søndag 29. september 2013

Meir av kjøkenet

Eg har knipsa litt fleire bilder av kjøkenet vårt. 
Kjøkenet vårt er lite og enkelt. Men eg liker det likevel. 
Innreiinga heiter Lindingø og er frå Ikea.
Tavla på veggen har eg laga av ei hobbyplate
 som er måla med tavlemåling og magnetmåling
Den er skrudd fast til veggen :)
I sommar brukte eg gåvekortet eg vann hos Home&Cottage. 
Eg kjøpte blant anna denne store tallerkenhyllaDen er eg veldig fornøgd med. 
Hylla har plass til mykje og er dekorativ :)
I løpet av fotoseansen måtte eg teste med eit teppe på golvet her. 
Og eg trur det gjer seg å mjuke opp det 
svarte trasige golvet!? :)
 (teppet er frå Ellos.no)

Ha ein strålande kveld!

Klem frå Bjørg :-)

11 kommentarer:

Audhild sa...

Fint kjøkken :)
Praktisk og koselig og ei veldig søt frøken :)

God ny uke!
KLEM Audhild :)

toves sammensurium sa...

Å for et herlig glad-kjøkken.Likevel skikkelig lekkert,liker at du kombinerer desse to tingene!!!Herlig :)
Toveklem:)

Med et lekent sinn / With a playful mind sa...

fine bilder! Og jegbare elsker det når familien blir naturlig med I bildene. <3 Teppet vR KNALL STILIG. tROR JEG MÅ INNOM ellos en kveld for å si det sånn ;D

Klem

Marina in Blue sa...

Debe ser magnífico crecer en una casa como esta.


Marina desde el sur de España

MANUELA ALBANESE sa...

lovely kitchen .

Unknown sa...

Så koselig kjøkken! Likte spesielt godt hyllen bak spisebordet, men fine farger på :-) Teppe gjorde seg virkelig på kjøkkenet! Utrolig koselig kjøkken var det i alle fall!! :-) Strålende uke til deg og dine :-)

Anonym sa...

Utrolig koselig kjøkken og av den lille frøkna:)
Fortsatt herlig kveld
Klem Merete

Monika sa...

Koselig!!

Anonym sa...

Dere har et veldig fint kjøkken med mye sjarm! Jeg vil ikke vite hvor mange har en hightech-drømmekjøkken og oppholder seg nesten aldri der (eller er ikke en gang flink til å lage mat ;) )
Takk for en alltid inspirerende blogg med så mange glade farger :)!

Anonym sa...

For et hyggelig hjem! Farger, pasteller, barn, og ikke minst en pus:) koselig med et levende hjem, som ikke er redd for å bruke farger😀 Mariken

Ekoterina V sa...

Очень люблю Ваш блог!) В нем тепло, уютно и стильно!

Related Posts with Thumbnails