tirsdag 2. juli 2013

Kunstverk på pute

Eg elsker pelargonium og eg elsker puter
Og når eg fekk tilbod om å teste ut kunstnaren Line Bergseth sine linputer,
 visste eg med ein gong at dette ville bli kjærleik ved første blikk ;)
Og det vart det!

Line Bergseth er ein dyktig billedkunstner, 
som har spesialisert seg på å måle sine eigne pelargonium med akvarellmåling. 
Motivet blir med ny og moderne trykkemetode overført til putetrekk i 100% lin
Og resultatet blir dei flottaste puter. Rett og slett eit mjukt måleri.
Puta som pynter i sofaen min heiter CircusDu kan sjekke ut denne 
og dei mange forskjellige motiva i nettbutikken 
som du finn om du trykker her!
Eg må berre ta med eit bilde frå Line Bergseth sin blogg. 
Dette er frå atelieret hennar, der dei flottaste motiv blir til.
Her hadde eg definitivt funne inspirasjon i massevis!
Er ikkje det heilt nydeleg?
(Foto; Linebergseth.blogspot.com)

Har du lyst å sjå meir?

Nettbutikken finn du her.
Bloggen finn du her.
FB- sida finn du her.

Ha ein strålande kveld!

Klem frå Bjørg :-)

3 kommentarer:

Donna Pri sa...

hallo!

Jeg fant bloggen din veldig vakker, møbler, hus alle i god smak!
Jeg har lagt for å kunne følge deg.
omfavne av Pri

elviras drops sa...

Fantastisk nydeleg pute!

Åpent^hus sa...

helt nydelig
jeg så innslaget om henne på Norge Rundt og forelska meg i bildene hennes.
takk for tips om nettbutikk - må sjekkes ut!! :)

fin sommerdag til deg
(her plaskregner det bortover..!)

klem fra
Åpent^hus

Related Posts with Thumbnails