onsdag 12. mars 2014

DIY; Tre på veggen

Viss du tar eit bildesøk på google etter tre på barnerom,
 så ser du raskt at dette ikkje er min ide ;) 
Men eg har lenge hatt lyst å prøve. 
Og her ser du min versjon;
 Vi ommøblerte litt på Ariel sitt rom og fekk litt ekstra veggplass
Dermed var vi igong. Eg teikna treet først med blyant, 
deretter fyllte eg inn med kvit måling.
 Blada klipte eg ut av tapet-rester 
og limte dei fast med tapetlim.
 Fuglehuset hadde vi frå før. 
Det er også fiksa på med tapet og måling.
 Eg synast det vart dekorativt. 
Og det beste av alt er at vi brukte kun ting vi hadde frå før. 
Ein billeg og ganske rask gjer-det-sjølv. Me like. Og det viktigaste; 
eigaren av rommet er superfornøgd også ;)
Ha ein herleg kveld!

Klem frå Bjørg :-)

11 kommentarer:

Lite hi sa...

Hei på deg! :)

For et nydelig DIY-tre! Det ble jo kjempefint! Skjønner godt at Ariel ble godt fornøyd med det! Det er ikke så mye som skal til for å få til en forandring :) PS. Knallfin grønnfarge på den hylla.

Stor klem fra Lite hi

Inger Johanne sa...

Kjempestilig! Jeg virkelig digger alt som kan gjøres med ting man har i huset! I tillegg er du jo så flink med farger.

Precious Home sa...

Det ble kjempefint!!!

Ha en fin kveld!

Signes sammensurium sa...

Treet ble jo bare helt nydelig! Du er så flink, ikke rart at hun ble fornøyd!!!
Klem fra Signe.

k studio handmade sa...

Piękny pokoik:) Pozdrawiam :)

sjarmerende kusiner sa...

Så utrolig søtt!
Og nydelige farger på jenta sitt rom, kan tenke meg hun elsker rommet sitt :-)
Fin torsdag til deg!
Klem fra Gol.

Unknown sa...

Det ble kjempe fint! :-) elsker også sånn prosjekter der man har alt man trenger i hus, bare å sette igang :-)

Heldige Ariel som har så nydelig rom! :-)

Klem fra fargehverdag Gina

isabella sa...

beautiful tree!

Caroline sa...

Sååå flott det ble!
Du er virkelig flink til slike gjør det selv oppgaver:)
Kan tenke meg jenta di ble fornøyd ja:)
Ha en finfin dag!
Klem Caroline

Unknown sa...

Muito bonito!

Piapia sa...

Åh, så koselig det var her! Her må man sove godt tenker jeg!:)

Pia:)

Related Posts with Thumbnails