onsdag 3. februar 2016

DIY: Hengepotte

Hermetikkbokser kan brukast til mykje!
Denne gongen har eit par av dei blitt til hengepotter her hos meg. 
Superenkelt å lage og mykje billegare enn dei hengepottene 
du kan kjøpe ferdig i butikken ;)

Eg limte først tapet på boksen. Deretter laga eg tre hol med spiker og hammer. Så drog eg snøret gjennom hola og festa med ein knute. Dei tre snørene 
festa eg i ein knute litt over planten. 


Så gjenstår det berre å bestemme seg for kor den skal henge ;)

Ha ein herleg kveld!

Klem frå Bjørg :-)

5 kommentarer:

alicja sa...

świetny pomysł na dekorację!

Christina Paulsen sa...

Så fin!
Ha en fin kveld.
Klem Christina

Fashions 10 sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Fashions 10 sa...

This was a really great read, appreciation for taking the time to put it together! Touched on some very good... ________
Fashion

manuela carvalho sa...

Um excelente DIY!! Gostei do seu blog!
Manuela
Cemmanias.blogspot.com

Related Posts with Thumbnails