fredag 9. august 2013

Tavlevegg i gangen

Eg liker å stramme opp alle dei søte pastellane med svart her og der. 
Og fekk plutseleg ein dag for meg at ein tavlevegg i gangen hadde vore skikkeleg kult. Måling vart innkjøpt med det same. Og eg tok siste strøket igår. 
Eg vart litt skeptisk undervegs. Blir dette "too much"?
 Come to the darkside, we have cookies
..liksom ;)
Men eg har bestemt meg for at eg liker det. 
Og ikkje minst blir det moro for jentene å utfolde seg der;) 
Målinga må herde litt før kunstnerane slepp til med kritta sine ;)
Skapet i gangen er forresten "nytt" også. 
Det er eit garderobeskap i furu, som foreldra mine skulle kaste. 
Litt forarbeid og nokre strøk med Jadeite frå Fargerike, 
så passa skapet fint i vår gang :)
Eg har forresten somla meg inn på Instagram dei siste dagane. 
Du finn meg som Husetvedfjorden ;)

Ha ei strålande helg!

Klem frå Bjørg :-)

7 kommentarer:

Meg sa...

Svart har en vidunderlig effekt på pasteller ^_^

Bella sa...

Det ble råstilig!!! :) passet perfekt, det var som der alltid hadde vært en svart vegg! ;)
Fin helg til deg!
KLem

Anonym sa...

Det ble bare kjempe fint:)
Koselig gang du har og artig med den tavle veggen der:)
Svart gir en god effekt til alt det andre:)
Ønsker deg en herlig helg
Klem Merete

Mitt og vårt hjem sa...

Kult,liker blandingen:))
Du har noe eget!
Ha en fin dag: o)
Klemmer Siv Mette

Yvonne sa...

hehe og jeg mykner opp... hehe med min eneste pastell lilla kommode hehe Men du har et lekker hus!!

Gina sa...

Det vart knall tøft!:-)
Har akkurat gjort ferdig veggen hos guttungen og, skal visa i bloggen berre eg får tid til litt data;-)
Herleg farge på skapet:-)
Ha ein fine helg, eg besøk deg gjerne på instagram;-)
Gina

Ingrids mamma sa...

Takk for inspirasjonen, vart kjempefint!!!

Related Posts with Thumbnails