mandag 3. oktober 2011

Krakk Før&Etter

Først av alt tusen takk for alle kommentarer på forrige innlegg, 
eg må berre legge til at vi ikkje trengte å fyre i ovnen igår. Temperaturane har vore kjempefine denne helga. Men det var for kosen si skyld ;) Og det var ikkje lenge eg klarte
 å ligge på sofaen før eg "fauk" på 
denne krakken ;)


Det gjekk så fort i svingane at eg ikkje klarte å ta eit skikkeleg Før- bilde. 
Her er den demontert og bildet vart litt "groggy" ;)
Krakken har eg hatt liggande i fleire år, kjøpt
 brukt med tanke på oppussing.


Og slik vart den. Beina har eg måla kvite. Og setet har fått trekk av
 yndlings- stoffet mitt. Som er frå eit gammalt sengesett. Eg brukte eit anna meir
 slitesterkt stoff under slik at det ikkje går 
så lett hol i det :)


Og som de ser står pissepotta framleis på skapet mitt ;) 
Hehe. Eg måtte le godt når eg leste kommentarane som fortalte meg at det var nettopp
 ei gammal pissepotte ;) Men då er det jo ekstra grøderikt for planten som 
står opp i, eller? Den skal hvertfall 
få stå slik. For potta 
er fin den ;)


Eg deltar forresten i månedens tapet- konkurranse hos NIB med dette innlegget. 
For masse lekker tapet-inspirasjon, eller delta 
sjølv klikk her!

Ønsker deg ein super mandag!

Klem frå Bjørg :-)

Det er fortsatt mange lodd igjen i min Give Away. 
Premiane blir avslørt veldig snart!;) Trykk her om du vil delta
 med ein liten kommentar ;)

6 kommentarer:

fryd&forandring sa...

Fantastiske bilder som vanlig Bjørg! Krakken er som eyecandy, skikkelig glad-stoff! Nå må jeg inn å sjekke NiB-bidraget ditt, du gjør jo så mye fint, så lykke til!

Ps! Det var ikke bare dette ene julebladet som hadde kommet i hyllene... men NOE må jeg jo begrense meg såpass tidlig i julesesongen!

Klem

Karen sa...

Hihi, ja har en slik pissepotte jeg også, og et medfølgende vaskefat, og ja - fine er de :)

Så fin krakken ble :) Det er så morro med slike prosjekter ...

Ha en fin kveld!
*klemmer*

Unknown sa...

Så fin krakken blei,tøft med den pissepotta da;)Trenger ltt tips ang oppussing av gamle møbler,pusser du først eller bare vasker du og maler iveg?:)

Stine-Iren sa...

Krakken vart kjempe søt:) Lenge sida no.Håpa alt er bra:))

klem Stine-Iren

Sara sa...

Me encánta el resultado,un saludo.

Caroline sa...

Nydelig ble den!!!
Du er så flink å pusse opp gamle slitte møbler,passet kjempegodt inn med alt det andre lyse i huset deres:)
Pissepotta var fin den,hihi;)
Ønsker dere en videre god uke!
Klem Caroline

Related Posts with Thumbnails