tirsdag 30. juli 2013

Velkomen inn i leikehytta :)

Endeleg kan eg vise fram leikehytta innvendig. 
Den er no så og seie ferdig, etter mitt syn. Ariel har imidlertid vore 
fornøgd med den lenge ;)

Ute er hytta pynta med ei vimpelrekke.
(enkelt laga ved klipp og lim)
To fine tallerkener funne på loppis pynter over kjøkenbenken.
Lampa er kjøpt på Ikea. Mannen skal fikse det 
slik at den kan brukast :)
 Bordet og stolane er også frå Ikea. 
Dei er måla og tapetsert voksduk på :) Rammene på veggen har Ariel
fått måle sjølv. Inne i dei har vi plassert 
bilder av jentene.
 Eg har kjøpt eit koppesett billeg på ein bruktbutikk. 
Dette får dei bruke i leikehuset. Som regel går det roleg for seg, 
men skulle noko bli knust er det
 ingen krise :)
 Kjøkkenbenken er ei plate hengt opp med hylleknekter. 
Eg har sydd eit forheng og hengt opp under. Hylla på veggen er eit loppefunn 
som eg har "pimpa" med dekorpapir.
Tusen takk til alle som stemte på meg i utfordringa; Sommer på Jorda hos Nib. 
Eg vart så overraska og ikkje minst glad når eg såg at eg hadde vunne. 
Jubel i heimen :)) Og igjen tusen, tusen takk!
Eg må ha dei finaste leserane!!! :)

Ha ein herleg tysdag!

Klem frå Bjørg :-)

19 kommentarer:

Anonym sa...

Wow... Noe så utrolig nydelig:)
Må jo være alle små jenter sin drøm:)
Fortsatt herlig kveld
Klem Merete

ingridsboble sa...

Så utrolig koselig! Husker jeg ønsket meg sånn da jeg var liten - heldige er de som kan leke her :)

Nyt siste julidagen :)
- Ingrid

Stel sa...

Beautiful. I love the lamp!

Anonym sa...

Nydelig❤

Mitt og vårt hjem sa...

Så koslige hytte,skjønner godt at Ariel er fornøyd med den!
Liker fargevalgene dine:))
Ha en fin kveld og gratulerer som vinner:o)

Bettum Villa sa...

Nydelig lekehus, kan tenke meg Ariel koser seg her inne.
Gratulerer med seieren!!
Klem Madelén

Gina sa...

Fekk lyst å setta meg ned å få ein kopp kaffe:-)
Gratulera med seiersplassen i finalen:-)
Gina

Unknown sa...

Wow wonderful. Wish i would be a kid again
Greetings from Germany
Sabine

Gyngestol og kaffigrut sa...

For en nydelig lekehytte.
Likte godt kombinasjonen mellom rosa og grønt, flink med farger du.

Gratulerer så mye med seieren, vel fortjent!

Unni sa...

Så fint det var der inne.
Reine drømmen :-) ;-)

Gratulere med en velfortjent seier.

Hulda sa...

Lekehytta ser så fin ut! Jeg falt helt for den grønne lampa over bordet. Hvor har du fått tak i den? :) Smakfullt innreda, stilig med de to fatene på veggen. Alt passer som hånd i hanske. :)

Min stil sa...

For noen utrolig hærlige og friske farger. Vil ikke Ariel "bo" der, så vil gjerne jeg det.... hehe..
Sommerklem fra Susanne

Lene i Annekset sa...

Så fint det har blitt i dukkehuset! Og masse gratulerer med seieren, det var vel fortjent! :)

Åshild sa...

SÅ fint! Der må de kose seg! Gratulerer som vinner! Nydelig bilde!

Taubanevegen sa...

En helt SKJØNN lekestue! Så gøy å få titte inn i den! :) Hadde lekestue som barn selv og hadde så mye glede av den. Nå er det mine barn som leker i den når vi er på mormorbesøk. Kos. :)

Gratulerer så mye med førsteplassen i NIBs utfordring! :)

fru trollhagen sa...

Så koselig den er! Nydelige farger! En drøm for ei lita jente :) Gratulerer! :)

Unknown sa...

Så utruleg skjønn hytte. Flotte fargar med blanda drops. Innbydande for små og større jenter.
Gratulerer med velfortjent førsteplass i NIB:)

Jijji sa...

Så herlig lekestue! Tipper jentene kommer til å storkose seg masse der. Og fargene er jo bare til å bli glad av :)
Ønsker deg en fortsatt fin uke!

Klem fra Jijji

ØSTRE ROER sa...

For en NYDELIG farge på lekestuen. Helt herlig! Og passer perfekt inn i dine omgivelser:) Ha en super dag videre!:)

Related Posts with Thumbnails