søndag 14. juli 2013

Sommer på soverommet!

Sommaren har sneke seg inn på soverommet. 
Her snakkar vi farger og "Flower-power" til 1000 ;) 
Akkurat slik som eg liker det!
 Hekleteppet fann eg på salg hos Kid
Det er kjempefint, og blir godt å ha utover hausten også.
 Sengeteppet er eg nesten litt forelska i. 
Det er sånn akkurat passe fargerikt, litt retro og litt nostalgisk. 
Og veldig, veldig fint! Sengeteppet er frå Jotex. Snart kjem det ein Give Away her 
på bloggen, der du kan vinne eit slikt sengeteppe. 
Kunne du tenkt deg det? :)
Så var den fredlege fotoseansen over. 
Det vart tid for hopping i senga ;)
Ha ein herleg søndag!

Klem frå Bjørg :-)

15 kommentarer:

Anonym sa...

Så herlig sengeteppe,fine farger:)
Fine søndag til deg!
Klem fra Lillian

fru trollhagen sa...

Sommerlig og fint. Herlige farger. Farger til å bli glad av :) Ha en fin søndag! :)

idylloghim.blogspot.com sa...

ÅÅÅ, her er det sommerkos stemning. Så koselig, kjære deg:)) Du er såå flink.
Ha ein fin Sommer. Klem fra Ann Elin

Reidunn sa...

Her var det skikkelig deilig sommerstemning!!:)
Sengeteppet var bare nydelig:)
Du er så flink til å gjøre det så hyggelig og koselig rundt deg!!
Nydelig og inspirerende blogg du har!!
Ha en fin dag!!
Klem Reidunn

elka sa...

Роскошное одеяло!

Hanne Margrete sa...

Ja dette var sommerlig og fint! Deilig å se sånne fine bilder når det er så grått og trist ute! Sengeteppet var nydelig! Kunna veldig gjerne vunnet et slikt:-)
Ha en fin søndag!
Klem :-)

Unknown sa...

Så flotte farger:)
Sprekt og fint på soverommet ♥

Husetisaga sa...

Du har en fantastisk blogg med flotte farga :) æ ønske meg virkelig det sengeteppet! :) hilsen fra Alta

Lilla dør sa...

Flott teppe i sommerlige farger:)

detgoderom sa...

Fint og fargerikt soverom, vart litt inspirert til å vise mitt eige soverom :) har eit lignende teppe til å ha over senga, er berre så sjeldan det vert lagt på:)

Gyngestol og kaffigrut sa...

Det er alltid så kjekt å besøke bloggen din, da blir jeg alltid i godt humør. Herlige bilder!
Sengeteppet var så koselig, kunne godt hatt et slikt et..
Ha en fin sommerdag!

Mor Inger`s hus sa...

Så sommerlige gladfarger på soverommet ditt. Herlig.

Og herlig at veslefrøkna får lov å boltre seg litt i senga til mor og far :)

Kos dere.
Klem fra Inger

Anonym sa...

Nydelege bilete og herleg sengeteppe! Å, kor kjekt det hadde vore å vunne eit slikt. :) Anne Marta :)

cafenoHut sa...

What a wanderful images... I loved it.

Anonym sa...

Navn : Anna Michele
Email - annamima6@hotmail.com

Jeg har tre lodd. (Delt på facebook, kommentert og funnet favoritt sengetrekk.)

(http://www.jotex.no/jotex/old-flags-sengesett/380304?N=1z141d0Z1z1418j&Nao=1 < favoritten min :)

HÅPER VIRKELIIIG jeg vinner denne, fordi jeg trenger nytt sengetrekk, og dette var nydelig! :)

Related Posts with Thumbnails