torsdag 25. februar 2010

Litt ommøblering...



I dag har eg fått fart på ommøbleringsplanane mine i 2. etasje. Denne kommoden som er eit oppussa loppefunn er komen inn på Ariel sitt rom igjen. Stolen stod i huset før, den har og fått plass på rommet. Den blir nok rosa med tida, for å passe inn..Og ENDELEG er den kvitmåla loppis-tallerkenhylla komen på veggen :-) Takka vere Arielpappa :-)




Gangen oppe har lenge sett skikkelieg shabby ut (i negativ betydning ;-) Den har mange krinkler og kroker og mange dører å ta hensyn til. Men med litt ommmøblering er det begynt å bli bedre. Hylla og stolen er flytta ut frå Ariel sitt rom..og det er komen ein blomster i vinduskarmen. Med tida skal golvet slipast og oljast, og eg lure på å ha liftgardin i tillegg i vindauget. Og gelenderet på trappa skal sjølvsagt målast ferdig :-)




I denne kroken har kommoden min frå Jysk fått plass. No skal eg bruke resten av kvelden til å kose meg med  pynting av kommodane, tallerkenhylla og bokhylla :-) Det er det KJEKKASTE eg veit!!! :-)

Ha ein strålande kveld du og ;-)

Klem :-)

5 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kjempefin kommode du har kjøpt deg! Og hylla og! Elskar gode bruktfunn☺ Må ta meg ein tur på brukten igjen tru eg☺ Og antikkbutikken på Bruland har supermasse fine ting!!!

Ja var heldig med boksane mine, supert med slikt salg☺ Bestilte med ein gang bladet kom for eg va redd det sku bli fort utsolgt☺

Trur eg har sett deg på Libris ja...ser for meg deg i blå "dressjakke"..kan det stemme? At det var arb.antrekket der?? ☺

Klem M ♥

Stine sa...

Hei Bjørg!

Så koselig at du kommer innom hos meg :) Tallerkenhyller er så lekkert, jeg har en, men ønsker meg flere!!!

Klemmer fra Stine

Fru Ruud sa...

Så gøy med sånne bra loppis funn!! Kjempe fine alle møblene du viser her! Blir gøy å se ferdig stylet også!
Alt skulle selvfølgelig gjerne vært gjort i går, men jeg har innfunnet meg med at det går bare ikke...
Kan absolutt anbefale støvsugeren...
Ha en god kveld videre!!!
Klem Annette

Kine sa...

Hei:) Lekker blogg du har!!Mye fint å se på her:) Takk for at du besøkte bloggen min!klæm

Anne sa...

Hei hei!
Så fint du har det:)
Er så gøy med loppisfunn!
Ha ei herleg helg!
Klem Anne:)

Related Posts with Thumbnails