tirsdag 22. september 2015

Ryddig barnerom, så lenge det varte!

Ryddige barnerom er sjelden vare her i huset. 
Eg tenker på det som eit sunnhets teikn. Hadde det alltid vore 
strøkent der, så hadde det igrunn vore litt trist! Men den halvtimen det
 var ryddig sist gong eg tok ein sjau på Ariel sitt rom, 
så måtte det forevigast ;)
På Ariel sitt rom er det meste gjenbruk. 
Grønmåla hylle som min Besten har snekra. Ikea stoler og bord har 
fått ei oppdatering og teppet på golvet har eg hekla av 
gammalt sengetøy rive i remser.
Vogga hadde eg når eg var lita. 
No er det jentene våre som legg dukkene sine i den.
Treet på veggen har eg laga sjølv ved hjelp av måling og tapet-restar.
Eg håper kvelden din er fin!

Klem frå Bjørg :-)

1 kommentar:

Domowy zakątek sa...

Śliczny pokoik. Jestem zachwycona.
Pozdrawiam ciepło!
Iza

Related Posts with Thumbnails