onsdag 10. september 2014

Epler og puter

Eg liker hausten
Spesielt godt liker eg haust og finever i kombinasjon ;) 
Det er stas å kunne plukke epler frå trea våre. Og kjenne på at trangen
 til å sy gjer seg gjeldande. Det skjer kvar haust. Og det er like mykje styr 
å grave seg fram til symaskina kvart år ;)
 I dag sydde eg med ei bartepute
Eg såg ei liknande pute i bladet "Mollie makes", 
og vart veldig inspirert til å lage mi eiga ;)
 Retrostoff og bart er ein fin- fin kombinasjon ;)
Ha ein fin kveld!

Klem frå Bjørg :-)

7 kommentarer:

Tove sa...

Stilig pute:))

M.A.R.K.I sa...

Beautiful blog ...... Marki

Unknown sa...

çok güzel bir blog. yastık çok şık. ellerine sağlık. sevgiler...

Unknown sa...

Herlige høst bilder! Den puten var kjempe gøy!! :-) kanskje jeg også må prøve meg på en slik :-D

Klem fra fargehverdag Gina

Barbros lille atelier sa...

Så fine bilder! Og stilig pute!
Her er epletreet også akkurat høstet:-)

Klem

Jatte sa...

Så fin pute :D elsker barter!!

God natt♡

Rosa sa...

Så koselig å se at du fortsatt blogger! Nå ble jeg glad! :-)

Ønsker deg en superduper dag og kommer snart tilbake:-)

Klemmer, Rosa

Related Posts with Thumbnails