søndag 6. desember 2015

Årets julekort!

Japan Photo, der eg jobber, har også mange spennande spesial-butikker. 
Det er sjølvsagt for meg å kjøpe julekort der. Det er veldig enkelt å utforme fine julekort. Når du i tillegg får ferdig tekst på kortet er det berre å putte kortet i konvolutten 
og sende avgårde med posten. Ei fin løysing for meg som tar ting med 
lave skuldre iår ;) Eg valde eit design laga av min kreative 
kollega Marie. Du finn dette og mange andre flotte 

Om du sjekker ut @husetvedfjorden på instagram finn du ein Give Away 
der du kan vinne gåvekort på kr 600,- hos Takkekort.no Ein superfin
 premie å bruke på årets julekort, eller til ei anna 
anledning resten av året. 

I dag (6.12.15) får du heile 40% på 6 siders kort,
 som har rikeleg plass til ei fin julehelsing.
Husk å bruke koden TKSUPERJUL 
i handlekorga :)

Ha ein fin søndag!

Klem frå Bjørg :-)

1 kommentar:

Marianne Dragon Waagan sa...

Heisann:)
Så flotte julekort - heldige er de som får disse i postkassen:)

Ønsker deg en flott førjulsuke:)
Klem Marianne

Related Posts with Thumbnails