onsdag 3. februar 2016

DIY: Hengepotte

Hermetikkbokser kan brukast til mykje!
Denne gongen har eit par av dei blitt til hengepotter her hos meg. 
Superenkelt å lage og mykje billegare enn dei hengepottene 
du kan kjøpe ferdig i butikken ;)

Eg limte først tapet på boksen. Deretter laga eg tre hol med spiker og hammer. Så drog eg snøret gjennom hola og festa med ein knute. Dei tre snørene 
festa eg i ein knute litt over planten. 


Så gjenstår det berre å bestemme seg for kor den skal henge ;)

Ha ein herleg kveld!

Klem frå Bjørg :-)

5 kommentarer:

alicja sa...

świetny pomysł na dekorację!

Christina Mari sa...

Så fin!
Ha en fin kveld.
Klem Christina

Akash1 sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Akash1 sa...

This was a really great read, appreciation for taking the time to put it together! Touched on some very good... ________
Fashion

CEM MANIAS sa...

Um excelente DIY!! Gostei do seu blog!
Manuela
Cemmanias.blogspot.com

Related Posts with Thumbnails