torsdag 8. oktober 2015

Styggfin tapet

Eg liker forandringer i interiøret! 
Skapet i stova pleier å ha tapet i glasrutene for å endre utrykk
 og gjere det gladare, men mest for å skjule rotet ;) Den har allereie skifta tapet nokre gonger. Eg hadde liggande ein retrotapet eg kjøpte på facebook for litt sidan. 
Ein sånn styggfin tapet som kan funke eller bli heilt feil. Eg har 
ikkje heilt bestemt meg endå, men eg trur den får bli 
sidan den har den sennepsgule fargen i seg som 
eg liker så godt.
Tapeten er festa på innsida med brei tape, 
slik at den er enkel å fjerne viss behovet for forandring kjem over 
meg atter ein gong ;)
I dag har eg vore heime med ei febersjuk Ariel som trengte Mammaen sin. 
Det blir fort kjedeleg å vere sjuk, men det blir også mykje kos!
Vi satser på at dagen i morgon blir betre :)
Eg ønsker deg ein herleg kveld!

Klem frå Bjørg :-)

3 kommentarer:

Marianne Dragon Waagan sa...

Synes tapeten er flott jeg, og så enkelt å endre uttrykk bare ved å skifte tapet:)
Håper formen på lillejenta er blitt bedre:)

Ha en finfin søndag:)
Klem Marianne

Unknown sa...

Alt blir fint hos deg Bjørg :)
Herlige farger ♡

Maria at inredningsvis sa...

WOW vad mysigt du har :) jag var i Ålesund i förra veckan ...härligt i Norge !

Idag visar jag mysiga öppna spisar på bloggen :)

Ha en fin hösthelg!

LOVE Maria

Related Posts with Thumbnails