torsdag 25. juni 2015

Snart skulejente!

Ariel har no sine aller siste veker i barnehagen. 
For første gong får vi ei skulejente i huset. Det er litt vemodig, litt skummelt
 og veldig spennande! Kanskje mest skummelt for oss foreldrene ;) 
Ariel gleder seg og er veldig klar. Det gleder 
eit Mammahjerte :)

Eg husker frå då eg gjekk på skulen
 at det alltid var stas å få nytt utstyr til det nye skuleåret. 
Følelsen av ein ny start var spennande. Og dei nye skulesakene var med 
på å forsterke forventningane.

Eg digger butikkane til Søstrene Grene
Billege, fine og fargerike produkt, akkurat slik eg liker det!

Eg bur dessverre langt unna nærmaste Søstrene Grene butikk. 
Men når eg er på ein større stad, er eit besøk 
der obligatorisk!

Alt på bildene utenom koppen (Ment) penneholderen(måla hermetikkboks) 
og magasinholderen(Ikea) er frå Søstrene Grene :)

No er vi litt meir klar for skulestarten til hausten;) 
Men først ein etterlengta sommar og ferie!

Ha ein fin kveld!

Klem frå Bjørg :-)

3 kommentarer:

Lonni´s Verden sa...

Rigtig god sommerferie til dig :-)
Klem Lonni

Christine sa...

Så spennende med skolestart da! Husker godt alle forventningene da jeg begynte på skolen :) Nytt utstyr, komme hjem med skolebøker som det skulle legges bokbind på, treffe gamle kjente og få nye venner - en spennende tid!

Søstrene Grene har utrolig mye fint, og ikke minst rimelig! Det er en kjekk butikk å snope i, og jeg er glad for at jeg bor passe nært en slik butikk ;)

Håper dere får en flott ferie.
Klem fra Christine

Signes sammensurium sa...

Så fantastisk med skolestart og alle forventninger...... Ønsker henne maange gode opplevelser!
Gleden over fint nytt skoleutstyr går aldri over, (i alle fall ikke for oss med et litt barnlig sinn), jeg har jobba som lærer et helt yrkesliv, men gleder meg hvert år over en fin ny notisbok og sånn hos Søstrene Grene....
Ønsker deg en herlig sommer!
Klem fra Signe.

Related Posts with Thumbnails