mandag 2. mai 2016

Prikken over i'en 👌

I spisestova har vi ei gammal seng stÃ¥ande. Den blir brukt til avslapning, lesing og ofte fester vi ei heimelaga sklie pÃ¥ den. Noko som er stas for jentene, som sklir og har det moro. Etter at eg mÃ¥lte veggane blÃ¥ har eg ikkje hatt noko pÃ¥ veggen her. Eg mÃ¥tte nyte fargen ei stund. Behovet for endring kjem likevel raskt hos meg, og det føltes plutseleg litt tomt... 


Det er ikkje sÃ¥ vanskeleg Ã¥ finne dekorative bilder til veggen, nÃ¥r eg jobber med nettbutikken kunstbilder.no, som er fyllt opp med mengder av herleg fotokunst. Valget denne gongen fall pÃ¥ bildet av ei svanemor og ungen. Eg synast det er heilt nydeleg! Bildet heiter 'Close to you' av Piet Flour, og du finn det her!


Ha ein nydeleg kveld!

Klem frå Bjørg :-)

3 kommentarer:

Brunt sukker sa...

Ã¥ men de var ein herlig
avslapningsplass
nydelig farge på veggen
og fortryllende bilde<3
nyt
klem Eli:)

Marianne Dragon Waagan sa...

Kjempekoselig koseplass med flotte farger og en herlig farge på veggen:)

Nyt dagen:)
Klem Marianne

Beate sa...

Nydelig bilde, og fin farge!

Related Posts with Thumbnails