Viser innlegg med etiketten anbefaling. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten anbefaling. Vis alle innlegg

torsdag 16. juni 2016

Vasoholiker



/sponsa innhald/

Eg er svak for fine vaser, og tar meg sjølv i å ha lyst på nye litt for ofte. 
Kor mange vaser treng ein eigentleg? Mange? Dei pynter jo så flott på fleire vis. Vaser er sjølvsagt nydelege med blomster i, grøne blad, kvister. Tomme vaser er også flott, aleine eller som del av eit stilleben! Konklusjonen på spørsmålet må vere eit rungande ja ;)

I går kom postmannen med ein ny favoritt til meg. Ein vase frå Hammershøi serien til Kahler. 
Den er litt nostalgisk, litt moderne og i mintblå. Perfekt!

Vasen finn du hos Kitchentime.no om du trykker her! 
Hos Kitchentime finn du ikkje berre eit stort utvalg med kjøkenutstyr, dei har 
også eit supert utvalg av interiør frå Kahler og andre kjente designmerker. 
Mange fleire vasefristelser for meg med andre ord ;)


Ha ein herleg kveld!

Klem frå Bjørg :-)


fredag 29. januar 2016

I ♡ my job!


F
otokunst er allereie populært å ha på veggane, 
det kjem meir og meir dette året ifølge ekspertane. Det trur eg på ;)
Å dekorere veggane i heimen med bilder du virkeleg liker, lager ei god stemning.
Det er også ein fin måte å tilføre eit meir personleg preg i interiøret.

Japan Photo, der eg jobber har nyleg lansert ein ny nettbutikk stappfull av dei finaste kunstbilder. Faktisk over 18 000 forskjellige motiv tatt av profesjonelle fotografer. 
Det er så mykje fint å velge mellom at ein blir heilt svimmel!
Det kjekkaste er at ein kan finne bilder 
som ikkje alle andre har!

Eg har fått den store gleda av å ha ansvaret for kunstbilder.no
Dette har eg stor tru på at eg kjem til å kose meg med!
Mitt første kunstbilde er av hester i ein skog. 
Mystisk, stemningsfullt og vakkert!


Bildet eg har valgt heiter 'Fog' og er tatt av Francesco Martini. Eg har fått det trykt på aluminiumsplate. Denne overflata er matt, gjer ikkje gjenskin og er behageleg å sjå på. Du finn det her! Ein kan også velge mellom galleritrykk, fotolerret og print på akryl. Om ikkje lenge kan du også få kunstbildene på plakat. Kikk gjerne innom kunstbilder.no og finn noko unikt til din vegg :)


Følg meg gjerne på @kunstbilder på instagram og på Facebook her!
Nettbutikken finn du her!

Eg håper orkanen Tor behandler oss fint i ettermiddag/kveld!

Ha en stormfull aften ;)

Klem frå Bjørg :-)

fredag 26. juni 2015

Sunn is

Jentene våre er, som alle unger, veldig glade i is
I år har eg gått til innkjøp av isformer frå Nicolas Vahe. 
Eg liker spesielt godt at det er ispinner med i settet ;)
No blir det sunn is så ofte jentene vil ha ;) 
Isen lager eg av smoothie med bær og appelsinjuice. 
Sunt og godt :)

Ha ein fin sommarkveld!

Klem frå Bjørg :-)

torsdag 4. juni 2015

Å få jobbe med hobbyen sin..

Heilt sidan eg starta å blogge for over 5 år sidan har lidenskapen min
 for interiør, styling og fotografering blitt berre større og større. Ein liten draum om 
å kunne jobbe innen dette feltet kilte i magen lenge. 
Når ein bur på bygda slik eg gjer, så er ikkje utvalet av jobber det største. 
Eg hadde ein interessant jobb med gode kolleger, men det var 
dessverre ikkje draumejobben. 
Men plutseleg ein dag vart eg kontakta av Japan Photo,
 som har markedsavdeling si 20 min frå der eg bur. Dei ville gje meg ansvaret for 
nettbutikken sin bilderammer.no. Eg fekk plutseleg sjansen til å
jobbe med hobbyen min.
Eg har arbeidd hos bilderammer.no sidan hausten ifjor. 
I dette innlegget viser eg nokre av miljøbildene eg har tatt undervegs 
av dei flotte kvalitetsrammene våre.
Vil du følge meg på jobb
 så er du hjarteleg velkomen til 
NettbutikkenBloggen, Facebook og Instagram (@bilderammer) 
Her får du gode tilbud, masse fin inspirasjon og spennande konkurranser. 

Akkurat no vil eg gjerne
 sjå bildeveggen din på instagram. Tag bildet ditt med 
#bilderammerdotno og skriv at du er med) 
Du kan vinne gåvekort på kr 1000,-


Ha ein herleg dag!

Klem frå Bjørg :-)

tirsdag 26. mai 2015

Eg er forelska i eit hotel!

Det nærmar seg sommar 
og det er på høg tid å legge planar for ferien. 
Eg elsker å leite etter reisemål og drøyme meg vekk på nettet. 
Eg var nær på å utdanne meg innan reiseliv for ei tid tilbake og reiste
 utanlands minst 2 gonger i året. Men det var før dei finaste jentene
 våre kom til verda. Etter det har det blitt litt nedprioritert.

Men drøyme gjer eg fortsatt. 
Etter å ha utforska hotelspecials.no og deira store utval av hotell, 
fann eg eit heilt fantastisk eit! Nydelege Görvälns Slott som ligg 
i Järfälla utanfor Stockholm. Er det noko som interresserer meg litt meir 
enn reising, så er det sjølvsagt interiør ;) På dette slottet får ein verkeleg 
overdose av fantastisk interiør! Kva er vel bedre enn å reise på ferie 
og samtidig omgje seg med eit inspirerande miljø? 

Eit slott i godt varetatt 1700 stil må jo vere draumen. 
Berre sjå under her, heilt magisk spør du meg! (bilder frå Google)



 Sjekk den fantastiske skjenken dei lekre kakene blir servert på!

 Dette rommet trur eg faktisk ikkje at eg hadde gått ut av igjen. 
Nydeleg, ikkje sant? :)


Les meir om Görvälns Slott her
For meg blir nok ikkje denne draumen oppfyllt i år. Her blir det bubilferie til opplevelsesparkar. Ikkje fullt så spennande for eit interiørhjerte, 
men det blir nok heilt perfekt likevel så lenge familien er fonøgd. 
Men ein gong…så skal eg bu på dette slottet! 

Har du budd på eit slott nokon gong? 

Klem frå Bjørg :-)

lørdag 23. mai 2015

Smiles on Tiles

 Ein av butikkane hos Japan Photo, der eg jobber, er Smiles on Tiles
Dei sel sjølvklebande og vannfaste bilder til flisane på badet ditt. Ein heilt genial
 måte å dekorere badet på uten å måtte lage hol i veggane. 

Eg har lenge planlagt å skaffe meg slike.Ting tar ofte litt tid hos oss, 
men no er den endeleg bestilt og plassert ;)

 
Mannen er båtfrelst så valget fallt på eit bilde frå ein segltur han har vore på. 
Så no kan han sitte på do og drøyme seg vekk ;)

Vi valde å lage ein mosaikk, slik at bildet vart stort. 
Som de ser har vi baderomsplater på badet, men det fungerer like godt på dei :)
Dei er enkle å montere, og like enkle å ta vekk igjen utan at det set merker!

Sjekk gjerne ut Smiles on Tiles her! 
Vi er veldig fornøgde :)

Ønsker deg ei herleg pinse!

Klem frå Bjørg :-)


//innlegget er laga i samarbeid med Smiles on Tiles//

onsdag 29. april 2015

Papaya

For litt sidan vart eg kontakta av søte Heidi som driv nettbutikken heidishoff.no
Ho lurte på om eg ville teste ut nokre produkt og sjå om eg likte dei. 
Etter å ha tatt ein titt på utvalget, så var svaret eit klart ja
Der var så mykje fint! Når deler av salget i 
nettbutikken går til eit kvinneprosjekt i India, 
så vart det eit dobbelt-ja

Heidi har designa sin eigen nydelege
smykkekolleksjon som ho sel i butikken sin.
Hun er også distributør for det Amerikanske merket Papaya.
Papaya-produkta har glade farger og herlege motiv
Eg kosa meg med å ta nokre bilder av dei, 
under her ser du eit lite utval;
[notatbok- nøkkelring]
[Bilde med oppheng]
[gavepapir og gavelapper]
 [Nøkkelring]
[Bagasjelapper]

Ta gjerne ein titt innom heidishoff.no 
Ved bruk av rabattkoden HVF20 får du 20% på alt 
i nettbutikken! Enjoy!

Ha ein herleg kveld!


Klem frå Bjørg :-)


//produkta i dette innlegget er sponsa//

lørdag 28. mars 2015

Eg er avhengig av..

..interiørblad! Og eg har mange, veldig mange
Eg klarer ikkje å kaste dei heller. Til mannens store fortvilelse. 
Dei samler seg opp i skap og i ein stabel att med sofaen. Som den interiørnerden eg er,
 så ser eg i blada igjen og igjen. Eg elsker all inspirasjon dei gjer meg. 
Å legge seg i sofaen med noko godt i koppen etter ungane
 har lagt seg og opne eit nytt blad, 
det er kos det!
Noko som er ekstra moro er at etter å ha blogga i over 5 år, 
så ”kjenner” eg mange interiørinteresserte som til stadig dukkar opp i desse blada. 
Eg må innrømme at det er ganske moro å få litt plass på glansa papir eg også av og til. I nyaste Boligpluss kom nemleg marmorbrettet mitt med på tips-sidene! 
Det synast eg er stor stas :)
Interiørblad er forholdsvis dyre. 
I alle fall viss du kjøper omtrent alle blad som er på markedet, slik som eg gjer ;) 
Difor er det lurt å sjekke under interiørkategorien hos Bladkongen.no for gode tilbod. 
Å abbonere er billegare, du får bladet rett i postkassa og du får det før ein får kjøpt det i butikken. Noko som er veldig positivt, spør du meg! Difor abbonerer 
eg på mange interiørblad sjølv.
Abbonerer du på interiørblad? Ha ein strålande dag!

Klem frå Bjørg :-)


//Dette innlegget er eit redaksjonelt samarbeid//

søndag 28. september 2014

Ny spennande jobb!

Endeleg er huset nokelunde likt seg sjølv 
etter 1 veke med uvelkomen gjest i hus; Feber
Det skal bli godt å starte på ny veke friske og raske! :)
Det er ekstra spennande på jobb for tida! 
Eg er begynt å jobbe i Japan Photo. Og ein del av jobben er 
ansvaret for nettbutikken bilderammer.no :) Nettbutikken har Norges største 
utvalg i bilderammer. Vi har mange flotte kvalitetsrammer som ingen andre har.
 I tillegg får du standard- rammer. Noko for einkvar smak med andre ord! :)
Dette er jo ein interiørrelatert jobb og eg storgleder meg 
til å blant anna ta produktbilder og 
å markedsføre i sosiale medier!
Eg er allereie igong på Facebook og på Instagram
Her vil eg vise inspirasjon til å bruke rammer i interiøret og produktbilder 
av dei flotte rammene våre, ha konkurranser og gje gode tilbud. 
Det blir stas å ha ein jobb der eg kan utfolde meg
 på det kreative planet! :)
Viss du vil følge meg
 i nyejobben hadde eg sett stor pris på det! :)

Du finn Facebooksida om du trykker her! 
På instagram finn du meg under @bilderammer. 
Nettbutikken finner du her!

Det blir også blogg, der er eg ikkje heilt igong endå. 
Men eg skal legge ut link når den er klar! ;)
Vil du følge meg i jobbsamanheng også? :)

Ha ein super kveld!

Klem frå Bjørg :-)

søndag 27. juli 2014

Orla Kiely

Eg har digga mønster og farger til Orla Kiely sine produkt ei stund. 
I England fann eg ein butikk med stor avdeling av desse. 
Snakk om å kome til godis- butikken. 
 Eg brukte lang tid på å bestemme meg for kva eg ville kjøpe. 
Kunne gjerne kjøpt alt, men må jo vere litt fornuftig ;)
 Valget fallt på eit serveringsfat med pærer
 og 2 skåler (nederst til høgre i hylla) i melamin. 
Praktiske og kule, synast eg ;)
Soppane i hylla er salt og pepper bøsser frå Cath Kidston
Dei berre måtte bli med heim ;)
Ferieshopping er moro
Spesielt når ein besøker andre land! :)

Ha ein herleg kveld!

Klem frå Bjørg :-)

torsdag 24. juli 2014

Rask fornying av stol

England kjøpte eg nokre 
superfine koppehandkle på Mark&Spencers.
Dei var så fine at eg rett og slett hadde lyst å sjå på dei heile tida. 
Og når eg hadde ein stol som såg kjempekjedeleg ut. Så var saken biff ;) 
Fram med stiftepistol og på 1-2-3 hadde eg ein mykje sprekare stol,
 med lekkert stoltrekk!
Dette er ein super måte å friske opp møbler på. 
Ein kan bruke det meste av stoff. Eg har for eksempel brukt stoff 
frå gardin og retrosengetøy på andre stoler :)
Slik såg stolen ut før
Den har eg kjøpt på ein bruktbutikk :)
No skal eg ut i sola
håper den vil skinne på deg og idag!

Klem frå Bjørg :-)

fredag 27. juni 2014

Ut på tur..

..aldri sur!
Eg elsker å reise. Følelsen av å oppleve noko nytt ilag 
med dei eg er glad i, er veldig god! Denne sommaren reiser vi til Winchester i England.
 Det ligg ca 1 time med tog sør for London. Mannen har familie her, 
så vi har vore på besøk der nokre gonger før. Dette er ein veldig 
sjarmerande by, med mange gamle, koslege bygningar. I tillegg
 er der herleg shopping og mange fine spisestader. Vi skal bu i 
eit cottageViss du har sett filmen The Holiday, 
så skjønner du korleis dei ser ut :)
Bildet er frå forrige gong vi besøkte Winchester :)
Sjølv om feiren for i år er sikra, 
så hindrer det meg ikkje å planlegge neste års ferie ;) 
Då frister det voldsomt å besøke Astrid Lindgrens verden i Vimmerby,
 som sjølvsagt ligg i Sverige.Hos oss er Emil, Pippi, Ronja, Maddicken og alle dei andre populære både for oss foreldre, Ariel og Hermine. Det må derfor vere supert å gå i denne parken der du finn Villa Villekulla, Katthult og alle dei andre stadane 
med tilhøyrade figurer i levande live
Bildet er frå bildesøk på google.
Det blir spelt skuespill der som vi besøkande endar midt opp i. 
Når skuespillet har pause, vandrer rollefigurane blant barna. Dei tar del i leiken,
 og eg tipper dette er meget populært for dei små. Eg for min del er meget
 fascinert av det nostalgiske interiøret
så det gleder eg meg veldig til! ;)
 Bilde frå Bildesøk på google
Når attraksjonen er så bra, er det berre å finne overnatting i nærheten, spør du meg! 
Eg tok eit søk på Vimmerby hos hotelspecials.no og der fann eg eit nydeleg, nostalgisk hotel frå 1860 talet; Vimmerby Stadshotel. 
Det ligg nært sentrum og Astrid Lindgrens verden. 
Og i tillegg serverer dei eigen barnebuffe, 
noko som passer bra for mine 
to kresne jenter ;)
 Bilde frå hotelspecials.no

Eg trur at også neste års ferie er i boks ;)
Kva slags planer har du for sommaren?

Klem frå Bjørg :-)
Related Posts with Thumbnails