onsdag 3. juli 2013

Nib Utfordring Juli - Sommer på Jorda

Nib- jentene si utfordring for juli er; Sommer på Jorda
I den anledning tar eg ei reprise på bildene eg har vist før av terassen vår. 
Terassen vår har endeleg begynt å ta form, slik at den både kan brukast og er passe fin
 å sjå på. Det gjenstår (fortsatt) mykje målearbeid, litt snekring og ein del 
stæsjing/planting osv. Men vi kan jo ikkje bli arbeidsledige! 
Det hadde vore kjedeleg det ;)

I sofakroken (utemøbler frå Bohus) har vi satsa på litt gresk stemning. 
Hellas er favoritt ferieplassen til meg og mannen. Så det er fint med litt 
feriefølelse på eigen uteplass. Blå skodder synast vi er typisk gresk. 
Og seglbåten i vindauget er kjøpt på 
den greske øya Naxos.
Sommarleg pådekning med kake og friske bær. 
Peoner og markblomster :)
Dette er frå den andre delen av terrassen. 
Her har vi leikehytta til jentene og ei lita drikke-kaffi-avdeling for oss vaksne. 
Utsikten vår kjem eg aldri til å bli lei av!


Leikehytta har broren min bygd av gjenbruksmaterialer. Det er snill onkel det!
Eg har måla hytta i sommarleg turkis med kvite detaljer.
Så er det berre å krysse fingrane for at juli blir fyllt av sol og varme,
 slik at terassen virkeleg kan nytast!

Sjå dei andre herlege bidraga i utfordringa her!

Klem frå Bjørg :-)

19 kommentarer:

Inspirasjon fra Elin sa...

Denne utfordring har jeg på følelsen av at du vinner, hvis ikke må det være noe riv ruskene galt :D
SUUUPER fine bilder og en nydelig uteplass, som jeg også har skrevet tidligere..
Lykke til med utfordringen.

Dynamisk Salong sa...

Vinner du ikke med dette bidraget, så skjønner ikke jeg! :-) Søteste uteplassen med den vakreste utsikten! lykke, lykke til! Klem fra Beate

Mitt og vårt hjem sa...

Herlig bidrag:))
Tvi tvi!

idylloghim.blogspot.com sa...

Ja, du bør virkelig legge ut dei nydelige bildene fra uteplassen din. Det er så idyllisk hos dere:)) NYDELIG!
Klem og natti fra
Ann Elin :))

Fru Andersen sa...

Kjempefint bidrag! Likte kjempegodt den greske stemningen , blåe skodder og herlige puter :-)

Lene i Annekset sa...

Så herlige bilder! Dere har det jo bare sååå fint der på terassen, med den utsikten og så fint som du har gjort det! Tvi tvi! :)

Stines Hjem - Livet på landet sa...

Sååå koselig!
Herlig utsikt da!

LisaM sa...

Nydelig♡

Gina sa...

Så fint det er:-) minner mer om sommer på terrassen din enn i regnet som plasker ned hos oss;-)
Lykke til med nib bidraget ditt!
Gina

Yvonne sa...

For noen herlige bilder!!

Tove `blogg verden sa...

Hærlig!!! Elsker den greske stemningen <3
klem Tove

Unknown sa...

Skikkelig sommer-idyll:)
Kjempe flotte bilder og herlig bidrag:) Bare sola titter frem skal jeg ta litt bilder ute jeg og. Lykke til i utfordringen.
Klem Elise

Frøken Loppe sa...

Veldig, veldig koslig!!!
Herlig gresk stemning i den eine kroken, og nesten som dekke på ein båt i andre enden!!! ;0)
Kjempe fine klappstoler!!
Håper på mange soldagar !!

Klem bea

Aflekt Home sa...

Oi oi!! Her er det vel ingen vits å hive seg på for dette var virkelig helt fantastisk!!!! Skikkelig gresk og skikkelig koselig! I love <3
Klem

Signes sammensurium sa...

Hei!
Vanvittig fint!!!!
Håper du får brukt uteplassene mye i sommer!
Hilsen Signe.

Katrine sa...

Idyll. Nydelig stemning. Magi og kos. For en uteplass! Jeg håper sommeren gir rom for mange gode stunder ute på verandaen. :-)

Unknown sa...

Så flotte bilder og herlig bidrag! Falt pladask for fargen på kaffe-bordet fra ikea. Har et likt bord selv og ser jo at det ble et helt annet og MYE mer sjarmerende bord i den mintgrønne fargen. Tror kanskje jeg må herme!!! Lykke til i utfordringen =)

-Ingeborg-

imago collectico sa...

Så fantastisk vakkert! Første gang jeg er på besøk hos deg og du har en nydelig blogg. Lagt meg til som følger.

Fortsatt god sommer!

Klem Vibeke

Anonym sa...

Gratulerer! Ser virkelig koselig ut hos deg! Mange flotte detaljer! Og utsikten da.. WOW!

Related Posts with Thumbnails