søndag 3. juli 2016

Colors makes me happy!

Når vi flytta inn i huset vårt var alt kvitt. Eg brukte litervis med kvitmåling på møbler og vegger. Men så skjedde noko eg ikkje hadde forutsett; eg vart hekta på farger. Først i form av små drypp med lyse pasteller, så kom turkis og gult for å friske opp. Måle gjer eg framleis, men det er sjelden eg har kvitt på penselen. Møbler og etterkvart vegger blir meir og meir fargeglade hos oss. Det er noko forfriskande ved å omgje seg med farger! Terapi rett og slett :)


Ønsker deg ein fin kveld!

Klem frå Bjørg :-)

5 kommentarer:

Mia Coman sa...

You are right! The colors mean happiness and we need, occasionally, to ... color ambient or even life! At least, accessories, whether or not we can not dare, otherwise!
I like the colors you used, especially as it is summer ... there are kids in the house!
Regards, Mia

Lene i Annekset sa...

Syns du har det så herlig forfriskende! Det pleddet mot den gule stolen, den turkise sjenken din, alle de små dryppene av farge bare elsker jeg! Du har din egen stil og det er så moro å besøke bloggen din, du har noe ikke alle andre har! :) keep up the good work

manuela carvalho sa...

A cor traz alegria!! Bj

Åpent hus sa...

deilige farger
stor sommerklem fra
Åpent^hus

Nordlicht im Schwarzwald sa...

Such a lovely blog! Your bright and colorful house is adorable!

Related Posts with Thumbnails