onsdag 5. juni 2013

Blomster

Eg har eit stort forbruk på blomsterbuketter. 
Det blir rett og slett litt "nakent" her uten. Noko av det som er finast med denne
 årstida er at ein kan plukke blomster gratisrett utanfor døra. 
Fine er dei og! Dei drysser litt fort, men det er 
raskt å skifte dei ut ;)
Tusen takk for alle fine ord de legg igjen på bloggen, Facebook og på epost. 
Eg blir så utruleg glad for tilbakemeldinger. 
Det inspirer til å fortsette å blogge :)

Ha ein fin kveld!

Klem frå Bjørg :-)

8 kommentarer:

Audhild sa...

Flotte og koselige bilder- som alltid :)

Markblomster er kjempefine!
Og så herlig at de er så lett tilgjengelige :)

God Torsdag til deg!
KLEM Audhild

Heidi sa...

Då er vi to! Eg kjøper blomster eller bukettar heile året, må ha det rett og slett! No på denne tid prøver å la vere å kjøpe så ofte rett og slett fordi eg tenkjer at det kan eg plukke inn. Men så blir det gjerne ikkje plukka så mykje likevel, og det blir litt tomt. Her må eg skjerpe meg!

Fint var det iallefall hos deg!

Anette sa...

Det er sant, selvplukka blomster er fint. Er nok litt dårlig på det, men er heldige og har syrin og peon hagan, de er stadige på bordet om sommern :)

Mon millèsime sa...

Nydelige bilder. Jeg ELSKER markblomster :) Ha en fin kveld. klem ellen

Ruths datter sa...

Vakkert.
Klem

Tudelidu sa...

Så fine bilder, fine blomster og fin blogg!
Line

Jatte sa...

Markblomster er jo noe av de skjønneste som finnes også :D

Ha en herlig Torsdag,
Klemmer fra Jatte♥

Anonym sa...

Nydelige bilder!! Elsker å plukke blomster når jeg går på tur. Det er jo bare så nydelig! :-)

Klem fra Gina

Related Posts with Thumbnails