søndag 27. juli 2014

Orla Kiely

Eg har digga mønster og farger til Orla Kiely sine produkt ei stund. 
I England fann eg ein butikk med stor avdeling av desse. 
Snakk om å kome til godis- butikken. 
 Eg brukte lang tid på å bestemme meg for kva eg ville kjøpe. 
Kunne gjerne kjøpt alt, men må jo vere litt fornuftig ;)
 Valget fallt på eit serveringsfat med pærer
 og 2 skåler (nederst til høgre i hylla) i melamin. 
Praktiske og kule, synast eg ;)
Soppane i hylla er salt og pepper bøsser frå Cath Kidston
Dei berre måtte bli med heim ;)
Ferieshopping er moro
Spesielt når ein besøker andre land! :)

Ha ein herleg kveld!

Klem frå Bjørg :-)

5 kommentarer:

Frøken Loppe sa...

Hei igjen! No er det jammen lenge sia sist (her på bloggen, følger også på Insta ;o) Utruleg nydelige skattar du har funne på ferieturen din!! Eg digger også å få med skatter heim frå ferieturer, og går alltid på bruktmarked når vi er i Spania (der er det bruktmarked kvar søndag... hi, hi) Er så spennande med bruktbutikker i andre land.... I dei siste åra foretrekker eg faktisk å gå på bruktbutikker framfor å gå på "vanlig" shopping... ;o) Ønsker deg ein super fin ny veke!! stor klem

By Evy Photography sa...

Har sansen for Orla K jeg også men ikke handlet noe enda

By Evy Photography sa...

Har sansen for Orla K jeg også men ikke handlet noe enda

Unknown sa...

Nyoppdaga blogg for meg, og den havner på lista i bloggen min.
Så mye fint her. Ha en strålandes dag.

Signes sammensurium sa...

Alltid moro å ha noe fint å pakke opp når en kommer hjem! De soppene var bare helt supre!
Ønsker deg fortsatt fine sommerdager!
Klem fra Signe,

Related Posts with Thumbnails