søndag 15. juli 2012

Trekning :)

Det er søndag, det er den 15.juli og tid for trekning :)
 Tusen takk til alle 71 som deltok! Eg har som vanleg trekt ut med random
Og eg fekk ikkje til (denne gongen heller..) å få med skjermbilde av trekninga, 
så eg må berre be om at de stoler på meg :)

Vinnaren av denne plakaten var:
 Lodd nr 50

Gratulerer til


Vinnaren av den andre plakaten var;
Lodd Nr. 3

Gratulerer til 

Send meg adresse til husetvedfjorden@hotmail.com
 så kjem plakatane snart susande
 med posten ;)


Ta gjerne turen innom nettbutikken til Retroliv.
Dei har masse fint som er absolutt verdt ein titt. Trykk her så er du der ;) 
Tusen takk til Retroliv for sponsing av desse fine plakatane :)

Ha ein fin kveld!

Klem frå Bjørg :-)

4 kommentarer:

hobbyvimsa sa...

Gratulere til heldige vinnere:)

Nyt late ferie dager:)

Klem Linda:)

Snedig Snelle sa...

Å nei, eg har ikkje sett give awayen din før nå! Flotte premier du hadde... synd eg va for sein! :-) Men kanskje du vil verr med på mitt lotteri? :-) Fin blogg du har!

Frøken Loppe sa...

Åååååååååååå, JIPPI!!!!!!!!!!
Tusen,tusen takk :0) no vart eg kjempe glad!!!

Skjerstad sa...

Hurra !!!!
Så artig :)
Nå ble jeg veldig glad !
Tusen takk og gratulerer til Frøken Loppe også :)

Related Posts with Thumbnails