fredag 15. april 2011

God Påske :)

Endeleg er det påskeferie, og roen senker seg ;) 
Ariel er frisk igjen, og har fått tilbake sitt gode humør. Ho skal kose seg med 
Besta og Besten eitpar dager, og eg og mannen skal ta oss
 ein etterlengta kjærestetur
Herleg! :)


For litt sidan vart eg kontakta av Foreldremanualen.no, dei lurte på om dei kunne ta med kommoden eg har pussa opp i eit innlegg. Og dette er jo stas, så eg svarte såklart ja ;) Innlegget kan du lese her!


Søtaste Jenny med bloggen Jennys fire vegger (klikk på linken og besøk den fine bloggen hennar) 
har velgt ut meg som ein av sine favorittblogger. Eg blir så rørt og glad!:) 
Dette skreiv ho;

Bjørg har en superinspirerende blogg. 
Fantastisk interiør og bilder som BØR studeres. 
Jeg er ikke spesielt glad i farger, men når jeg besøker Huset ved Fjorden 
blir jeg frelst. Hver gang.

Tusen, tusen takk snille Jenny. Det varmer mitt hjerte ;)
Eg har hatt eit innlegg om  mine bloggfavoritter før. Det kan du lese her.


Så vil eg ønske alle ei super helg! 
Og til de som skal ta påskeferie;

God Påske!:)

Eg er tilbake over helga! See you!

Klem frå Bjørg :-)

20 kommentarer:

Hulda sa...

Blir alltid glad når jeg ser du har nytt innlegg! Gratulerer med innlegg hos foreldremanualen. Synes virkelig at du er kreativ og lager til mye fint! God påskeferie.

Tovepia sa...

Gratulerer med innlegg i foreldremanualen.
Så flott det skinte i bordet ditt her, og med den gule lampa og blomstene, var det direkte lekkert!!
Ha ei riktig god påske, kos deg masse og klem fra meg;)

Fargeheimen sa...

Gratulerer med innlegg i foreldremanualen. Sånt er alltid kjekt. :)

Så fint det var med dei friske gule tingene i pynten din.

Ønskjer deg ei fin påske. :)

MissMette sa...

Hei Bjør, og god påske til deg ღ Herlige bilder du deler fra ditt hjem. Fantastisk tøff kommode og så stilig med de gule innslagene på lampefoten og rosene :) Gratulerer også med innlegget i foreldremanualen, så gøy da :) og koselig å få så koselige tilbakemeldinger på at du er en av manges favorittblogger ღ Kos deg og nyt dagene, stor klem fra Mette

lisje astrid's husblogg sa...

NYYYYT kjæresteturen♥

Å slike gode,glade og lekre bilder..

GOD PÅSKE:)

Klem frå Astrid

Unknown sa...

Gratulerer så mye!!
Kommoden er knallstilig, og jeg som ikke klarer å bli fortolig med gult falt bare helt for dette!! Herlige innslag, og lekkert sammensatt;)

Ha en riktig god påske!
KLEM

Mona Christin sa...

Hei.

Du tar alltid så fine bilder og du får det til å funke med gult.

Likte godt idéen med skodde i hjørnet i et tidligere innlegg. Pyntet opp veldig.

Ha en fin påske.

Klem Mona C

Tina - www.Vintage-Blog.dk sa...

Skønne billeder og en dejlig blog du har ;o)
Håber du og din familie får en superskøn påske - klem Tina

Martilie sa...

Koselig med innlegg hos Foreldremanualen - grattis!

Ha en fantastisk kjærestetur og GOD PÅSKE! :)

Stor klem fra Tove

Bondekona sa...

God tur!
:)

frk.B sa...

God påske!
Du inspirerer stadig!
Liker bloggen din kjempegodt!:)

Mie fra Mies Mirakler sa...

Gratulerer med hederlig omtale både hos Foreldremanualen og hos Jenny :) Vel fortjent det for denne skjønne bloggen din med mange gode ideer. Har du hatt noe innlegg om den prinsessestolen som veslegullet sitter på i bildet på siden her? Den så superfin ut, hvor får man tak i en sånn? Håper du og manne får en herlig kjærestetur, tenker gullet ditt skal kose seg hos besteforeldrene, stas for både dem og henne det vel :) *♥*

Unknown sa...

Nydelige bilder Bjørg ♥ Vakre de gule rosene;)
Så gøy og få omtale i foreldremanualen og bli valgt ut som favorittblogger igjen;)
Det er vel fortjent, du har en sprudlende flott blogg!!
Digger den gule lampen din forøvrig, kul!

Ha en fin kjærestehelg - kos dere masse ♥

Klem Line

Smykkas sa...

Så friskt og sommerlig dette ble. Jeg har valgt mye gult til denne påsken, for jeg må ha noe som minner om sol.

Jeg skal være hjemme i påsken, men jeg har masse å kose meg med og også gode venner som blir hjemme.

God påske til deg.

Klem

InstatreffNorge sa...

Innom for å ønske deg en super påske, kose dere masse sammen:)
Så utrolig deilig d høres ut med kjærestetur da:):)

Grattis som favoritt, du har en nydelig og inspirerende blogg:)

Stor klem

Jatte sa...

Hei på deg, Bjørg!

Så herlig pyntet hos deg til påske, gule fargeklatter, herlig hos deg altså!
God ariel er frisk igjen også!

Kos dere masse på kjærestetur,
og ha en nydelig påsketid,
Klem Jatte♥

Mette sa...

Gratulerer Bjørg!Du får det til så fint med fargebruken din!:-)Jeg blir alltid inspirert av deg!:-)God Påske!:-)))P.S!Godt at Ariell er blitt frisk:-)

Piulfen sa...

Koselig med et gult påskeinnlegg. Gøy med kjærestetur. du må kose deg.

Kristina, nord i bygdo sa...

Er heilt enig, du har ein kjempeflott blogg! Vart inspirert av deg til å lage vimplar av tilda-papir, resultatet kan du sjå på bloggen min no. Håpar de hadde ein flott kjæraste-tur, det er viktig å prioritere iblandt :)

Ønsker deg fortsatt god påske.

Klem fra Kristina ♥

Solstrålå sa...

Stilig og enkel pynt på bordet!
Ønsker deg en fin påskeuke!
Goe klem fra Sol

Related Posts with Thumbnails