torsdag 18. desember 2014

Ja takk, begge deler!

 Det nærmer seg jul
Heimen har fått meir julepynt, 
nokre kakesortar er baka og julevasken er ikkje starta på. 
Alt er som vanleg med andre ord!
 
Når det gjeld julepynting liker eg godt
 både den tradisjonelle stilen og den meir moderne. 
Difor vart det ei blanding av begge stilane i heimen vår denne jula. 
Ja takk, begge deler ;) 
 Raudt, smårutete og soppar fungerer saman 
med greiner med utradisjonell pynt og prikkete adventsstjerne i mint. 
I alle fall etter mi meining ;)
Desse opphenga har eg laga sjølv 
av målte trekuler frå Panduro og hyssing. Stjernene
 har eg kjøpt ferdig bretta.
Korleis julepynter du?

Klem frå Bjørg :-)

6 kommentarer:

Bettum Villa sa...

Nydelig julepynt du har, Bjørg!! Din blogg inspirerer meg alltid. De malte trekulene dine har jeg også hatt lyst til å lage, men tiden strakk ikke helt til i år. Mye julejobbing.

Her i huset er det ikke så mye pynt i år. Investerte i 3 nye lysslynger (fra Panduro), som jeg har hengt over vinduene og på bokhylla. Ellers går det i glittrene glam på juletreet. Kopper, turkis, vinrødt, glass..... ja, you name it...I got it. Prøver å legge fra med matche-trangen jeg har hatt gående de siste årene. Nå henger jeg bare opp alle kulene jeg er glad i. ;)

Håper du får en knallfin jul. Klem Madelén

angie sa...

beautifully decorated they have, I love the green chairs !!! a nice evening wishes angie

Reserl sa...

...very very nice.
Big hugs and kisses from Reserl

Frøken Loppe sa...

Hei!
Ein herleg blanding av tradisjon og ny inspirasjon :o)
Fin førjulstid til deg og dine!!
klem

Inspirasjon fra Elin sa...

lekker og litt annerledes julepynting.
Synes det fungerer veldig godt sammen :)
Man må ha øye for "sånt" for å få til det der!

Unknown sa...

Det er bare sååå koselig hos deg Bjørg!! Jeg er ikke noe glad i fargen rød, men hos deg blir det så utrolig fint med rød, til og med sammen med pasteller. Det får ikke jeg til!! Så hos meg er det pasteller, hvit og sølv til jul 😊
Fortsatt god jul til deg og dine!

Klem fra fargehverdag Gina

Related Posts with Thumbnails