lørdag 25. juni 2011

Kjøkken- Stæsj

Litt nytt på kjøkenet..


Boks frå Green Gate, som Ariel bruker som matboks i barnehagen. 
Melaminbollen og kjøkenredskap er frå Europris. Slikkepott og blomstrete sleiv er frå Rice. 
Farger gjer meg glede i kvardagen ;)


I  morgon er det trekning av gåvekort på kr 300,- frå Frydbutikken. 
Det er mange som har meldt seg på allereie. Om du ikkje har gjort det endå, 
kan du gjere det her!

Eg køyrer og igong ny Give Away frå imorgon,
 følg med følg med ;)



Og til dei som er på Glansdagen! Kos dokke mykje. 
Eg skulle gjerne vore der ;)

Ha ein nydeleg laurdag!

Klem frå Bjørg :-)

14 kommentarer:

Hanne Margrete sa...

du har så mye fint på den kjøkkenhylla! Glade farger og mønstre:)
God helg!

Klem fra Hanne:)

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Nydelig hylle med mye flott på! :) Skikkelige sommerstemning.

Klem

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Oj, her var det mykje fint kjøkkenstæsj!!!! Herleg med alle fargane:)
So fint det var i hylla♥
Ha ei god helg vakre...
Klem frå Mette.

heidi sitt ♥ sa...

Skikkelig sommer på kjøkkenet ditt! Mye fint stæsj ")

Hannes favoritter sa...

Så mye fint! Håper du har det bra! Er lenge siden jeg har lagt igjen spor inne hos deg, men jeg titter stadig innom! God lørdagskveld til deg!

Klem fra Hanne

Unknown sa...

Er så flott med farger ♥
Gleder meg til vi får litt orden på kjøkkenet og jeg får slike åpne hyller, må jo nesten stå fremme og vise seg frem slike fiiine saker;))

Ha en fin kveld!

Klem Line

Bettum Villa sa...

Kjempe fine ting altså! Jeg sparer meg til den nye GG rød serien.. gleder meg :D

Klem Madelén

Anonym sa...

Utrolig vakkert stæsj:)
Klem

Precious Home sa...

For ett herlig sommerinnlegg!

Nydelig pyntet hylle du har også:)

Ha en fin søndag!

Helene Orskaug sa...

Så vakkert og delikat det ble på hyllene dine:o)

Ha en fin søndag;o)
Heleneklem

Karen sa...

Så mye fint, og så deilige farger :)

Mie fra Mies Mirakler sa...

Jentene våre har make matboks :) Min snuppe bruker sin til å ha leker i, den er så søt. Jammen mange fine ting på kjøkkenet ditt *♥*

Signe sa...

Så nydelig fint du har det på kjøkkenet ditt! Herlige farge og mønstermix :)

Klem,
Signe

Lene Iversen Tytingvåg sa...

Så fin blogg du har, og så koselig dere har det!!:) Kjekt å lese og masse fine bilder:) God tur til dere forresten;) Klem fra Lene

Related Posts with Thumbnails