torsdag 18. juli 2013

"Sol, sol kom igjen...

...sola er min beste venn.
Vekk med skyer, paraplyer. Hold nå opp å regne!"
Sangen vi song som små passer veldig godt i desse dager. 
Det er ikkje mykje sommerver på vestlandet, nei!
Men det ryktast at det er på veg.
Stort smil :)
I mellomtida blir det mykje leik hos oss innandørs. 
Leik seier du? Kor er leikane?
zoomer vi litt ut..
Og litt til...
Jepp, sånn kan eg "lure" dokke til å tru 
at det "alltid" er ryddig her ;)
Ha ein strålande torsdag!

Klem frå Bjørg :-)

10 kommentarer:

fru trollhagen sa...

He, he... Herlig innlegg :) I dag regner det og nå slapper vi av inne. Mannen har hatt ei økt i hagen og bygget på blomsterkassene våre. Da var regntøyet godt å ha :)

Lene i Annekset sa...

Ja, nu ønske æ dokker like fine daga som vi har her i Østfold! :)) Så stor ho Hermine er blitt, så koselige bilda Bjørg! Og den sjenken din er fortsatt såååå fin! :)

Unknown sa...

Hi hi :-) flotte bilder!! Både med og uten leker ;-) trist sommer på vestlandet denne uken ja!!! Men håper virkelig yr.no har rett, slik at vi kan nyte litt sommer og sol utendørs! :-)

Meg sa...

Jeg kniper igjen øya, og ønsker dere vårt vær. Bare ta det! Hetetokker og 28 varmegrader. Enough said.

idylloghim.blogspot.com sa...

Du er sååå utrolig flink til å ta stemningsbilder av ditt vakre å koselige hjem. Ett hjem med liv og fine koselige detaljer:)) liker alt på bloggen din.
Flink.
Klem
Ann Elin :)

Vera Moraes sa...

Hei Bjørg. Her i min by, er Santos (Santos City Football Club spiller Pele) vinter, men har vakre solfylte dager. Også jeg savner solen og fargene. Hermine er vakker. Jeg ønsker god helse og fred. hugs

Vera Moraes sa...

Hi Bjorg. Here in my city, Santos (Santos City Football Club player Pele) is winter but have beautiful sunny days. Also I miss the sun and the colors. Hermine is beautiful. I wish good health and peace. hugs

Lonni´s Verden sa...

Fine billeder du viser.
Det er bare dejligt at der også er liv bag billederne :-)
God og dejlig dag til dig.

Unknown sa...

Må bare få si at du tar veldig inspirerende bilder! flink er du også! :)

Håper en gang å få et godt kamera jeg kan bruke til bloggen min også!

Du hører et fint rykte, høytrykket er på tur den rette veien nå, endelig! Men har ikke dere hatt en fin sommer da? synes ikke jeg ser noe annet enn fint vær på sørlandet, hehe. Det spørs kanskje hvor dere bor da såklart!

Ha en fin dag videre!

signe schineller sa...

Hei på deg. HERLIG tyrkis benk og ikke misnte de grønne nattbordene. Me like. Bra med litt fargeklatter. God sommer til deg og dine!! Signe

Related Posts with Thumbnails