tirsdag 16. juli 2013

Avslutta! Vinn eit nydeleg sengeteppe frå Jotex

AVSLUTTA!
Dei fleste har kanskje høyrt om nettbutikken til Jotex
Eg har ihvertfall vore ein god kunde lenge ;) Her finn du eit godt utval
 av gardiner, sengesett, tepper, puter og detaljer til heimen din. 
Prisane er lave og fine, og der er ofte mange gode tilbud. 

I samarbeid med Jotex vil vi gje vekk 
dette nydelege sengeteppet til dobbeltseng (260x260cm) til ein 
av de fine leserane mine:)
Eg er så heldig å ha fått det sjølv. 
Og eg er veldig fornøgd med det. Friske, fine farger som seier sommar!
Har du lyst på eit slikt sengeteppe?


Vil du ta ein titt i butikken kan du trykke her!
For gode tilbod og nyheter, kan du like Jotex på FB her!
Vil du ha lodd, gjer du slik;

1 lodd - 1 kommentar under dette innlegget.
1 lodd - Gå inn her og finn din favoritt hos Jotex.
1 lodd - linke til konkurransen på blogg/FB.

Husk å skrive kor mange lodd du tar ,
og ta med epost- adresse viss du ikkje har eigen blogg :)
Trekning 1.august.

Konkurransen er avslutta!!!

Lykke til!

Klem frå Bjørg :-)

113 kommentarer:

Inger Johanne sa...

Jeg vil gjerne ha. Nydelig sengeteppe! Jeg tar ett lodd.

Audhild sa...

Blir såklart med å prøver lykken :)

Tar to lodd :)
Tror faktisk dette sengeteppet er favoritten!

God Tirsdag :)
KLEM Audhild!

aMaLiDa sa...

Tar to lodd :)
Sommerlig teppe på et nydelig soverom :)

Randi

Emmy sa...

Mag je ook meedoen als je uit Nederland komt? dan doe ik graag mee om dit prachtige sprei te winnen. Groeten Emmy

Lille Frøken Jensen sa...

Nydelig teppe, passer perfekt hos meg:) tar ett lodd og krysser fingrene. Ønsker deg fortsatt en fin sommer. Klem fra Jorunn

Valérie T. sa...

Il est trop beau ce couvre-lit, j'aimerais tellement le gagner hihii, je prends deux tickets..
J'aime beaucoup cette lampe
http://www.jotex.no/jotex/fjader-lampeskjerm/388831?N=1z141bw&Nao=136

Merci pour ce joli concours !!!

Thanks so much !!!!!

Lene i Annekset sa...

Hei Bjørg! Jeg syns det teppet du lodder bort er kjempefint og min favoritt, så jeg tar to lodd.

Mvh Lene sandia_41@hotmail.com

Hvite Blonder og Myke Karameller sa...

Har også handlet mye hos Jotex :)
Min favoritt finner du her:
http://www.jotex.no/ellos/sengeteppe-bess-260x260-cm/386288?N=1z141d0Z1z1418i&Ns=RankValue4|1&Nao=14

Trekker tre lodd.
Linker på min fb side her:
https://www.facebook.com/hviteblonderogmykekarameller

Klem Heidi

Mona sa...

Jeg er med for et lodd:)

Unknown sa...

Her var det utrulig mye fint!

Min favoritt er denne pynteputen: http://www.jotex.no/jotex/happiness-putetrekk-2-pk/381315?N=1z141ckZ1z1418e&Nao=9

Tar to lodd!!

Mvh Torunn (brandvold84@hotmail.com)

Anonym sa...


Eg tek 3 lodd.

min favoritt er sengeteppet My.

er også delt på face.

mvh

anne karin
roar_lima@hotmail.com

Anonym sa...

Heisan!

For et herlig sengeteppe- vil GJERNE være med på dette ;)

Min favoritt må være det flotte sengesettet med noter på- til å bli i godt humør av!

Jeg krysser fingrene med tre lykkelodder -
deler konkurransen på FB-siden min :)

Ha en strålende sommer!

Vennlig hilsen Sandra :)

(solsasa@hotmail.com)

Anonym sa...

Nydelig sengteppe.
Jeg tar et lodd.

GOD SOMMER!


Hilsen g-johnsen@hotmail.com

Anonym sa...

Heihei :) Eg vil gjerne ta et lodd på dette nydelige sengeteppe :)

Du inspirerer Bjørg :)

Klem fra Mari
(mari.hage@gmail.com)

Bettum Villa sa...

Jeg er gjerne med, 2 lodd på meg. Min favoritt var det sengeteppet du har valgt... og mye mye mer såklart.
Klem Madelén

Rachel~At the Butterfly Ball sa...

Is the giveaway also open to people from the United States? I looked at the Jotex website and my favorite thing was the bedspread you had picked out. Nice fresh summer colors! So pretty. If I can, 2 tickets, please. :-)
Thanks~Rachel

Anne-Mari sa...

Jeg vil gjerne ha et lodd! mvh annemarigabrielsen@gmail.com

Anonym sa...

Nydelig sengeteppe!! Er sjølv ivrig kunde hos Jotex,og har funne mykje fine tekstiler der :) For øyeblikket er dette sengeteppet ein favoritt( + et par fine putetrekk eg har sikra meg ) Eg blir gjerne med i trekning og håpar på å vinne,då eg aldri har spandert på meg et sengeteppe....og det er på høg tid :)
Tar to lodd.

Mvh Silje

( siljelo83@hotmail.com )

Line S. sa...

Hei
Jeg prøver lykken med 1 lodd :-)
line.strandli@gmail.com

Inspirasjon fra Elin sa...

Jeg prøver meg med 2 lodd.. Min favoritt falt på
PLANTING krukke

Inspirasjon fra Elin sa...

Jeg prøver meg med 2 lodd.. Min favoritt falt på
PLANTING krukke

Anonym sa...

hei. e e med på ett lodd. :)

Anonym sa...

Jaja, jeg vil gjerne ha et lodd!

Mailadr min er heg-a@online.no

Klem, Hege <3

Bente sa...

Flott teppe:) 1 lodd på meg:)

Monica's Verden sa...

Jeg prøver lykken med 3 lodd.
Har delt på facebook ? kommentar.

Å det er så mye lekkert på nettsiden til Jotex at det er vanskelig å bare finne en favoritt.. Men jeg liker utrolig godt denne lysekronene.
http://www.jotex.no/jotex/trend-takkrone/276510?N=1z141bwZ1z1417r&Nao=2
Den er bare så lekker at phuuu :)

Senge teppet du har som premie, er også lannnngt oppe på ønskelisten.
Har ett sengeteppe nå, men det er til enkel seng, så har bare sengeteppe i fotenden av sengen :D

Krysser fingrene og ønsker deg samtidig en kjempe fin sommer.

Stor hilsen fra Monica Karin
canim_monica@hotmail.com

Margrethe sa...

Jeg tar gjerne to lodd! Dette sengeteppet er også min favoritt:)

Unknown sa...

Det var et nydelig sengeteppe i nydelige farger!! Akkurat slik som jeg eeeeeelsker! :-) 1 lodd på meg, og håper vinnerlykken inntreffer ;-)

Mail: gina-tuft@hotmail.com

Gyngestol og kaffigrut sa...

Det sengeteppet var bare så herlig, og ble en av mine favoritter. Fant også et sengeteppe som hadde passet perfekt hos dansejenta...i tillegg til mye annet fint!
Håper lykken står meg bi, og trekker 3 lodd.
Ha en fin kveld.

Anonym sa...

Tar to lykkelodd(?). Ordentlig koselig sengeteppe.

Ang. favoritter er det mye fint å velge mellom hos Jotex. Jeg falt veldig for denne: http://www.jotex.no/jotex/lady-kleshenger/410063?N=1z14151Z1z1417h&Nao=9 Lady kleshenger.

Sommerhilsen fra Hanne
matpakkemamma(krøllalfa)gmail.com

Reidunn sa...

Så nydelig sengeteppe!!
Var innom nettsida og fant ei lampe som ble min favoritt " Charlie" taklampe het den:)
Da tar jeg 2 lodd og ønsker deg en fin kveld!!
Klem Reidunn

Anonym sa...

2 lodd til meg:-)
sisselstraume@hotmail.com

Anonym sa...

Så fint!
Rutan sengesett var fint!
Tar 2 lodd.

Marie Elise
Hvitlykke@gmail.com

Anonym sa...

To lodd.

Jeg liker denne taklampen godt! http://www.jotex.no/ellos/taklampe/269269?N=1z141bwZ1z1417r&Nao=12

mvh kathrineantonie@hotmail.com

Heidi sa...

Ja, takk! Tar eit lodd, eg!

HildeR sa...

Trekker meg 3 lodd!

Min favoritt er
http://www.jotex.no/jotex/orkester-sengesett-2-deler/404139?N=1z141d0Z1z1418j&Nao=1

Hilsen HildeR
mari_gull(at)yahoo.no

Tonje sa...

Jeg er med :)

En av mine favoritter er denne smarte hjørnehyllen:
http://www.jotex.no/jotex/ters-hjornehylle/199490?N=1z14151&Nao=2

Tonje sa...

...og jeg har da altså 2 lodd (ops, glemte å si i forrige innlegg). :)

Anonym sa...

Som lidenskapelig musikkelsker av klassisk, falt jeg bare helt for denne orkesterputen:
http://www.jotex.no/jotex/orkester-putetrekk-2-pk/401590?N=1z141ck&Nao=3

Likt og delt har jeg til facebook.

Det vakre sengeteppet i duse, myke farger ville passet til gardiner og interiør i mitt rom, en del av min stue, har lett lenge, dette ville passet perfekt inn!

Sommerhilsen
Bente Hagen
netlohell@hotmail.com

Anonym sa...

Jeg er med, likte dette http://www.jotex.no/jotex/shaggy-teppe-160x230-cm/211934?N=1z141ccZ1z141lm&Nao=5&rcnt=100&Ns=RankValue1|1

lisbeth n uglylizz78@gmail.com

Ruths datter sa...

Dette var jo reine sommerdrømmen. Tar 1 lodd jeg.
Klem

Unknown sa...

Jeg har veeeldig lyst å vinne:-)

1 lodd

Merete K. sa...

Hei :-)

Blir veldig gjerne med i trekningen om det kjempefine sengeteppe og trekker 3 stk lodd.
Min favoritt er: http://www.jotex.no/jotex/ofelia-sengesett-4-deler/392228?N=1z141d0Z1z1418j&Nao=11
Ha en riktig GOD SOMMER!

Sommerhilsen fra Merete
m-korsg@online.no

Katrine Helle sa...

Jeg tar 1 lodd :)

Hilsen Katrine Helle
katrine_helle_8@hotmail.com

Rikke sa...

Jeg tar 1 lodd. Håper, håper, håper! :-)

Hilsen Rikke
rikkesveinhaug@hotmail.com

Anonym sa...

Kjempe flott :)
Blir gjerne med på 1 lodd.
Ønsker deg en flott dag videre!
-Helene-
riola@live.no

Anonym sa...

Jeg tar et lodd jeg :-D

Ha en flott sommer!

Hilsen Camilla

camillakarlsen78@yahoo.com

Renata sa...

2 lodd på meg...

Var MYE fint der ja, får ta en runde der når lommeboka er litt fullere.
En av favorittene mine der var ROCK rund sittepuff, den likte jeg veldig godt. og så var det jo så ille mange fine sengetepper...

Hilsen Renata
morogde4ungene@hotmail.no

Anonym sa...

Hei :)
Eg vil og gjerne ta eit lodd på det flotte sengeteppet!!
Jotex er ein fin nettbutikk, er også god kunde der ...

Mvh
Marianne
(Mariannesandvik9@hotmail.com)

Regine sa...

Å, så fint det var!! Perfekt gave til mamma som hadde blitt kjempe glad om fikk det, ho treng ei oppmuntring då ho nettopp har gått igjennom brystkreft og operasjon <3

Eg tar to lodd!

Min favoritt fra jotex er dette teppet, perfekt til min sofa:

http://www.jotex.no/ellos/pledd-fran/397300?N=1z141ckZ1z1418c&Nao=9

Regine sa...

Å, så fint det var!! Perfekt gave til mamma som hadde blitt kjempe glad om fikk det, ho treng ei oppmuntring då ho nettopp har gått igjennom brystkreft og operasjon <3

Eg tar to lodd!

Min favoritt fra jotex er dette teppet, perfekt til min sofa:

http://www.jotex.no/ellos/pledd-fran/397300?N=1z141ckZ1z1418c&Nao=9

Fra huset i svingen sa...

Jeg tar gjerne 2 lodd :D

Klem Karianne

Anonym sa...

Eg tar gjerne 1 lodd! :)

Henriette_setenes@hotmail.com

wenche sørgård sa...

Det er så masse fint hos Jotex. Har flere favoritter, blant annet en krakk med firkantet sete. Også dette nydelige sengeteppet, det er virkelig til å bli glad av ♥

Det ble 3 lodd på meg.
Fortsatt God Juli!
Klem fra Wenche

VeroNot sa...

Denne butikken var ny for meg! Jeg digger de retro kaffesettet. Elsker fargene! :) Trekker 3 lodder og krysser fingrene. Fortsatt god sommer!

Anonym sa...

Jeg er med :D
deltar med 3 lodd :)
min favoritt er Trend takkrone.
delt på FB :)
Rannveig Kh
rankh@hotmail.no

Anonym sa...

Hei, vil gjerne bli med i trekning av det fine sengteppet, tar ett lodd!
Fortsatt en flott blogg du har :) :)
Hilsen Aina

aina_isabellb@hotmail.com

Unknown sa...

Sengeteppet er favoritten her. Så jeg tar med meg to lodd jeg da. :)

God sommer videre!

ma6ica@gmail.com

Vera Moraes sa...

Bjørg kan jeg delta? Jeg deler konkurranser på Facebook og vil gjerne vinne lappeteppe.
Min e-post er aquitemdetudo@santosmodal.com.br


Can I participate? I'm sharing the sweepstakes on Facebook and would love to win the quilt.
My email is aquitemdetudo@santosmodal.com.br

Kristine S sa...

Tar 1 lodd og blir veldig gjerne med på trekning :)

Mvh. Kristine SKS
E-post: kristine907@gmail.com

Bestefar's tresko sa...

Så hærlige fargar. Passa fint inn i din fargeheim:-) eg prøver lukka med 1 lodd. Tvi, tvi:-)

Ha ein fin dag.

Anonym sa...

Hei!
For et nydelig teppe, blir gjerne med å tar 1 lodd:)
Herlig blogg du har også:)
Klem Merete

Anonym sa...

2 lodd

det var veldig fint!

nina.tveite@hotmail.com

Anonym sa...

Jeg må si at dette teppet er det fineste på siden jeg, kjempe fint! :D så da blir det 2 lodd på meg.

Turid Helen
turiiid@hotmail.com

Ida Lind sa...

Jeg tar med meg tre lodd jeg da, og her er min favoritt:
http://www.jotex.no/jotex/tarta-knytebandslengde-2-pk/380281?N=1z140z8Z1z140z7&Ns=RankValue1|1&Nao=3

Ida Lind
urettferdig(ætt)live.com

Anonym sa...

Hei! Eg tar tre lodd! :) Håpar så veldig å vinne akkurat det sengeteppet som du har lagt ut bilete av. Takk for ein inspirerande blogg!
Anne Marta
annemaviva@gmail.com

Anonym sa...

Så fint teppe:) Jeg vil gjerne ta 2 lodd :)Synesbloggen din er veldig inspirerende :) Hilsen Monica (t-kaarv@online.no)

Anonym sa...

Nydli fint hos deg!! :) fint teppe, eg prøvar lykken med eit lodd:)

marianne_aase1@hotmail.com

Hulda sa...

Innlegget fra soverommet var så vakkert. Fint sammensatt i farger og stil. Nydelig teppe som jeg gjerne vil vinne. :)

Karen sa...

Jeg er med... Ett Lodd :)

Jeanette sa...

Hei Bjørg! Jeg tar gjerne 3 lodd.
1 for kommentar
1 for linken til et fantastisk produkt fra Jotex som gjør meg glad http://www.jotex.no/jotex/birds-in-paradise-sengeteppe-enkeltseng/378322?N=1z141d0Z1z1418i&rcnt=100&Ns=RankValue4|1&Nao=25

1 for facebooklink https://www.facebook.com/jeanette.pedersen

Jeg har ikke mannet meg opp til å lage egen blogg, men du er en inspirasjon i hverdagen. Mailen min er jp@sorgfri.net

Ha en fin helg videre!

marian sa...

To lodd til meg, takk!

Marian

Hildes Scrappeunivers sa...

Jeg prøver lykken med 3 lodd. Her er min favoritt: http://www.jotex.no/jotex/flisa-vinduslampe-2-pk/362589?N=1z141bw&Nao=8 føler deg allerde og har delt på facebook!

Bli gjerne med i mine giveaways også om du vil!

Klem fra Hilde

Anonym sa...

Eg tar eit lodd:-)

Jorunn(jfh25@hotmail.com)

Anonym sa...

1 lodd til meg;)
ingvild2006@gmail.com

Anonym sa...

1 lodd. Heidi@cabdata.com

Hjemme hos meg sa...

Hei!
Nyyyydelig sengeteppe!! Ønsker meg!!!

Blir med og trekker 3 lodd.
Favoritt er Lisa sengeteppe og linket på face :)

Ha en fortsatt finfin sommer Bjørg!
Sola skinner hos meg!!

Klem Anette

Anonym sa...

Hei Bjørg!
Dette teppet var nydeleg og eg vil gjerne vere med på to lodd. Min favoritt er absolutt dette sengeteppe i duse fargar. Eit anna eit som også er fint er Birds in Paradise.

Mvh
Marie
(marie_rossland@hotmail.com)

God sommar!!

Underberget sa...

Jeg vil fryktelig gjerne vinne dette herlige sengeteppet! Deltar med et lite lykkelodd og håper på det beste:-)

Anonym sa...

Vil med Glede være med å prøve lykken med 3 lodd. Sengeteppet er nok min favoritt :) Delt på facebook.

Sommerhilsen fra Anita kvalheimsjenta@gmail.com

Åse-Lill sa...

For en koselig blogg du har:-) Klart jeg vil være med:-)
Ett lodd til meg:-)

Tom Kenneth Green sa...

3 lodd på meg :D

delt på face og her er den jeg likte best :)

http://www.jotex.no/jotex/sweet-dreams-veggskilt-2-deler/293830?N=1z141bp&Nao=6


tomkgreen@hotmail.com

Eli Kristin Magnussen sa...

Heisann! Nydelig teppe, klart man må bli med på en slik mulighet! :)

Trekker meg 3 lykkelodd, tvi tvi!
Det er mye fint å velge i, inkludert dette teppet. Men jeg liker bl.a. denne:

http://www.jotex.no/ellos/gulvlampe/352792?N=1z141bwZ1z1417q&Nao=12

Fortsatt god sommer. Nå er det bare å nyte sol & varme! :)

Eli Kristin

Anonym sa...

Hei!
Eg synes at bloggen din er inspirerande og flott! Sengeteppet er også min favoritt:) Tek 2 lodd.

Hilsen Linda
linda_holmeset@hotmail.com

Anonym sa...

Trekker meg ett lodd! Mvh Hilde. hilde.danielsen@hotmail.com

Anonym sa...

jeg tar 2 lodd og ønsker deg en fortsatt strålende sommer
to.si.johansen@gmail.com

Anonym sa...

Hei!
Jeg er med, tar 1 lodd :)

i_sen3@yahoo.no

Anonym sa...

Jeg er med, 1 lodd på meg :)

-Ida Johanne-
ida_jc@hotmail.com

Anonym sa...

Hei Hei :)

Eg teke 1 lodd.

Spent på å sjå loppe funna dine.

Helsing ingvild.johansen@enivest.net

Eva Britt sa...

Nydelig teppe.
min favoritt :
Sengesettpakke Inez i 4 deler
Delt på facebook.

3 lykkelodd på meg

Silje sa...

2 lodd :-)
Denne er favoritten: http://www.jotex.no/jotex/risballslynge/300368?N=1z141bpZ1z1417j&Nao=2

Anonym sa...

Eg e med, og har 1 lodd :D

Elisabeth-_96@hotmail.com

Anonym sa...

Eg e med, og har 1 lodd :D

Elisabeth-_96@hotmail.com

Anonym sa...

Kjempeflott sengeteppe, blir gjerne med, med 1 lodd.
Mvh Eirin
eirintoy@hotmail.com

Frøken Prytz sa...

2 lodd=)

Min favoritt hos Jotex er dette kule sengetøyet: http://www.jotex.no/ellos/sengesett-daisey/406219?N=1z141d0Z1z1418j&Nao=71

Fortsatt god sommer!

Anonym sa...

Det er så mye flotte produkter på nettsiden til Jotex at det er vanskelig å bare finne en
Denne er bare superfin:
http://www.jotex.no/ellos/gulvlampe/353651?N=1z141bw&Ns=PriceProduct|1&Nao=12

Og premien, sengeteppet altså. ! er kjempefint,, Det vil passe fint inn her i hjemmet vårt!

Krysser ”fingrer og tær” og ønsker deg en fortsatt fin sommer!

Hilsen Monica Andersen
(2 lodd)
monicaandersen49@yahoo.no

Anonym sa...

Kjempefin giveaway :)
Jeg vil gjerne være med :)
sengeteppet er min favoritt :)
2 Lykkelodd på meg :)
Mvh. Elini:)
(elini@hotmail.no)

Anonym sa...

Jeg prøver også lykken og tar 1 lodd!
Spennende!

Hilsen Anette
anettesoumjensen@gmail.com

Lille SolStråle sa...

Utrulig søtt teppe <3
Eg tar tre lodd - Har lagt link på facebook sida mi!
Fortsatt fin sommar til deg ;)

Evelinn sa...

Tar gjerne et lodd i håp om vinne dette flotte teppet :)

vevelinn@yahoo.no

Tina T sa...

Jeg trekker gjerne et lykkelodd :)
tina.triger@live.com

Jane sa...

Nydelig teppe :)
Liker også veldig godt Coleo pyntepute. Hadde passet perfekt i kolonihagen :)
Tar 2 lodd.

Astrid S B sa...

Tar gjerne tre lodd for dette fine sengteppet, for dette hadde jeg nemlig tenkt å kjøpe! 1 lodd for kommentar, ett for favoritten, som er dette teppet og det tredje for å linke og dele på FB. Håper jeg vinner :) stibekke@online.no
Ha en fortryllende flott sommer videre! mvh Astrid

Amalie Walvig sa...

Det var et utrooolig fint sengeteppe :D :D jeg tar 1 lodd :) utrolig fin blogg du har, så koselig å være innom bloggen din å lese.

Mailadresse: Blyb-w@online.no

Anonym sa...

Nydeleg teppe du har, også syns eg Elke var nydeleg! 2 lodd på meg.

Helsing Hanne haneh28@hotmail.com

Tonebone sa...

Jeg tar to lodd fordi jeg syntes Romb pyntepute var knall tøff. :) God sommar!

Unknown sa...

Guri meg, dette må jeg være med på! Jeg tar to lodd, for denne var veldig lekker (http://www.jotex.no/ellos/dynetrekk-callie/326716?N=1z141d0Z1z1418j&rcnt=100&Nao=57)

Tjooho! sa...

Et lodd for meg. :)

Tjooho! sa...

Et lodd for meg. :)

Unknown sa...

I am so totally in! Love your blog
Bryn from Boston

Inspirert sa...

Slenger meg på hvis det ikke er for sent, med ett lodd. Therese

Yvonne sa...

Trekker et lykke lodd i siste liten jeg=)

Anonym sa...

Trekker ett lodd:-)

Anita_johansen@hotmail.com

Unknown sa...

Kjære herr / mamma,
Har du behov for finansielle tjenester?
Vi tilbyr store skalaer eller investeringslån med garanti … Vi gir utlån i hvilken som helst valuta Renten som gjelder for alle lån er 4%, lånebeløpsintervall fra $ 1M til $ 300M for varighet på 1-25 år (med gyldig Next of Kind Detaljer). Søk på et lån med oss I dag, kom tilbake til oss for detaljer via hammers_credit@yahoo.com
Vi tilbyr også personlige lån, småskala virksomhetslån, landbruksinvesteringslån og huslån. Gå tilbake til oss for detaljer via hammers_credit@yahoo.com
Hilsen.

Related Posts with Thumbnails