onsdag 19. november 2014

Kjapp fornyelse av soverommet!

Soverommet vårt treng egentleg ei skikkeleg oppussing
Men det er mykje som kjem før på prioriteringslista. Så då må eg ty til
 raske hjelpemiddel når eg er lei av å vente.
 Eg kjøpte Mini Dots wallstickers frå Ferm Living. 
Her snakker vi stor effekt med minimal innsats altså!  Dei kvite og kjedelege
 veggane vart plutseleg ganske så festlege å sjå på!
 Nattborda våre måtte oppdaterast litt og, 
så dei måla eg kvite med forskjellige grønfarger på skuffene.Dette var
 ikkje så fort gjort, men dei vart no greie å sjå på :) Eg har ein speilkommode
 som venter på målekosten, den skal stå i andre enden av rommet.
Eg håper du har det fint!

Klem frå Bjørg :-)

5 kommentarer:

stina sæm sa...

Your bedroom is so bright and beautiful. you sure know the art of colors.
have a nice day
klem, stína

Christine sa...

Så skjønt det ble da!
Lyst og fint soverom.

Ha en flott uke videre.
Klem fra Christine

angie sa...

danke für die bilder,einen schönen donnerstag und liebe grüße von angie

Frøken Loppe sa...

Hei!
litt fantasi, malerkost med rette fargar og sans for detaljer gjer susen.....;o)
Veldig koslig soverom!

Unknown sa...

Det ble kjempefint:)
Her trengs det og oppussing av soverommet... men litt mer enn det du har gjort før det kan vises frem :))

Ha en fin fin helg!

Related Posts with Thumbnails