lørdag 30. januar 2016

Ein etter ein..

...blir veggane i spisestova blå.
Eg er eigentleg ganske utålmodig av meg.
Men eg har rett og slett ikkje tid nok, så dette blir eit snigleprosjekt ;)
To veggar ferdige, 2 igjen ;) 
Men det blir bra til slutt, håpar eg.
Det er allereie blitt mykje lunare stemning i rommet.
Og fargen er heilt nydeleg etter mitt begrep!

Eg håper Tor (stormen altså ;) var snill med deg igår. 
Her viste han krefter utan dei store øydeleggingane. Heldigvis!

Ha ein fin kveld!

Klem frå Bjørg :-)

4 kommentarer:

Edny sine puslerier sa...

Lekker farge. Kjekt med litt forandring då. Tor blåste inn røret til tørketrommelen, velta den store gassgrillen, og tok straumen ei stund. Det kan vi tåle. Det er mange som fekk merke meir til herjingane.

Birtes turblogg sa...

For noen deilige farger på stolene! Ja, både fargene og fasongene. God helg videre fra Birte

Akash1 sa...

What a good blog you have here. Keep Your Work Up....
_______
Fashion

CEM MANIAS sa...

Uma casa lindissima:)
Manuela

Related Posts with Thumbnails