tirsdag 22. juli 2014

Ferieminner

Det vart plutseleg ei lang bloggepause her i frå. 
Delvis pga at eg er koser meg i varmen og at vi har vore 10 dager i 
Winchester i England på ferietur. Winchester ligg ca 1 time med tog sør for London. 
Dette er ein sjarmerande, og ikkje minst godt bevart gammal by.
 Vi budde i eit gammalt cottage som stammer heilt tilbake til 1400-talet. 
Så her snakker vi ekte engelsk ;) Huset var skeivt, knirkete, 
lavt under taket med ein fantastisk hage, 
og rett og slett utruleg sjarmerande!
 Her er eitpar bilder frå stova. 
Den grøne barnestolen var eit bruktfunn eg gjorde, 
og den klarte eg å få med i kofferten ;)
 Hovedsoverommet såg slik ut;
 Hagen var nydeleg 
og gjekk over fleire plan, med så mange 
detaljer at ein vart berre gåande å sjå og sjå!
Her har jentene fått på seg Disneykjoler, 
etter at eg var på ein dagstur til London ;)
 Vi hadde ein aktiv ferie
 og reiste blant anna til Bournemouth på sørkysten. 
Her er der ei fantastisk fin strand!
 Og der var lange rekker med 
små strandhytter i mine favorittfarger
Dååån ;)
 Denne gongen fekk eg også med meg Carboot- sale. 
Det er som eit gedigent loppemarked, berre at det er privatpersoner som 
sel brukte varer frå bilane sine. Utruleg moro! Og sjølvsagt vart 
det med nokre skatter heim ;)
 Takk for ein fin tur! :)
Ha ein herleg kveld!

Klem frå Bjørg :-)

4 kommentarer:

Audhild sa...

Herlige bilder, så ut som en perfekt ferie! :)

Jijji sa...

Ser ut som en veldig bra ferie :) Så koselig soverom og fantastisk flott hage! Ser også ut til at du har fått med deg litt av hvert; sånn er jeg også. Jeg drar på ferie for å oppleve og nyte.

Ha en fortsatt herlig sommeruke!

Jijji

stina sæm sa...

Seems like a good time and a beautiful place.
You got some fantastic pics there.
but welcome home :)

klem Stína Sæm

Unknown sa...

Så utrolig koselig plass!! Ser virkelig idyllisk ut!! Og super kjekt å få med seg lopoemarked på ferie da, en drøm 😊

Fortsatt god sommer til deg og dine! 😄

Klem fra fargehverdag Gina

Related Posts with Thumbnails