tirsdag 23. februar 2010

Lysekronene mine..

Eg er heilt forelska i lysekroner. Eg vart beordra av Fru Luna om å vise fram mine ;-)
Og det gjer eg med glede!! :-)
Eg har nokre stykker...Heile 6 stk faktisk. Kunne gjerne hatt i kvart einaste rom, men må jo begrense meg litt..;-) Ville gjerne ha på badet, men vart nedstemt. Arielpappa meinte at vi kom til å stange opp i den, men sånne bagateller burde vi vel ikkje henge oss opp i?? ...måtte nok gje meg der ;-)




































I Spisestova heng denne flotte krona kjøpt på Bohus..vurderte ei stund å spraylakkere den kvit, men trur kanskje den skal forbli brun....kva syns du?





































I TV- stova heng denne lekkerbiskenen ;-) Denne er kjøpt på salg for KUN 499,- på Skeidar. Eit KUPP spør du meg :-)













































Denne flotte saken fekk eg tak i på same salet. Kun 499,- for den og!!! Blir glad inni meg av å sjå på dei ;-) Den har vi hengt i gangen i 1. etasje.





























Denne fekk vi i innflytningspresang frå mine foreldre og søsken..etter bare pittelitt hinting frå mi side ;-) Den henger i gangen i 2.etasje.
Det er ein  grunn til at dokke får sjå berre den....ikkje ferdig å pusse opp her ;-)













































Vi har to av desse lysekronene som er kjøpt på Jarles Gavesenter i Førde. Denne viste eg igår, den er plassert på soverommet vårt over senga.






























Gjestene våre må jo selvfølgeleg ha lysekrone og. Den andre av samme typen er hengt over senga her.

Det var nok ein bildekavalkade frå Fjordhuset.....

Ha ei god natt allesaman!
Eg skal drøyme søtt under lysekrona mi! ;-)

Klem :-)


4 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Ja her var det mange fine lysekroner! ☺ Har berre ei eg, foreløbig☺
Kjempelyst på lysekrone i gangen, men med vanleg takhøgde kan det bli litt upraktisk..har lurt på den takplafonden du viser her, den du fekk i innflyttingsgåve..men skulle hatt to stk og dei er ikkje akkurat billege :o/
Artig med lysekrone salg då, kjekt med slike kupp☺

Eg var meir eller mindre sengeliggande frå september til desember so var ikkje mykje eg viste meg ute i nabolaget då. Har sett det er komt nye i ei leilegheit over leikeplassen ja..eit par meina eg.

Spennande å vere gravid og lure på ka slags "skapning" som befinner seg inni magen ja☺ Gleda oss veldig til å møte den vesle for første gang☺

Men utifrå bildet ditt føler eg at eg har sett deg før...ka du jobba med då du budde her?

Klem M ♥ ....som snart skal legge seg og drøyme OM lysekronene dine..hehe☺☺

Fru Luna sa...

LYSEKRONEEEEEER! Me love <3 Tusen takk for titten! De var kjempefine alle sammen! Bra å ha ulike stiler og farger på de, sånn at du ikke går lei ;) Gjestene våre er forresten ikke like heldige som deres... Jeg har også kjøpt alle våre lysekroner på salg og har spart flere tusen på det :)
God natt!
Klem Linda

Titom sa...

Så lekre de er. Stemmer for lysekrone på badet også. Menn de skal altid henge seg opp i detaljer ;-)

silje-sin sa...

Oj, så fine, og MANGE, lysekroner du har! Så heldig du er ♥ Du spurte om hvordan jeg får bildene ved siden av hverandre, beklager at jeg svarer så seint! Det var faktisk helt tilfeldig at de kom ved siden av hverandre. Når jeg laster opp et bilde, laster jeg bare ned et til uten å flytte "markøren", da kommer de ved siden av hverandre. De gjør det hos meg, men visstnok ikke hos venninna mi, mulig det har noe med oppsettet på siden å gjøre, bredden og sånn. Det er nok noen som kan gi deg et bedre svar enn meg, men sånn gjør altså jeg det;) Ønsker deg en fin kveld! klem fra silje.

Related Posts with Thumbnails