mandag 9. juli 2012

Eg ♥ puter

Det er neppe nokon hemmelighet at eg er laaangt over snittet glad i puter.
 Så det kjem vel ikkje som nokon bombe at litt av sengetøyet eg viste i forrige innlegg,
 no pryder sofaen i puteform ;)

Putene er sydd i ein fei. 
Bakstykket er av kvit flanell og eg har laga lommeopning. 
Veldig fine stoff synast eg. Det rosa vart fort ein favoritt ;) Det er ekstra kosleg at besteforeldrene mine har brukt sengetrekka :)
Gode minner!

Teppet vi har hatt under sofabordet er "pælma" ut. 
Og det var slett ikkje dumt. Stova vart så mykje lettare og finare. Det passer 
til lysare tider, så får vi sjå om teppet får kome inn 
i varmen igjen til hausten ;)



 Eg er så smått begynt å bli ferdig med å pusse opp
 ei sittegruppe vi skal ha på terassen. Og her må vi jo sjølvsagt også ha puter. 
Så då sydde eg 5 stk i blåfarger til den :)

Fin- fin mandagskveld til deg som titter innom!
Husk Give Awayen som du finn 
øverst til høgre ;)

Klem frå Bjørg :-)

14 kommentarer:

Lindas Lille Leilighet sa...

Ikke sjokkert i det hele tatt:D Så fine de ble! Passet perfekt inn:) Blir spennende å se sittegruppa:)

Audhild sa...

Jøss, skal si du og den maskina di er to effektive :)

Passa veldig godt inn da, sommerlige og freshe:)

Hulda sa...

Supre puter! Så glade sommerfarger! Inspirerende farger også, og bilder. Flott med den gule til den grønne krakken.

Anonym sa...

¡Qué rápido!ya has dado forma a las telas bonitas,son ideales.

i mitt lille rekkehus sa...

Jammen er du effektiv med å sy puter!! Kjempe fine va de:) Håper du koser deg med den lille!

maritamt sa...

Kjempefine puter!! :) No håpa eg mamma ikkje har kasta dei gamle sengesetta fra hytta, eg fikk plutselig lyst å sy dei om til puter. Takk for inspirasjonen! :)

Unni sa...

Blir spennende å se sofagruppen:)

Putene passet jo rett inn i fjordhuset.
Du er kjempeflink:)

Jatte sa...

Nydelige farger, blir nok supert ute i sittegruppa deres med de blååå :)

Ha en fin uke,
Sommerklem fra Jatte♥

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Fiiine puter!
Passer jo perfekt inn hos deg :) Nydelig ♥

AweSomeLiving By Rosita de Jongh sa...

Great pictures, great fun zeg.heerlijk made ​​fresh colors .. nice week dear greeting rosita

Lene i Annekset sa...

Så fine puter, flink er du! :) Kos deg med jentene dine og fortsatt god sommer! :)

Unknown sa...

Hei på deg, så snill du er som vil sjekke det, jeg hadde blitt så glad;) Om du vil så kan vi jo gjerne bytte Daisy serviset mot trekket om det viser seg at du har et til, eller om du heller vil ha gullmynter;) Fine bilder du viser på bloggen din, nydelig farge på krakken. Ha en fin uke videre, hilsen W

Home Bohemia sa...

Hej,
Jättefina puter :)) Det tog ett ögonblick innan jag förstod att du menade "kuddar"!! Kram Maria

Fru Ruud sa...

Kjempe fine puter!!! Utrolig fart på den maskinen din... Har enda ikke fått meg en her, mulig høstgave til meg selv i år??
Ha ei god uke!
Klem Annette

Related Posts with Thumbnails