ha en strålende tirsdagskveld!
Klem fra Julie :-)

solihjartet sa...

Første gong eg les bloggen din, og har bladd litt i innlegg, og må berre få sei at du har ein utruleg koseleg og fin heim!

Godt nyttår!

Magdalena sa...

heisANN, GODT NYTT ÅR ! SÅ UTROLIG MYE PENT DU VISER I BILDENE, LOVE IT! HERLIGE FARGER..
KLEM,MAGNY

Lite hi sa...

Liker stilen din veldig godt :)
Superflott bidrag du kommer med denne gangen også :)

Masse lykke til!!!!!!

Ha en FIN kveld.

Klemmer fra Lite hi :)

Pærlemor sa...

Såå flott du har d :) Bare digger fargen din på sjenken :) Kanskje æ å sku tørre å male min :)

Klæm fra Pærlemor :)

Davinia sa...

J'adore!!
Kiss

www.arcencielblog.blogspot.com.es

Related Posts with Thumbnails