tirsdag 10. januar 2012

I ♥ it

Eg var til den lokale butikken vår (Grete) og handla nokre primula her ein dag. 
Og då såg eg denne fantastiske lykta. Det vart ikkje til at eg kjøpte den då. 
Men eg tenkte og tenkte på denne lykta, 
og svak som eg er måtte eg innom å kjøpe den dagen etter. 
Viktig å klarne tankane ser du ;)


Den er røff og søt på same tid, 
så den passer kjempefint inn i den nye planen min for Fjordhuset ;)
Utsida ser ut som ein bjørkestamme med små hjertevindauge inn til telyset.
Og den gjer eit kjempefint stemningslys.


Her i heimen har det gått i omgangs- syka i nokre dagar. Det er Ariel som er sjuk, virker som om eg og mannen slepp unna. *krysser fingrane* ;)
Eg håper inderleg vi er på slutten no, 
og at ho er frisk imorgon :) 


Her blir det snart TV- titting. 
Det er obligatorisk på ein tysdag ;)

Ha ein fin kveld!

Klem frå Bjørg :-)

20 kommentarer:

Anonym sa...

Så lekker den var!

Det blir nok så fint hos deg
altså! :)

Klem

Livets drøm/Eva Elisabeth sa...

Lekker lykt... forstår du måtte ha den.

God bedring til frøkna

Ha en fin tvkveld
klem

Anonym sa...

Kjempe fin! :)

Anette (Hvit Romantikk) sa...

Ohhhh, for en herlig lykt ! ♥

Så moro å lese at dere venter et barn til, gratulerer så mye Bjørg ! ♥

Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år. :)

God klem fra Anette

MINA sa...

God bedring til Ariel...

Fin lykt! Sann må eg nesten kjøpe eg og!!

Gledar meg til neste besøks dag hos deg!!

Håper dere finner eit bra tv-pogramm da<3

Kyss og klem fra Maja og alle oss andre i huse!

Unknown sa...

Så fin den var:)
Og passet flott på brettet!
Tirsdag er TV dag her og ja, men fruene er på opptak, trenger alene-ro når jeg ser på det, hehe:)
Tid for hjem ser vi sammen:)

Ha en fin kveld!

gilda sa...

Adoro i cuori...il tuo vasetto e' molto chic...:-)
Gilda

EMILLANA sa...

wow, superfin lykt, ønsker meg en sånn.

flott å ha deg tilbake igjen

Familien i Fjellborg sa...

Hei Bjørg

Så lekkert
og så flott stilleben du har laget

ønsker deg en flott onsdag

klem fra Anita S

Hanne Margrete sa...

Så skjønn lykt! God bedring til lille-gull!

Klem fra Hanne:)

Lillan sa...

herlige detaljer!! ha en fin uke:)) klem Lillan

Alven sa...

Hei :-)

Så flott lykt :-) Gir nok ett koselig lys om kvelden :-)

Ønsker deg en fortsatt fin uke :-)

Lynetmor sa...

Hei, så fin lysestake :-) God bedring til vesla :-)

Duse Pasteller sa...

Så fin!!
Liker miksen av søtt og roft!
God bedring til lille Ariel!
Klem fra meg og Leon:):)

Monica sa...

Hei på deg.
Kjempekoselig lykt!! Og ja.. a little flower makes me smile ;))
Ønsker deg en riktig fin fin kveld.
Klem, Monica

Jatte sa...

Den var kjempestilig!

God Torsdag ønskes deg,
Klem Jatte:)

Caroline sa...

Kjempefin lykt du hadde kjøpt deg:)
Den passte kjempegodt inn på bordet hos deg:)
Ha en fin torsdag!
Klem Caroline

Jeanette sa...

Så kosleg blogg du har.,titter innom igjen:))
God helg!

Magdalena sa...

søt blomst og potte og flott lykt!

.House of BO. sa...

Heisann Bjørg!

Den lykta var dritfin!
Du finne deg no jammen mange små kupp du! Viss Grete har fleire igjen, så må eg kanskje ut å "sjå" på ei.... =)

Related Posts with Thumbnails