onsdag 27. februar 2013

Korall

Eg har fått med meg at fargen korall er ganske "heit" for tida. 
Kva som er trend innen farger pleier eg egentleg ikkje å bry meg så mykje om. Men viss fargen er virkeleg fin, og ein ser den mange stader så blir ein jo påvirka :)
Men det viktigaste for meg er at eg liker fargen, 
og at den passer ilag med det vi har frå før. 
Og nettopp slik er korall, 
"heit" eller ikkje :)
Ein krakk eg nettopp har fått i hus,
 har fått nokre strøk med fargen.
Den matcha ganske fint 
med det nye sommerfugl- bildet mitt også :)

Får du og lyst til å bruke trendfarger?

Ha ein fin kveld!

Klem frå Bjørg :-)

5 kommentarer:

Vibeke Sæther Svenningsen sa...

Nydelig den fargen der Bjørg :)Kunne jammen tenkt meg den fargen på noe her hjemme også:)Ha en fin kveld!

klem Vibeke

Fru Hansens Kreativiteter sa...

Fargen er lekker, sett meg ut noen puter i denne fargen :) Er nok litt påvirket av trender men ikke alltid :)
klem, klem

Unni sa...

Fin farge som matcha godt i lag med det andre.
E vel litt slek som de at i bruka berre fargå om i føle at det passa.

Lindas Lille Leilighet sa...

Jeg går nok ikke gjennom livet helt upåvirket av trender nei..Men jeg har en tendens til å alltid være 1 år for sent ute;D Har aldri brydd meg om å være IN, men plutselig liker jeg det alle andre liker..uten å helt vite hvorfor..:P Men ja, korall fargen er veldig fin:) Frisk nå til våren:)) Kjempesøtt bilde!

Hanne Margrete sa...

Jeg og en venninne har fått for oss at vi må male noe i korall, må bare finne en fin fargekode først;-) helt nydelig sammen med gult og mintgrønn som jeg har fra før! Man blir nok påvirket av trender til en viss grad, men bare hvis jeg liker fargen. . Tror mer det handler om å bli oppmerksom på en farge jeg ikke har tenkt over!
Krakken din ble super fin!!
Klem fra Hanne:-)

Related Posts with Thumbnails